ΑΡΓΟΛΙΔΑ.TV  του Άγγελου Δρίτσα

Όπως λέει το σχολείο: Το Δημοτικό Σχολείο Δαλαμανάρας είναι σαν όλα τα άλλα σχολεία.

Νοιάζεται και φροντίζει τους μαθητές του ώστε να φοιτούν με συνέπεια και τακτικότητα.

Προωθεί το γνωσιακό και πολιτιστικό τους αλφαβητισμό με δημοκρατικές μεθόδους.

Δημιουργεί θετικό κλίμα αλληλεγγύης και αλληλοσεβασμού σαν διαδικασία πρόληψης ακραίων φαινομένων της σχολικής ζωής.

Εντάσσει στο πρόγραμμά του εκδηλώσεις και δράσεις με σκοπό τη χρηστικότητα της γνώσης.

Έχει ρυθμό, στόχο και όραμα στις συνεργατικές πρακτικές με το οικογενειακό περιβάλλον των μαθητών, το Σύλλογο Γονέων, τη Δ/νση Α/θμιας Αργολίδας, τη Σύμβουλο της εκπαιδευτικής μας περιφέρειας και την τοπική κοινότητα.

Προβάλλει το χώρο του σαν αξιακό σύστημα ευθύνης.

Προτρέπει μαθητές, εκπαιδευτικό προσωπικό, διοίκηση και λοιπό προσωπικό στην αυτοδιάθεση, την ενεργητική ακρόαση, το χαμόγελο, την ευγένεια και την ψυχική ανάταση.

Έχει και ιδιαιτερότητες, σε σύνολο 95 μαθητών: παρέχει σχολική και πρακτική γνώση σε 30 ΡΟΜΑ, οι δε μισοί του μαθητές μετακινούνται με μισθωμένα οχήματα.

Το Δημοτικό Σχολείο Δαλαμανάρας εξυπηρετεί εκπαιδευτικά μια ευρύτερη περιοχή.

Για το σχολικό έτος 2023-2024 η συνύπαρξη, η συνεργασία, η εξέλιξη των εργασιών, η ευελιξία των λειτουργιών, η μάθηση καθορίζουν τις βασικές μας ιδέες.

Δεν τα ξέρουμε όλα, κάνουμε όμως αρκετά!

Εκτός από τα προγράμματα τυπικής παιδείας (ημερήσιο-ολοήμερο) στο σχολείο μας λειτουργούν:

-Τμήμα Ένταξης ( δασκάλα ειδικής αγωγής),

-Παράλληλη στήριξη ( δασκάλα ειδικής αγωγής),

-Σχολική Βιβλιοθήκη(δασκάλα) ,

-ΖΕΠ 1(δασκάλα) ,

-ΖΕΠ 2 (δάσκαλος)

όπου ΖΕΠ : Ζώνη Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας για μαθητές διαφόρων επιπέδων και ποιοτήτων που μαθαίνουν την ελληνική γλώσσα,

ΕΔΥ (Επιτροπή Διεπιστημονικής Υποστήριξης: δ/ντής, δάσκαλος Τμήματος ένταξης , Ψυχολόγος και Κοιν. Λειτουργός).

Η σχολική ζωή δεν μετριέται όμως μόνο με αυτά που έχει.

Στο σχολείο μας δίνουμε επιπλέον ορμή και δύναμη με τις δράσεις μας:

δράση 1: «το σχολείο που καταλαβαίνω –

καινοτόμες διδακτικές πρακτικές για την κατανόηση» και

δράση 2: «ο χορός ενώνει – δίκτυο σχολείων».

Τα σχολεία παράγουν δεν είναι εξουσιαστικές δομές.

Τα σχολεία είναι για όλους.

Τα σχολεία έχουν αξία όταν τα νοιαζόμαστε.

Μέχρι την άλλη φορά να είστε καλά, παιδιά!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Σήμερα τα μέλη και οι υποψήφιοι της ΕΝΔΗΕΡ επισκέπτονται την Ερμιόνη

AGGELOS DRITSAS

Γεωργόπουλος: Παραμονή των Θεοφανείων σήμερα και η μέρα ξεκίνησε με κάλαντα από τα παιδιά!

AGGELOS DRITSAS

Πτώμα άνδρα σε αγροτική περιοχή Τ.Δ ΝΑΥΠΛΙΟΥ

AGGELOS DRITSAS

Ο βουλευτής Αργολίδας Ανδρέας Πουλάς ζητάει άμεσα μέτρα για την ομαλή εκπαιδευτική διαδικασία στο Δημοτικό Σχολείο Νέας Κίου

AGGELOS DRITSAS

ΕΣΠΑ: Ποιες επιχειρήσεις θα μοιραστούν 65 εκατομμύρια ευρώ

AGGELOS DRITSAS

Οι Δαναοί Άργους χρειάζονται την στήριξη των φιλάθλων απέναντι στον Προμηθέα

AGGELOS DRITSAS

ΒΑΣΙΚΗ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣΟΙ ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ.

AGGELOS DRITSAS

Σοκ : Άνδρας περιέλουσε με εύφλεκτο υλικό τη γυναίκα του και της έβαλε φωτιά

AGGELOS DRITSAS

35χρονος Κουβανός σκóτωσε με μαχαίρι τον 27χρονο σύζυγό του γιατί τον ζήλευε

AGGELOS DRITSAS

Με επιτυχία τα εγκαίνια της εικαστικής έκθεσης ντόπιων καλλιτεχνών στο Ναύπλιο

AGGELOS DRITSAS

Δήμος Ναυπλιέων

AGGELOS DRITSAS

ΝΑΥΠΛΙΟ : Χωρίς αισθήσεις ανασύρθηκε το μεσημέρι της Κυριακής 14 Ιουλίου ένας άνδρας από παραλία της Αργολίδας.

AGGELOS DRITSAS