ΑΡΓΟΛΙΔΑ.TV  του Άγγελου Δρίτσα

Ο Δήμος Ναυπλιέων συμμετέχει στον 1ο «Μεγάλο Εκπαιδευτικό Διαγωνισμό Ανακύκλωσης των σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Δήμων Περιφέρειας Πελοποννήσου», τον οποίο διοργανώνει ο Φορέας Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων (ΦΟΔΣΑ) Πελοποννήσου.

Στο πλαίσιο της δράσης αυτής οι μαθητές μέχρι της 25 Ιουνίου 2024 καλούνται να επιστρέψουν πλαστικά, μεταλλικά και γυάλινα υλικά στα Πολυκέντρα Ανακύκλωσης που λειτουργούν, συμβάλλοντας ενεργά στην προστασία του περιβάλλοντος αλλά και στην προώθηση της ανακύκλωσης στη μεγαλύτερη Περιφέρεια της χώρας μας.

Κάθε φορά που οι μαθητές επιστρέφουν για ανακύκλωση ένα τεμάχιο, εκτυπώνεται αυτόματα κουπόνι συμμετοχής του Μεγάλου Διαγωνισμού Ανακύκλωσης. Τα σχολικά τμήματα που θα συλλέξουν τα περισσότερα κουπόνια, μέχρι της λήξης του Μεγάλου Διαγωνισμού, θα κερδίσουν μεγάλα δώρα-έπαθλα, ως αναγνώριση της διάκρισης των μαθητών των πρωτευόντων σχολικών τμημάτων στη διαδικασία της ανακύκλωσης.

Για το λόγο αυτό, ο Δήμος Ναυπλιέων, έχει παραχωρήσει μια αίθουσα στην υπηρεσία καθαριότητας, στην οδό 25ης Μαρτίου ώστε την Τρίτη 4 Ιουνίου 2024 από τις από 9:00π.μ. έως 14:00μ.μ.,να γίνει η παράδοση των κουπονιών συμμετοχής από τους μαθητές, τους γονείς ή και τους εκπαιδευτικούς του Δήμου μας. Η υπάλληλος στην οποία θα παραδώσουν τα κουπόνια συμμετοχής είναι η Ιωάννα Σακελλαροπούλου.

Για τη συμμετοχή του δήμου στη δράση η αρμόδια αντιδήμαρχος Ντίνα Καραγιάννη τόνισε ότι: «Με χαρά αποδεχθήκαμε την πρόταση συνεργασίας του ΦΟΣΔΑ και είμαστε έτοιμοι ώστε την Τρίτη να αποδεχθούμε τα σχολεία του δήμου μας που συμμετέχουν στον διαγωνισμό. Πάντα μας εμπνέουν ενέργειες για το περιβάλλον, την παιδεία, την υγεία και την τοπική κοινωνία. Η συγκεκριμένη δράση αποσκοπεί στην καλλιέργεια υπεύθυνων συμπεριφορών ως προς τη διαχείριση απορριμμάτων στο σχολικό και στο ευρύτερο περιβάλλον».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Επανέρχονται Facebook και Instagram μετά το παγκόσμιο black out

AGGELOS DRITSAS

ο Ορειβατικός Σύλλογος Ναυπλίου σας προσκαλεί να συμμετάσχετε

AGGELOS DRITSAS

Στους Αγιασμούς στο 3ο Λύκειο και στο ΕΠΑΛ ο Δήμαρχος Άργους Μυκηνών

AGGELOS DRITSAS

Με το νέο βυτίο του ΔΗΜΟΣ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ 15 περίπου Τη Γεμίζουμε τις δεξαμενές του Δασαρχείου

AGGELOS DRITSAS

Άλλο ένα φρικτό επεισόδιο οικογενειακής βίας

AGGELOS DRITSAS

3ος Βρεφονηπιακός Σταθμός Ναυπλιέων

AGGELOS DRITSAS

Μετωπική αγροτών με την κυβέρνηση

AGGELOS DRITSAS

Εγκαίνια του ΚΕΠ και της Ανάπλασης οδών στο Λυγουριό Αργολίδας

AGGELOS DRITSAS

Παραδοσιακά κούλουμα στη Νέα Κίο διοργάνωσε ο Δήμος Άργους Μυκηνών την Καθαρά Δευτέρα ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΒΙΝΤΕΟ

AGGELOS DRITSAS

Σπουδαία γιορτή για το μπάσκετ από τον ΑΟ Ερμιονίδας γεμάτη παιδικά χαμόγελα

AGGELOS DRITSAS

Ποια αυτοκίνητα δεν θα μπαίνουν στα πλοία

AGGELOS DRITSAS

ΙΡΙΑ-2024.Πεζοπορώντας, ταξιδέψαμε πίσω στον χρόνο και στις ρίζες μας.

AGGELOS DRITSAS