ΑΡΓΟΛΙΔΑ.TV  του Άγγελου Δρίτσα

Η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας των υπαλλήλων του Δήμου Άργους – Μυκηνών πραγματοποιήθηκε σήμερα στην αίθουσα “Μέγας Αλέξανδρος”.

Ο Δήμαρχος Άργους – Μυκηνών Γιάννης Μαλτέζος ευχαρίστησε θερμά τους εργαζόμενους για τη συμβολή τους στην εύρυθμη λειτουργία του Δήμου και την εξυπηρέτηση των πολιτών, τονίζοντας τη σημασία της συνεργασίας και της συλλογικής προσπάθειας.

Παράλληλα, ευχήθηκε μια δημιουργική και γεμάτη επιτυχίες νέα χρονιά, με υγεία και ευημερία για όλους.

Παρόντες ήταν ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, Αντιδήμαρχοι και Δημοτικοί Σύμβουλοι, καθώς και όλο το προσωπικό του Δήμου και της ΔΕΥΑΑΡΜ, μόνιμοι και συμβασιούχοι.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Το ΚΕΘΕΑ ΚΥΤΤΑΡΟ Ναυπλίου διοργανώνει πασχαλινό Παζάρι

AGGELOS DRITSAS

Φορολογικές δηλώσεις: Πότε θα ανοίξει η πλατφόρμα

AGGELOS DRITSAS

Ήττα του Πανναυπλιακού με 2-0 από τον Παναιγιάλειο

AGGELOS DRITSAS

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟ ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΟ ΩΡΑΡΙΟ ΜΕΓΑΛΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

AGGELOS DRITSAS

Η Υπηρεσία Καθαριότητας του Δήμου Ερμιονίδας εφοδιάστηκε

AGGELOS DRITSAS

Εκδήλωση στο Άργος: “Τριστέτσα – 20 Χρόνια μαζί με μια άλλη πανδημία”

AGGELOS DRITSAS

Ο Βουλευτής Αργολίδας Γιώργος Γαβρήλος συναντήθηκε με το Σωματείο Ξενοδοχοϋπαλλήλων Ερμιονίδας

AGGELOS DRITSAS

Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση με το Χορωδιακό Εργαστήρι Ναυπλίου στο Ανυφί

AGGELOS DRITSAS

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η χορευτική εκδήλωση στη Λυρκεία

AGGELOS DRITSAS

Χορευτική Ομάδα του Δήμου Ερμιονίδας.

AGGELOS DRITSAS

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου και ο Περιφερειάρχης κ. Δημήτρης Πτωχός

AGGELOS DRITSAS

ΤΑ ΚΑΠΗ Δήμου Ναυπλιέων σε μια ξεχωριστή εκδρομή, ΒΙΝΤΕΟ

AGGELOS DRITSAS