www.AggelosDritsas.gr
ΑΠΟΨΕΙΣ - ΣΧΟΛΙΑΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Άνοιξε η ψηφιακή πλατφόρμα μείωσης ΕΝΦΙΑ για ασφαλισμένες κατοικίες

Ανοιξε η ψηφιακή πλατφόρμα για την υποβολή αιτήσεων σχετικά με τη χορήγηση μείωσης ΕΝΦΙΑ για ασφαλισμένες κατοικίες, με βάση τα δεδομένα που απέστειλαν στην ΑΑΔΕ οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις για τις κατοικίες, το κεφάλαιο ασφάλισης και τα είδη ασφαλισμένων κινδύνων (σεισμός, πυρκαγιά, πλημμύρα).

Οι αιτήσεις (αρχικές ή τροποποιητικές) υποβάλλονται έως τις 22/02/2024, μέσω της ψηφιακής πύλης myAADE (myaade.gov.gr), ακολουθώντας τη διαδρομή: Εφαρμογές / Δημοφιλείς Εφαρμογές / myPROPERTY / Μείωση ΕΝΦΙΑ ασφαλισμένων κατοικιών.

Επισημαίνεται ότι, κατά τη δημιουργία της αίτησης, οι λήπτες της ασφάλισης μπορούν να εντοπίσουν τα ασφαλιστήρια συμβόλαια που έχουν δηλωθεί στον ΑΦΜ τους και να:

  • τα συσχετίσουν με τις ασφαλισμένες κατοικίες τους (ασφάλιση ιδίου)
  • δηλώσουν τους ΑΦΜ των συνιδιοκτητών, όταν για την ασφαλισμένη κατοικία υπάρχουν περισσότεροι συνιδιοκτήτες (ασφάλιση ιδίου και για λογαριασμό τρίτων)
  • δηλώσουν τους ΑΦΜ των τρίτων προσώπων που έχουν δικαίωμα επί της ασφαλισμένης κατοικίας, όταν οι ίδιοι δεν έχουν δικαίωμα επ’ αυτής (ασφάλιση για λογαριασμό τρίτων).

Οι φορολογούμενοι, που θα περιληφθούν στην αίτηση ως συνιδιοκτήτες ή τρίτα πρόσωπα, θα ενημερωθούν μέσω μηνύματος ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, το οποίο θα αναρτηθεί και στην προσωπική τους θυρίδα, στη διαδρομή myAADE / Μητρώο & Επικοινωνία / Τα μηνύματά μου. Για να τους χορηγηθεί η μείωση ΕΝΦΙΑ, εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις, πρέπει να υποβάλουν και οι ίδιοι αίτηση, προκειμένου να συσχετίσουν το ασφαλιστήριο συμβόλαιο με την ασφαλισμένη κατοικία τους.

Οι πολίτες μπορούν να ενημερωθούν ειδικότερα, μέσω του σχετικού καταλόγου Συχνών Ερωτήσεων & Απαντήσεων καθώς και του Οδηγού Χρήσης της νέας πλατφόρμας που είναι αναρτημένα στον ιστότοπο της ΑΑΔΕ, καθώς και μέσω του Κέντρου Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων της ΑΑΔΕ: +30 213 162 1000, τις εργάσιμες ημέρες και ώρες 07:30 – 17:00.

Ξεκίνησαν οι αλλαγές στο Ε9

Η αντίστροφη μέτρηση για την έκδοση των εκκαθαριστικών του ΕΝΦΙΑ έχει ξεκινήσει και οι ιδιοκτήτες ακινήτων θα έχουν την ευκαιρία να προβούν σε διορθώσεις από λάθη ή παραλείψεις έως και τις 31 Μαρτίου, έτσι ώστε να μην βρεθούν στην δεινή θέση να πληρώσουν επιπλέον φόρο χωρίς να τους αναλογεί.

Παράλληλα και μέχρι την ίδια ημερομηνία θα πρέπει να συμπληρώσουν το Ε9 όλοι οι ιδιοκτήτες ακινήτων που το 2023 αγόρασαν ή απέκτησαν με γονική παροχή, δωρεά ή κληρονομιά κάποιο ακίνητο καθώς και όσοι πούλησαν ή μεταβίβασαν στα παιδιά τους ή τα εγγόνια τους ακίνητα. Παράλληλα οι ιδιοκτήτες θα πρέπει να επισκεφτούν την πλατφόρμα του Ε9 έτσι ώστε να ελέγξουν την εικόνα των ακινήτων τους οι φορολογούμενοι που δικαιούνται έκπτωση έως 10% για τις κατοικίες που έχουν ασφαλίσει για σεισμό, πυρκαγιά και πλημμύρες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Μαντζούνης – Γεωργόπουλος συζήτησαν για την Ερμιονίδα

AGGELOS DRITSAS

Αποζημίωση 200.000 € στην οικογένεια 65χρονου που πέθανε μετά από επίθεση αγέλης σκύλων

AGGELOS DRITSAS

Ξεκινά το σεμινάριο για την Τεχνητή Νοημοσύνη στο Επιμελητήριο Αργολίδας

AGGELOS DRITSAS

Ο Ερμιονικός Σύνδεσμος διοργάνωσε εορταστική εκδήλωση για την Διεθνή Ημέρα Μουσείων

AGGELOS DRITSAS

Νέος κύκλος τακτικής ανάκρισης για τον πατέρα Αντώνιο

AGGELOS DRITSAS

Γ΄ Εθνική Αργολίδα: Μεγάλη νίκη για τον Παναργειακό με χατ τρικ του De Souza – Ήττα για την Ερμιονίδα

AGGELOS DRITSAS

Ευχάριστη έκπληξη για τον Δήμαρχο Ναυπλιέων, Δημήτρη Ορφανό

AGGELOS DRITSAS

AGGELOS DRITSAS

Ποδόσφαιρο Αργολίδας: Τα αποτελέσματα της Α1 και της Α2 κατηγορίας

AGGELOS DRITSAS

Δήμος Άργους – Μυκηνών δράση με τίτλο «Αθλούμαστε Μαζί – Χωρίς Εμπόδια»,

AGGELOS DRITSAS

Το μήνυμα του υποψ.Δημάρχου Ερμιονίδας Τάσου Λάμπρου από την Κοιλάδα Αργολίδας

AGGELOS DRITSAS

Γ΄Εθνική: Ήττα για τον Παναργειακό στη Ρόδο

AGGELOS DRITSAS