ΑΡΓΟΛΙΔΑ.TV  του Άγγελου Δρίτσα

Μπροστά σε ένα ασυνήθιστο θέαμα βρέθηκαν όσοι περίμεναν το πρωί σε στάση του ΟΑΣΘ, στην Περαία Θεσσαλονίκης. Αντί για το κλασικό παγκάκι στο οποίο κάθονται οι πολίτες εν αναμονή του λεωφορείου, είδαν έναν… καναπέ.

Ήταν μάλλον ο πρωτότυπος τρόπος με τον οποίο αποφάσισε ένας πολίτης να… «στολίσει» τη στάση του ΟΑΣΘ στη Θεσσαλονίκη.

Συγκεκριμένα, ένας πολίτης τοποθέτησε τον καναπέ εκεί είτε γιατί ήθελε να… βοηθήσει, βλέποντας ότι απουσίαζε ένα παγκάκι για όσους περιμένουν τα αστικά λεωφορεία, είτε γιατί ήθελε να απαλλαγεί από αυτόν.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

ΒΙΝΤΕΟ: Το βιβλίο του δημοσιογράφου Γιάννη Γαλανόπουλου

AGGELOS DRITSAS

Επίδομα θέρμανσης με ρεύμα: Οι δικαιούχοι και τα κριτήρια

AGGELOS DRITSAS

F.C ΚΕΡΑΥΝΟΣ ΙΡΙΩΝ

AGGELOS DRITSAS

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ

AGGELOS DRITSAS

Η γιορτή του κλήδονα στο Πορτοχέλι

AGGELOS DRITSAS

«Αποφασιστική δράση για την κλιματική προσαρμογή και την προστασία των πολιτών»

AGGELOS DRITSAS

Πέτρος Τατούλης: Ο κ. Μητσοτάκης ήρθε στην Αργολίδα… αδιάβαστος

AGGELOS DRITSAS

Κορινθία: 37 μήνες φυλακή χωρίς αναστολή στον εμπρηστή για τη φωτιά στη Στιμάγκα

AGGELOS DRITSAS

Ο Ν.Ο. ΝΑΥΠΛΙΟΥ στο διεθνές τουρνουά υδατοσφαίρισης του Ν.Ο. ΛΑΡΝΑΚΑΣ.

AGGELOS DRITSAS

2η Συνέλευση για το Νερό στην αίθουσα του Επιμελητηρίου Αργολίδας

AGGELOS DRITSAS

Στην τελική ευθεία η προετοιμασία της Ερμιονίδας για το πρώτο τζάμπολ της Α1

AGGELOS DRITSAS

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΟΡΔΩΝΗ: ΔΩΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ

AGGELOS DRITSAS