Τε. Απρ 8th, 2020

ΑΡΓΟΛΙΔΑ TV

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Σαλάτα ή ελαφρύ δείπνο; Και τα δύο!

Με λίγες θερμίδες και πολλή γεύση, η σαλάτα πεπόνι με προσούτο είναι μια πολύ καλή επιλογή για τα ζεστά καλοκαιρινά βράδια. 

Σαλάτα πεπόνι με προσούτο

Υλικά για 2 μερίδες:

½ πεπόνι

½ αγγούρι

100 ml cottagecheese

2 λεπτές φέτες προσούτο

20 γρ. καρύδια

αλάτι & πιπέρι

Εκτέλεση:

Καθαρίζουμε το πεπόνι και το αγγούρι, τους αφαιρούμε τα σπόρια, τα κόβουμε σε κομμάτια και τα ρίχνουμε σε δύο μπολ. Προσθέτουμε τα καρύδια και το cottage cheese. Σε προθερμασμένο φούρνο στους 210 βαθμούς ψήνουμε για 5-6 λεπτά το προσούτο μέχρι να ψηθεί και να γίνει τραγανό. Σερβίρουμε και γαρνίρουμε με το προσούτο και προσθέτουμε αλάτι ή πιπέρι αν επιθυμούμε
Ανά μερίδα (1/2  συνταγή)

Ενέργεια: 126 kcal

Υδατάνθρακες: 16,5 γρ.

Πρωτεΐνη: 5,1 γρ.

Λιπαρά: 5,1 γρ.

Κορεσμένα Λιπαρά: 1,1 γρ.

Φυτικές Ίνες: 2,1 γρ.

>ΡΟΗ ΑΡΓΟΛΙΔΑ TV

x Close

Like Us On Facebook