Στην Επίδαυρο ο Νίκος Ανδρουλάκης – Παρακολούθησε την παράσταση Βάκχες του Ευριπίδη
Την παράσταση Βάκχες του Ευριπίδη, που ανέβασε το Εθνικό Θέατρο, παρακολούθησε ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Νίκος Ανδρουλάκης χθες στην Επίδαυρο. Σε ανάρτησή του στο facebook ο Νίκος Ανδρουλάκης έγραψε

