ΑΡΓΟΛΙΔΑ.TV  του Άγγελου Δρίτσα

Σε λειτουργία τίθεται από την 1η Φεβρουαρίου ένα νέο εργαλείο διαχείρισης καταγγελιών των καταναλωτών για θέματα λογαριασμών, συνδέσεων, εξυπηρέτησης, δυσχερειών στην αλλαγή προμηθευτή: Ο Ενεργειακός Διαμεσολαβητής.

Το νέο αυτό εργαλείο που δημιούργησε η Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων αποτελεί συνέχεια του εργαλείου «myΡΑΕ» για την υποβολή καταγγελιών και παραπόνων τα οποία μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας διοχετεύονται στον προμηθευτή ή τον διαχειριστή τον οποίο αφορούν.

Ειδικότερα, για κάθε αίτημα παρέχεται η δυνατότητα στους καταναλωτές και τις καταναλώτριες να απορρίψουν έως και τρεις φορές την απάντηση που λαμβάνουν από την εταιρεία ως ανεπαρκή. Μετά την τρίτη απόρριψη από τον καταναλωτή ή την καταναλώτρια, το αίτημα καταχωρείται οριστικά ως απορριφθέν. Στο εξής, από το σημείο της απόρριψης θα ξεκινά η δυνατότητα της ενεργειακής διαμεσολάβησης.

«Ο Ενεργειακός Διαμεσολαβητής θεωρούμε ότι θα βελτιώσει το επίπεδο εξυπηρέτησης των καταναλωτών» επισημαίνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος της ΡΑΕΕΥ Αθανάσιος Δαγούμας και προσθέτει: «Είναι στην παιδεία μας, ο καταναλωτής να αντιμετωπίζεται με αξιοπρέπεια από όλους τους φορείς της αγοράς».

Σύμφωνα με τα δεδομένα της Αρχής, περίπου το 15 % των παραπόνων των καταναλωτών/τριών φθάνει στο στάδιο των τριών απορρίψεων και θα μπορούν στο εξής να οδηγούνται στη διαμεσολάβηση η οποία αποτελεί ουσιαστικά μια πρόσθετη επιλογή για τον καταναλωτή στην περίπτωση που η διαβίβαση του παραπόνου στον προμηθευτή του δεν οδήγησε σε ικανοποίησή του.

Ο Ενεργειακός Διαμεσολαβητής θα προτείνει λύση την οποία ο/η καταναλωτής/τρια και ο προμηθευτής/ διαχειριστής θα έχουν την ευχέρεια να αποδεχθούν ή να απορρίψουν. Η λύση μπορεί να περιλαμβάνει π.χ διόρθωση της χρέωσης αν υπάρχει λάθος στο λογαριασμό, καταβολή αποζημίωσης, συστάσεις να μην επαναληφθεί η όποια παραβατική συμπεριφορά κ.α.

 Οι καταγγελίες

Οι καταγγελίες για προμηθευτές ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου που μπορούν να παραπεμφθούν στη διαμεσολάβηση περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων: καθυστέρηση της προσφορά προμήθειας, καταχρηστικοί – παραπλανητικοί όροι, προβληματική ενημέρωση για το κόστος και τους όρους παροχής της υπηρεσίας, τροποποίηση των όρων της σύμβασης, προσκόμματα κατά την υπαναχώρηση, προβληματικές πληροφορίες στην ιστοσελίδα, προωθητικές πρακτικές, καθυστέρηση της τελικής εκκαθάρισης, καθυστέρηση απάντησης σε αιτήματα, ανεπάρκεια απαντήσεις, συμπεριφορά του προσωπικού, ασάφεια του λογαριασμού, αμφισβήτηση χρεώσεων και ρητρών, θέματα πληρωμών και διακανονισμών.

Για τους διαχειριστές τίθενται θέματα σχετικά με αμφισβήτηση του ύψους της καταναλωσης, καθυστέρησης της σύνδεσης, των νέων παροχών και της αλλαγής προμηθευτή, ρευματοκλοπών, βλαβών στο δίκτυο και αυξομείωσης της τάσης, κ.ά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Διάκριση σε πανελλήνιο διαγωνισμό ζωγραφικής για την μαθήτρια του 1ου ΕΠΑΛ Ναυπλίου Δήμητρα Λουκά

AGGELOS DRITSAS

Άνετη νίκη για τον Παναργειακό – Έχασε πόντους η Ερμιονίδα στο Κρανίδι

AGGELOS DRITSAS

Εβδομάδα με άρωμα …Erasmus για το 2ο ΓΕΛ Ναυπλίου!

AGGELOS DRITSAS

Ικανοποίηση στο Σωματείο Εργαζομένων Τοπικής Αυτοδιοίκησης Αργολίδας για την απόφαση του Δ.Σ. Ερμιονίδας

AGGELOS DRITSAS

Προ των πυλών δύο κύματα ψύχους, με χιόνια και θυελλώδεις ανέμους – Πρόγνωση για όλη τη βδομάδα

AGGELOS DRITSAS

“Νέα Πελοπόννησος”: Διήμερη περιοδεία Πέτρου Τατούλη σε Τρίπολη, Κορινθία και Λακωνία

AGGELOS DRITSAS

Έκρηξη σε αυτοκίνητο στο κέντρο του Ναυπλίου ΒΙΝΤΕΟ

AGGELOS DRITSAS

Τα μεσάνυχτα άφησε την τελευταία του πνοή στο Βενιζέλειο το 17χρονο κορίτσι που υπέστη αλλεργικό σοκ

AGGELOS DRITSAS

ΔΕ ΦΟΒΑΜΑΙ – ΔΕΝ ΥΠΟΚΥΠΤΩ – ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ – ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ

AGGELOS DRITSAS

Παραδοσιακό ζωντανό ολοήμερο γλέντι στις Μυκήνες με τρεις ξεχωριστές ορχήστρες

AGGELOS DRITSAS

Υπεγράφη η σύμβαση για τη συντήρηση και ασφαλτόστρωση της οδού Μοναστηράκι – Μυκήνες

AGGELOS DRITSAS

Η γιορτή γκόγκας «ζωντάνεψε» τις απόκριες στο Άργος .. ΒΙΝΤΕΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ

AGGELOS DRITSAS