ΑΡΓΟΛΙΔΑ.TV  του Άγγελου Δρίτσα

Το Σωματείο Εργαζόμενων του Νοσοκομείου Ναυπλίου έκοψε την πρωτοχρονιάτικη πίτα του στο Agamemnon Palace.

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν ο κ. Θ.Βασιλόπουλος Αν.Διοικητής του νοσοκομείου και η της Διοικήτρια του Γ.Ν.Αργολίδας κ.Γ.Κασνακτσόγλου.

Μετά από πολλά χρόνια οι εργαζόμενοι της Ν.Μ.Ναυπλίου βρέθηκαν όλοι μαζί για να ανταλλάξουν ευχές και να διασκεδάσουν!!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Εθνική Στρατηγική για την Τοπική και Περιφερειακή Ανάπτυξη στο Ναύπλιο!

AGGELOS DRITSAS

Δημήτρης Ορφανός: Για ένα καλύτερο αύριο για τον τόπο μας, για τα παιδιάς μας, για τους γονείς μας

AGGELOS DRITSAS

32χρονη κατήγγειλε την αρπαγή και τον βιασμό της από τέσσερις άνδρες

AGGELOS DRITSAS

Δημήτρης Καμπόσος: Την Κυριακή καλούμε όλους να έρθουν μαζί μας

AGGELOS DRITSAS

Γιατί καθυστερεί τόσο η αντιμικροβιακή θωράκιση των λεωφορείων, ενώ ήδη έχει προκηρυχθεί ο σχετικός δημόσιος μειοδοτικός διαγωνισμός

AGGELOS DRITSAS

Πέθανε ο ηθοποιός Δάνης Κατρανίδης

AGGELOS DRITSAS

Η θέση Μάκαρη για τα χρέη του Δήμου Ναυπλιέων

AGGELOS DRITSAS

Διευκρινιστική δήλωση κ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ Κωνσταντίνου

AGGELOS DRITSAS

Παλιοί Σταθμοί Νέοι Πολιτιστικοί Κόμβοι!!

AGGELOS DRITSAS

Ψηφοδέλτιο ΝΙΚΗΣ με 350 υποψηφίους κατέθεσε η «Αλλαγή Πορείας» (Video)

AGGELOS DRITSAS

Συντάξεις Νοεμβρίου: Αρχίζουν να μπαίνουν τα λεφτά στα ΑΤΜ – Δείτε τις ημερομηνίες

AGGELOS DRITSAS

Ο Γύρος του Δήμου Άργους Μυκηνών σε 60 ημέρες”

AGGELOS DRITSAS