ΑΡΓΟΛΙΔΑ.TV  του Άγγελου Δρίτσα

Σε λειτουργία τίθεται από την 1η Φεβρουαρίου ένα νέο εργαλείο διαχείρισης καταγγελιών των καταναλωτών για θέματα λογαριασμών, συνδέσεων, εξυπηρέτησης, δυσχερειών στην αλλαγή προμηθευτή: Ο Ενεργειακός Διαμεσολαβητής.

Το νέο αυτό εργαλείο που δημιούργησε η Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων αποτελεί συνέχεια του εργαλείου «myΡΑΕ» για την υποβολή καταγγελιών και παραπόνων τα οποία μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας διοχετεύονται στον προμηθευτή ή τον διαχειριστή τον οποίο αφορούν.

Ειδικότερα, για κάθε αίτημα παρέχεται η δυνατότητα στους καταναλωτές και τις καταναλώτριες να απορρίψουν έως και τρεις φορές την απάντηση που λαμβάνουν από την εταιρεία ως ανεπαρκή. Μετά την τρίτη απόρριψη από τον καταναλωτή ή την καταναλώτρια, το αίτημα καταχωρείται οριστικά ως απορριφθέν. Στο εξής, από το σημείο της απόρριψης θα ξεκινά η δυνατότητα της ενεργειακής διαμεσολάβησης.

«Ο Ενεργειακός Διαμεσολαβητής θεωρούμε ότι θα βελτιώσει το επίπεδο εξυπηρέτησης των καταναλωτών» επισημαίνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος της ΡΑΕΕΥ Αθανάσιος Δαγούμας και προσθέτει: «Είναι στην παιδεία μας, ο καταναλωτής να αντιμετωπίζεται με αξιοπρέπεια από όλους τους φορείς της αγοράς».

Σύμφωνα με τα δεδομένα της Αρχής, περίπου το 15 % των παραπόνων των καταναλωτών/τριών φθάνει στο στάδιο των τριών απορρίψεων και θα μπορούν στο εξής να οδηγούνται στη διαμεσολάβηση η οποία αποτελεί ουσιαστικά μια πρόσθετη επιλογή για τον καταναλωτή στην περίπτωση που η διαβίβαση του παραπόνου στον προμηθευτή του δεν οδήγησε σε ικανοποίησή του.

Ο Ενεργειακός Διαμεσολαβητής θα προτείνει λύση την οποία ο/η καταναλωτής/τρια και ο προμηθευτής/ διαχειριστής θα έχουν την ευχέρεια να αποδεχθούν ή να απορρίψουν. Η λύση μπορεί να περιλαμβάνει π.χ διόρθωση της χρέωσης αν υπάρχει λάθος στο λογαριασμό, καταβολή αποζημίωσης, συστάσεις να μην επαναληφθεί η όποια παραβατική συμπεριφορά κ.α.

 Οι καταγγελίες

Οι καταγγελίες για προμηθευτές ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου που μπορούν να παραπεμφθούν στη διαμεσολάβηση περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων: καθυστέρηση της προσφορά προμήθειας, καταχρηστικοί – παραπλανητικοί όροι, προβληματική ενημέρωση για το κόστος και τους όρους παροχής της υπηρεσίας, τροποποίηση των όρων της σύμβασης, προσκόμματα κατά την υπαναχώρηση, προβληματικές πληροφορίες στην ιστοσελίδα, προωθητικές πρακτικές, καθυστέρηση της τελικής εκκαθάρισης, καθυστέρηση απάντησης σε αιτήματα, ανεπάρκεια απαντήσεις, συμπεριφορά του προσωπικού, ασάφεια του λογαριασμού, αμφισβήτηση χρεώσεων και ρητρών, θέματα πληρωμών και διακανονισμών.

Για τους διαχειριστές τίθενται θέματα σχετικά με αμφισβήτηση του ύψους της καταναλωσης, καθυστέρησης της σύνδεσης, των νέων παροχών και της αλλαγής προμηθευτή, ρευματοκλοπών, βλαβών στο δίκτυο και αυξομείωσης της τάσης, κ.ά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Στη Νεμέα στο πλαίσιο των εκδηλώσεων «Μεγάλες Μέρες Νεμέας» παρευρέθηκε ο πρ.Περιφερειάρχης και επικεφαλής της παράταξης «Νέα Πελοπόννησος» Πέτρος Τατούλης

AGGELOS DRITSAS

Αργολίδα: Αύξηση επισκεπτών το 2023 σε Επίδαυρο και Μυκήνες

AGGELOS DRITSAS

Χτες είχαμε τη χαρά να υποδεχτούμε στο σχολείο μας την εξαιρετική ηθοποιό

AGGELOS DRITSAS

Η εικονική επιχείρηση του Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Αργολίδας στον τελικό του Junior Achievement Greece

AGGELOS DRITSAS

Ο Σύλλογος Επαγγελματιών Τολού έχει νέο Διοικητικό Συμβούλιο

AGGELOS DRITSAS

Χτύπησαν με μπουκάλι στο κεφάλι ιδιοκτήτη ψιλικατζίδικου για να τον ληστέψουν

AGGELOS DRITSAS

Ολοκληρώθηκαν με επιτυχία οι εορταστικές εκδηλώσεις του 30 ημερου από την “Ενωση καταλυμάτων Ανατολικής Κυνουρίας”

AGGELOS DRITSAS

ΑΙΜΙΛΙΑΝΟΣ ΖΕΡΒΑΣ: ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ

AGGELOS DRITSAS

ΕΝΔΗΕΡ: Η προεκλογική μας επίσκεψη στην κοινότητα των Φούρνων

AGGELOS DRITSAS

Εγκαίνια της 27ης Έκθεσης Αγροτουρισμού στο λιμάνι της Αρχαίας Επιδαύρου

AGGELOS DRITSAS

Ο Πρόεδρος και το Δ.Σ. της Ε.Π.Σ. Αργολίδας καθώς και η Επιτροπή Διαιτησίας

AGGELOS DRITSAS

Αρχαία Ελληνική πόλη στο Ζεύγμα της Τουρκίας

AGGELOS DRITSAS