ΑΡΓΟΛΙΔΑ TV – ΑΓΓΕΛΟΣ ΔΡΙΤΣΑΣ

Σε λειτουργία τίθεται από την 1η Φεβρουαρίου ένα νέο εργαλείο διαχείρισης καταγγελιών των καταναλωτών για θέματα λογαριασμών, συνδέσεων, εξυπηρέτησης, δυσχερειών στην αλλαγή προμηθευτή: Ο Ενεργειακός Διαμεσολαβητής.

Το νέο αυτό εργαλείο που δημιούργησε η Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων αποτελεί συνέχεια του εργαλείου «myΡΑΕ» για την υποβολή καταγγελιών και παραπόνων τα οποία μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας διοχετεύονται στον προμηθευτή ή τον διαχειριστή τον οποίο αφορούν.

Ειδικότερα, για κάθε αίτημα παρέχεται η δυνατότητα στους καταναλωτές και τις καταναλώτριες να απορρίψουν έως και τρεις φορές την απάντηση που λαμβάνουν από την εταιρεία ως ανεπαρκή. Μετά την τρίτη απόρριψη από τον καταναλωτή ή την καταναλώτρια, το αίτημα καταχωρείται οριστικά ως απορριφθέν. Στο εξής, από το σημείο της απόρριψης θα ξεκινά η δυνατότητα της ενεργειακής διαμεσολάβησης.

«Ο Ενεργειακός Διαμεσολαβητής θεωρούμε ότι θα βελτιώσει το επίπεδο εξυπηρέτησης των καταναλωτών» επισημαίνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος της ΡΑΕΕΥ Αθανάσιος Δαγούμας και προσθέτει: «Είναι στην παιδεία μας, ο καταναλωτής να αντιμετωπίζεται με αξιοπρέπεια από όλους τους φορείς της αγοράς».

Σύμφωνα με τα δεδομένα της Αρχής, περίπου το 15 % των παραπόνων των καταναλωτών/τριών φθάνει στο στάδιο των τριών απορρίψεων και θα μπορούν στο εξής να οδηγούνται στη διαμεσολάβηση η οποία αποτελεί ουσιαστικά μια πρόσθετη επιλογή για τον καταναλωτή στην περίπτωση που η διαβίβαση του παραπόνου στον προμηθευτή του δεν οδήγησε σε ικανοποίησή του.

Ο Ενεργειακός Διαμεσολαβητής θα προτείνει λύση την οποία ο/η καταναλωτής/τρια και ο προμηθευτής/ διαχειριστής θα έχουν την ευχέρεια να αποδεχθούν ή να απορρίψουν. Η λύση μπορεί να περιλαμβάνει π.χ διόρθωση της χρέωσης αν υπάρχει λάθος στο λογαριασμό, καταβολή αποζημίωσης, συστάσεις να μην επαναληφθεί η όποια παραβατική συμπεριφορά κ.α.

 Οι καταγγελίες

Οι καταγγελίες για προμηθευτές ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου που μπορούν να παραπεμφθούν στη διαμεσολάβηση περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων: καθυστέρηση της προσφορά προμήθειας, καταχρηστικοί – παραπλανητικοί όροι, προβληματική ενημέρωση για το κόστος και τους όρους παροχής της υπηρεσίας, τροποποίηση των όρων της σύμβασης, προσκόμματα κατά την υπαναχώρηση, προβληματικές πληροφορίες στην ιστοσελίδα, προωθητικές πρακτικές, καθυστέρηση της τελικής εκκαθάρισης, καθυστέρηση απάντησης σε αιτήματα, ανεπάρκεια απαντήσεις, συμπεριφορά του προσωπικού, ασάφεια του λογαριασμού, αμφισβήτηση χρεώσεων και ρητρών, θέματα πληρωμών και διακανονισμών.

Για τους διαχειριστές τίθενται θέματα σχετικά με αμφισβήτηση του ύψους της καταναλωσης, καθυστέρησης της σύνδεσης, των νέων παροχών και της αλλαγής προμηθευτή, ρευματοκλοπών, βλαβών στο δίκτυο και αυξομείωσης της τάσης, κ.ά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

ΔΕΔΔΗΕ Αργολίδας: Διακοπή ηλεκτροδότησης σε περιοχές του Δήμου Ναυπλιέων στις 15/11

AGGELOS DRITSAS

Οι κτηνοτρόφοι αντιμετωπίζουν πολλά προβλήματα για την επιβίωση τους

AGGELOS DRITSAS

ΑΥΘΕΝΤΙΚΕΣ ”ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΙΑΚΕΣ ΓΕΥΣΕΙΣ”. Το παντοπωλείο μας ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΒΙΝΤΕΟ

AGGELOS DRITSAS

19η Εθελοντική Αιμοδοσία συλλόγων γονέων και κηδεμόνων δημοτικών σχολείων Άργους

AGGELOS DRITSAS

Άνοιξε η πλατφόρμα για τα ακαθάριστα οικόπεδα – Όλη η διαδικασία βήμα βήμα

AGGELOS DRITSAS

Στην Κρήτη ο γάμος του Στέφανου Κασσελάκη με τον σύντροφο του

AGGELOS DRITSAS

Το Πρόγραμμα εορτασμού Εθνικής επετείου 28ης Οκτωβρίου 1940 στο Άργος

AGGELOS DRITSAS

ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ – ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ : Σιδηροδρομικός σταθμός Μυκηνών ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2024

AGGELOS DRITSAS

”Δύναμη Προοπτικής”: Συνεχίζεται η περιοδεία του Δημάρχου Τάσου Χρόνη

AGGELOS DRITSAS

Και οι πατεράδες έχουν τη γιορτή τους!

AGGELOS DRITSAS

Δίνει μάχη για τη ζωή του ο πατέρας του Καλλιάνου: Σοβαρή καταγγελία για δημόσιο νοσοκομείο από τον βουλευτή της ΝΔ

AGGELOS DRITSAS

20χιλ. ευρώ από τον Δήμο Ναυπλιέων για νέα ιστοσελίδα με δυνατότητα πρόσβασης από ΑμεΑ

AGGELOS DRITSAS