ΑΡΓΟΛΙΔΑ.TV  του Άγγελου Δρίτσα

Σε λειτουργία τίθεται από την 1η Φεβρουαρίου ένα νέο εργαλείο διαχείρισης καταγγελιών των καταναλωτών για θέματα λογαριασμών, συνδέσεων, εξυπηρέτησης, δυσχερειών στην αλλαγή προμηθευτή: Ο Ενεργειακός Διαμεσολαβητής.

Το νέο αυτό εργαλείο που δημιούργησε η Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων αποτελεί συνέχεια του εργαλείου «myΡΑΕ» για την υποβολή καταγγελιών και παραπόνων τα οποία μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας διοχετεύονται στον προμηθευτή ή τον διαχειριστή τον οποίο αφορούν.

Ειδικότερα, για κάθε αίτημα παρέχεται η δυνατότητα στους καταναλωτές και τις καταναλώτριες να απορρίψουν έως και τρεις φορές την απάντηση που λαμβάνουν από την εταιρεία ως ανεπαρκή. Μετά την τρίτη απόρριψη από τον καταναλωτή ή την καταναλώτρια, το αίτημα καταχωρείται οριστικά ως απορριφθέν. Στο εξής, από το σημείο της απόρριψης θα ξεκινά η δυνατότητα της ενεργειακής διαμεσολάβησης.

«Ο Ενεργειακός Διαμεσολαβητής θεωρούμε ότι θα βελτιώσει το επίπεδο εξυπηρέτησης των καταναλωτών» επισημαίνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος της ΡΑΕΕΥ Αθανάσιος Δαγούμας και προσθέτει: «Είναι στην παιδεία μας, ο καταναλωτής να αντιμετωπίζεται με αξιοπρέπεια από όλους τους φορείς της αγοράς».

Σύμφωνα με τα δεδομένα της Αρχής, περίπου το 15 % των παραπόνων των καταναλωτών/τριών φθάνει στο στάδιο των τριών απορρίψεων και θα μπορούν στο εξής να οδηγούνται στη διαμεσολάβηση η οποία αποτελεί ουσιαστικά μια πρόσθετη επιλογή για τον καταναλωτή στην περίπτωση που η διαβίβαση του παραπόνου στον προμηθευτή του δεν οδήγησε σε ικανοποίησή του.

Ο Ενεργειακός Διαμεσολαβητής θα προτείνει λύση την οποία ο/η καταναλωτής/τρια και ο προμηθευτής/ διαχειριστής θα έχουν την ευχέρεια να αποδεχθούν ή να απορρίψουν. Η λύση μπορεί να περιλαμβάνει π.χ διόρθωση της χρέωσης αν υπάρχει λάθος στο λογαριασμό, καταβολή αποζημίωσης, συστάσεις να μην επαναληφθεί η όποια παραβατική συμπεριφορά κ.α.

 Οι καταγγελίες

Οι καταγγελίες για προμηθευτές ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου που μπορούν να παραπεμφθούν στη διαμεσολάβηση περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων: καθυστέρηση της προσφορά προμήθειας, καταχρηστικοί – παραπλανητικοί όροι, προβληματική ενημέρωση για το κόστος και τους όρους παροχής της υπηρεσίας, τροποποίηση των όρων της σύμβασης, προσκόμματα κατά την υπαναχώρηση, προβληματικές πληροφορίες στην ιστοσελίδα, προωθητικές πρακτικές, καθυστέρηση της τελικής εκκαθάρισης, καθυστέρηση απάντησης σε αιτήματα, ανεπάρκεια απαντήσεις, συμπεριφορά του προσωπικού, ασάφεια του λογαριασμού, αμφισβήτηση χρεώσεων και ρητρών, θέματα πληρωμών και διακανονισμών.

Για τους διαχειριστές τίθενται θέματα σχετικά με αμφισβήτηση του ύψους της καταναλωσης, καθυστέρησης της σύνδεσης, των νέων παροχών και της αλλαγής προμηθευτή, ρευματοκλοπών, βλαβών στο δίκτυο και αυξομείωσης της τάσης, κ.ά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

𝝚𝝢𝝖𝝦𝝣𝝜 𝝥𝝦𝝤𝝘𝝦𝝖𝝡𝝡𝝖𝝩𝝤𝝨 «𝝭𝝜𝝫𝝞𝝖𝝟𝝚𝝨 𝝨𝝪𝝢𝝖𝝠𝝠𝝖𝝘𝝚𝝨 𝝗❜»

AGGELOS DRITSAS

θιμοτυπική επίσκεψη πραγματοποίησε σήμερα Παρασκευή 5 Ιανουαρίου 2024 στοΔήμαρχο Άργους – Μυκηνών, Γιάννη Μαλτέζο,

AGGELOS DRITSAS

Υπερπροσπάθεια 6,5 ωρών για τον Ναυπλιώτη Ironman Σταύρο Σμυρλή

AGGELOS DRITSAS

ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΔΗΜ. ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΝΑΥΠΛΙΟΥ

AGGELOS DRITSAS

Ευχαριστήρια Επιστολή στη Μαιευτική Κλινική Άργους

AGGELOS DRITSAS

Ασφαλτοστρώσεις στην πόλη του Ναυπλίου

AGGELOS DRITSAS

Συνεχείς δυσλειτουργίες της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Κτηματολογίου,

AGGELOS DRITSAS

Τέλος ο καφές στο αυτοκίνητο – Πόσο είναι το πρόστιμο

AGGELOS DRITSAS

Οι καμπάνες θα χτυπήσουν πένθιμα 57 φορές…

AGGELOS DRITSAS

Ναύπλιο : Ανοιχτή συνάντηση για την παλιά πόλη συγκάλεσε το Τοπικό Συμβούλιο

AGGELOS DRITSAS

«Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΣΥΓΧΟΝΗΣ ΜΕΤΑΒΟΛΙΚΗΣ ΕΠΙΔΗΜΙΑΣ ΤΟΥ ΣΑΚΧΑΡΩΔΟΥΣ».

AGGELOS DRITSAS

Άργος: Διακρίσεις για μαθήτριες της σχολής χορού “Ka-Boom Dance Xplosion” στο 5ο “Kalamata Dance Cup

AGGELOS DRITSAS