ΑΡΓΟΛΙΔΑ.TV  του Άγγελου Δρίτσα

Σε κλίμα συνεργασίας μεταξύ των δημοτικών παρατάξεων διεξήχθη η πρώτη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Ναυπλιέων, όπως αυτό αναδείχτηκε από τις εκλογές του 2023.

Κατά την έναρξη της συνεδρίασης οι επικεφαλής όλων των δημοτικών παρατάξεων, μετά τις παραδοσιακές ευχές για το νέο έτος, εξέφρασαν την βούλησή τους για την ανάπτυξη του Δήμου.

Κατά την πρώτη ψηφοφορία πρόεδρος του Δημοτικού συμβουλίου αναδείχτηκε ο κ. Ευάγγελος Λαμπρόπουλος, Αντιπρόεδρος ο κ. Δημήτριος Κυριακόπουλος και γραμματέας ο κ Γιώργος Ρετσινάς.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Παραδοσιακά κούλουμα στο Πνευματικό Κέντρο Νέας Κίου

AGGELOS DRITSAS

Αυτοκτόνησε ο πρώην παίκτης του GNTM, Ερμής Καραγιάννης

AGGELOS DRITSAS

Πυρκαγιά σε αποθήκη κοντά στην εμποροπανήγυρη της Τεγέας

AGGELOS DRITSAS

Ομάδα Γυναικών Άργους: Ανυποχώρητα στο πλευρό του λαού και των γυναικών της Παλαιστίνης

AGGELOS DRITSAS

Ευχές από τον βουλευτή Αργολίδας Ανδρέα Πουλά

AGGELOS DRITSAS

Ας βοηθήσουμε τον Νίκο από το Άργος που δίνει μάχη για να ξεπεράσει τα προβλήματα υγείας

AGGELOS DRITSAS

Ηλεκτροπληξία γυναίκας – Μπλέχτηκε ο χαρταετός της σε καλώδια της ΔΕΗ

AGGELOS DRITSAS

Δήμου Άργους – Μυκηνών & Δήμου Ναυπλιέων ΚΟΙΝΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

AGGELOS DRITSAS

Το καλάμι του Δημάρχου και οι … Αντιδήμαρχοι

AGGELOS DRITSAS

Πολιτιστικος Συλλογος Φιχτιου ΣΑΜΙΝΘΟΣ

AGGELOS DRITSAS

ΑΡΓΟΛΙΔΑ: ΕΦΥΓΕ Η ΜΑΡΙΝΑ ΔΕΜΙΡΟΥ.

AGGELOS DRITSAS

Χριστουγεννιάτικη γιορτή στο Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο – Λύκειο Αργολίδας

AGGELOS DRITSAS