ΑΡΓΟΛΙΔΑ.TV  του Άγγελου Δρίτσα

Όπως λέει το σχολείο: Το Δημοτικό Σχολείο Δαλαμανάρας είναι σαν όλα τα άλλα σχολεία.

Νοιάζεται και φροντίζει τους μαθητές του ώστε να φοιτούν με συνέπεια και τακτικότητα.

Προωθεί το γνωσιακό και πολιτιστικό τους αλφαβητισμό με δημοκρατικές μεθόδους.

Δημιουργεί θετικό κλίμα αλληλεγγύης και αλληλοσεβασμού σαν διαδικασία πρόληψης ακραίων φαινομένων της σχολικής ζωής.

Εντάσσει στο πρόγραμμά του εκδηλώσεις και δράσεις με σκοπό τη χρηστικότητα της γνώσης.

Έχει ρυθμό, στόχο και όραμα στις συνεργατικές πρακτικές με το οικογενειακό περιβάλλον των μαθητών, το Σύλλογο Γονέων, τη Δ/νση Α/θμιας Αργολίδας, τη Σύμβουλο της εκπαιδευτικής μας περιφέρειας και την τοπική κοινότητα.

Προβάλλει το χώρο του σαν αξιακό σύστημα ευθύνης.

Προτρέπει μαθητές, εκπαιδευτικό προσωπικό, διοίκηση και λοιπό προσωπικό στην αυτοδιάθεση, την ενεργητική ακρόαση, το χαμόγελο, την ευγένεια και την ψυχική ανάταση.

Έχει και ιδιαιτερότητες, σε σύνολο 95 μαθητών: παρέχει σχολική και πρακτική γνώση σε 30 ΡΟΜΑ, οι δε μισοί του μαθητές μετακινούνται με μισθωμένα οχήματα.

Το Δημοτικό Σχολείο Δαλαμανάρας εξυπηρετεί εκπαιδευτικά μια ευρύτερη περιοχή.

Για το σχολικό έτος 2023-2024 η συνύπαρξη, η συνεργασία, η εξέλιξη των εργασιών, η ευελιξία των λειτουργιών, η μάθηση καθορίζουν τις βασικές μας ιδέες.

Δεν τα ξέρουμε όλα, κάνουμε όμως αρκετά!

Εκτός από τα προγράμματα τυπικής παιδείας (ημερήσιο-ολοήμερο) στο σχολείο μας λειτουργούν:

-Τμήμα Ένταξης ( δασκάλα ειδικής αγωγής),

-Παράλληλη στήριξη ( δασκάλα ειδικής αγωγής),

-Σχολική Βιβλιοθήκη(δασκάλα) ,

-ΖΕΠ 1(δασκάλα) ,

-ΖΕΠ 2 (δάσκαλος)

όπου ΖΕΠ : Ζώνη Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας για μαθητές διαφόρων επιπέδων και ποιοτήτων που μαθαίνουν την ελληνική γλώσσα,

ΕΔΥ (Επιτροπή Διεπιστημονικής Υποστήριξης: δ/ντής, δάσκαλος Τμήματος ένταξης , Ψυχολόγος και Κοιν. Λειτουργός).

Η σχολική ζωή δεν μετριέται όμως μόνο με αυτά που έχει.

Στο σχολείο μας δίνουμε επιπλέον ορμή και δύναμη με τις δράσεις μας:

δράση 1: «το σχολείο που καταλαβαίνω –

καινοτόμες διδακτικές πρακτικές για την κατανόηση» και

δράση 2: «ο χορός ενώνει – δίκτυο σχολείων».

Τα σχολεία παράγουν δεν είναι εξουσιαστικές δομές.

Τα σχολεία είναι για όλους.

Τα σχολεία έχουν αξία όταν τα νοιαζόμαστε.

Μέχρι την άλλη φορά να είστε καλά, παιδιά!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Πολύ υψηλός κίνδυνος δασικής πυρκαγιάς στις ΠΕ Αργολίδας, Κορινθίας και Λακωνίας την Παρασκευή 16 Αυγούστου

AGGELOS DRITSAS

Υπάλληλοι του Σωφρονιστικού Καταστήματος Ναυπλίου έκοψαν την βασιλόπιτα του 2024

AGGELOS DRITSAS

Ενημερώνουμε τους κατοίκους των τοπικών κοινοτήτων Μαλανδρενίου και Στέρνας

AGGELOS DRITSAS

Αυτοδιοικητικές εκλογές: Λειτουργία ταυτοτήτων και διαβατηρίων στις Αστυνομικές Υπηρεσίες

AGGELOS DRITSAS

Στο Άργος η θεατρική παράσταση «Αυτός, ο Άλλος και το Παντελόνι του»

AGGELOS DRITSAS

Ζητήματα που αφορούν τον Δήμο Ναυπλιέων στη συνάντηση Ορφανού – Λιβάνιου

AGGELOS DRITSAS

Ρεκόρ εγγραφών για το 9ο Mediterranean Yacht Show

AGGELOS DRITSAS

4 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΡΚΙΝΟΥ

AGGELOS DRITSAS

Πυρκαγιά στην Κουνουπίτσα Τροιζηνίας

AGGELOS DRITSAS

Του Αγίου Νεκταρίου, Πολιούχου και Προστάτη της Αίγινας, Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2024.

AGGELOS DRITSAS

Σωματείο Συνταξιούχων ΙΚΑ ΕΦΚΑ Αργολίδας: Αλληλεγγύη στο δοκιμαζόμενο λαό της Παλαιστίνης

AGGELOS DRITSAS

Πρώτη εργάσιμη μέρα της νέας χρονιάς με επίσκεψη στο δημαρχείο του Ναυπλίου.

AGGELOS DRITSAS