ΑΡΓΟΛΙΔΑ.TV  του Άγγελου Δρίτσα
ΔΗΜΟΣ ΝΑΥΠΛΙΕΩΝΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Νοσοκομείο Ναυπλίου: Ξεκίνησε η λειτουργία του τμήματος θεραπείας κατ΄ οίκον νοσηλείας ψυχικής υγείας

Σύμφωνα με ενημέρωση από τον Διοικητή του Νοσοκομείου Ναυπλίου Θοδωρή Βασιλόπουλο, ξεκίνησε η λειτουργία νέου τμήματος της Νοσηλευτικής Μονάδας Ναυπλίου που αφορά την ολοκληρωμένη θεραπεία κατ΄οίκον νοσηλειας ψυχικής υγείας.

Σύμφωνα με τον κ. Βασιλόπουλο για την λειτουργία του τμήματος τοποθετήθηκαν,  ψυχίατρος, κοινωνικός λειτουργός, ψυχολόγος και νοσηλεύτρια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Επέκταση της τηλεφωνικής γραμμής ψυχοκοινωνικής υποστήριξης 10306 για βία σε μαθητές

AGGELOS DRITSAS

Συνάντηση του Περιφερειάρχη Δημήτρη Πτωχού με την Υπουργό Σοφία Ζαχαράκη

AGGELOS DRITSAS

Στα σκαριά η υποχρεωτική απόσυρση αυτοκινήτων – Στον «αέρα» σχεδόν 3 εκατ. οχήματα στην Ελλάδα

AGGELOS DRITSAS

Υπηρεσία Καθαριότητας του Δήμου Ερμιονίδας

AGGELOS DRITSAS

Πολύ υψηλός κίνδυνος δασικής πυρκαγιάς σε όλους τους νομούς της Περιφέρειας Πελοποννήσου την Τετάρτη 10 Ιουλίου

AGGELOS DRITSAS

Δυστύχημα στην Ερμιόνη – “Βουτιά” θανάτου αυτοκινήτου στο λιμάνι – Νεκρός ο οδηγός

AGGELOS DRITSAS

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε χθες το τουρνουά μπάσκετ

AGGELOS DRITSAS

”Επιδαύριος Δρόμος 2024”

AGGELOS DRITSAS

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Αιγίου

AGGELOS DRITSAS

Συνάντηση Δημάρχου Ναυπλιέων Δημητρίου Ορφανού με τον πρόεδρο της ΕΟΚ

AGGELOS DRITSAS

Tο πρόγραμμα της 20ής Διεθνολογικής Συνάντησης Ναυπλίου «Απέναντι στο αύριο του κόσμου»

AGGELOS DRITSAS

Η ανακοίνωση της πυροσβεστικής για το θανατηφόρο τροχαίο στα Δίδυμα Αργολίδας

AGGELOS DRITSAS