Στο νοσοκομείο μητέρα 3 παιδιών μετά το εμβόλιο – Με συμπτώματα θρομβοπενίας

Η γυναίκα, μητέρα τριών παιδιών, εμβολιάστηκε πριν από 15 ημέρες και -σύμφωνα με πληροφορίες της ιστοσελίδας Creta24.gr-, εμφάνισε συμπτώματα θρομβοπενίας
Κοινοποίηση ειδήσεων

Σο Βενιζέλειο νοσοκομείο Ηρακλείου νοσηλεύεται μια γυναίκα μετά τον εμβολιασμό της με το σκεύασμα της AstraZeneca.

Η γυναίκα, μητέρα τριών παιδιών, εμβολιάστηκε πριν από 15 ημέρες και -σύμφωνα με πληροφορίες της ιστοσελίδας Creta24.gr-, εμφάνισε συμπτώματα θρομβοπενίας.

Πρόκειται για αυτοάνοση επιπλοκή και αφορά στη διαταραχή της πηκτικότητας του αίματος.

Σύμφωνα με την ίδια πηγή, οι ειδικοί που εξετάζουν το περιστατικό θεωρούν πως υπάρχει «μεγάλη υποψία» πως πρόκειται για συμπτώματα άμεσα συνδεδεμένα με το εμβόλιο.

Αναφέρουν εξάλλου πως από τον ιατρικό φάκελο της ασθενούς δεν προκύπτει άλλη διασύνδεση με την υγεία της πλην από το εμβόλιο.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | ΡΟΗ