ΑΡΓΟΛΙΔΑ.TV  του Άγγελου Δρίτσα

Κρίσιμα ερωτήματα για προϋπολογισμό του Δήμου Ερμιονίδας έτους 2025,
αυτονόητο ότι διεκδικούμε μια άλλη πολιτική για μια πραγματική
αποκέντρωση.
Ανοικτή επιστολή 
ΚΡΑΝΙΔΙ 14/01/2025
Προς 
Την πρόεδρο του 
Δημοτικού συμβουλίου 
κ Ελένη Γκαμίλη 
Όπως γνωρίζεται σήμερα δεν μπορώ να παραβρεθώ στην σημερινή
συνεδρίαση του Δημοτικού συμβουλίου για την ψήφιση του προϋπολογισμού
του οικονομικού έτους 2025.
Από τον Οκτώβριο σας έχω ενημερώσει ότι κάθε Τρίτη και Πέμπτη
απουσιάζω από την Ερμιονίδα για επαγγελματικούς λόγους,(καθηγητής-
Εκπαιδευτής στην Σ.Α.Ε.Κ Άργους )άρα δεν μπορώ να παραβρεθώ στο πιο
σημαντικό Δημοτικό συμβούλιο του έτους με δικιά σας ευθύνη και επιλογή.
Επίσης σας θυμίζω ότι οι περισσότερες συνεδριάσεις από τον Οκτώβριο
μέχρι σήμερα διεξάγονται Τρίτη η Πέμπτη τυχαίο δεν νομίζω…..
Είμαι υποχρεωμένος απέναντι στους Δημότες μας ,τις ερωτήσεις που είχα
προετοιμάσει να ρωτήσω τόσο προς την Διοίκηση του Δήμο Ερμιονίδας όσο
και στους υπηρεσιακούς παράγοντες να τις απευθύνω δημόσια, αναμένοντας
τις απαντήσεις σας .
1.Που οφείλεται η μεγάλη καθυστέρηση στην υλοποίηση του χρηματοδοτικού
προγράμματος “Αντώνη Τρίτση”, πέρασαν 5 χρόνια από την εξαγγελία του,
αρχές της προηγούμενης Δημοτικής περιόδου και ακόμα να ξεκινήσουν τα
τρία σημαντικά έργα που χρηματοδοτεί για τον Δήμο Ερμιονίδας .Σας θυμίζω
ότι ήταν χρηματοδοτικό εργαλείο και δέσμευση του Υπουργείου για την
περίοδο 2019-2023.
2.Ποιοι ήταν οι λόγοι που ο Προϋπολογισμός του 2024 είχε απόκλιση κατά
40% από τις οικονομικές προβλέψεις, έτσι δεν εκτελέστηκε το προβλεπόμενο
τεχνικό πρόγραμμα του 2024,και είχαμε σημαντικές αποκλίσεις στα έσοδα και
στις χρηματοδοτήσεις . Έτσι ο οικονομικός προϋπολογισμός του 2025
συντάχθηκε με την ελπίδα και την ευχή να εκτελεστούν τα προβλεπόμενα
έργα του 2024 μέσα στο 2025.

3.Συμφωνείτε η όχι  ότι η κατάργηση του Νομικών προσώπων και σχολικών
επιτροπών δημιούργησε περισσότερα προβλήματα από όσα πήγε να λύσει.
Όλες οι σχολικές μονάδες τόσο του Δήμου μας όσο της χώρας
διαμαρτύρονται για αυτήν την εξέλιξη, δημιουργήθηκαν στις σχολικές μονάδες
σοβαρά λειτουργικά προβλήματα.

4.Γιατί στον προϋπολογισμό του 2025 υπάρχει απόκλιση μεταξύ εσόδων και
εξόδων στο τομέα των ανταποδοτικών υπηρεσιών μεταξύ εισπράξεων και
δαπανών (καθαριότητα, Κοινόχρηστοι χώροι, πράσινο, δημοτικός φωτισμός,
Νεκροταφεία κτλ) και “κλείνεται”  τον προϋπολογισμό με κάποια λογιστικά
τεχνάσματα .Ξέρουμε όλοι οι ανταποδοτικές υπηρεσίες απαιτείται να είναι
πάντα ισοσκελισμένες ,και τα χρήματα που καταβάλλουν οι Δημότες να
πηγαίνουν πάντα για τον αντίστοιχο ανταποδοτικό σκοπό.
5.Γιατί ο προϋπολογισμός του 2025 συνεχίζει να μην δίνει λύσεις σχετικά με
την συντήρηση και την ανακαίνιση των Δημοτικών κτιρίων, χάραξη μιας άλλης
Δημοτικής πολιτικής στέγης η οποία θα εξασφαλίσει τόσο την αξιοποίηση
όλων των δημοτικών κτιρίων του Δήμου όσο και τον περιορισμό του ετήσιου
ποσού που δίνεται ετησίως για μίσθωση ακινήτων τα οποία στεγάζουν
υπηρεσίες και δράσεις του Δήμου μας.
6.Επίσης θα ήταν σκόπιμο να ενημερώσετε τους Δημότες γιατί στο σχέδιο του
προϋπολογισμού του 2025 ,στις δικές σας προβλέψεις μένουν σταθερές οι
επενδύσεις για έργα υποδομής στο ύψος περίπου των 5.000.000 ευρώ ενώ
αυξάνονται οι λειτουργικές δαπάνες 25%.Οι δημότες απαιτούν έργα
υποδομής, και πρέπει επιτέλους να έχουμε ως στόχο την συγκράτηση των
λειτουργικών δαπανών.
7.Τέλος θα ήθελα να σας επισημάνω ότι απαιτείται να είχατε δώσει
προτεραιότητα τόσο στην συντήρηση της Δημοτικής και αγροτική οδοποιίας
όσο και στον τομέα της πολιτικής προστασίας και της  Πυρασφάλειας κάτι που
δεν φαίνεται στον προϋπολογισμό του 2025.
Εύχομαι στον διάλογο που θα ξεκινήσουν τα συλλογικά όργανα της Τοπικής
Αυτοδιοίκησης με την Κυβέρνηση ,με τα κόμματα και ευρύτερα την κοινωνία,
να διεκδικήσουμε και εμείς ως Δήμος Ερμιονίδας συντεταγμένα και
τεκμηριωμένα την θέσπιση ετήσιων αυτοτελών Πόρων για την Τοπική
Αυτοδιοίκηση.
Όποιοι πιστεύουν σε μια ουσιαστική αποκέντρωση αυτή η διεκδίκηση
αποτελεί την δίκαιη λύση για την ισόρροπη Περιφερειακή ανάπτυξη.
Βαρεθήκαμε να περιμένουμε χρηματοδοτήσεις και προγράμματα από  την
κεντρική διοίκηση ,από τα υπουργεία που τις περισσότερες φορές είναι
καθοδηγούμενες, ελεγχόμενες και πραγματοποιούνται με τεράστιες
καθυστερήσεις. Κάποιοι συνειδητά αφήνουν την Τοπική Αυτοδιοίκηση χωρίς
πόρους, χωρίς αρμοδιότητες, χωρίς εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό γιατί
υπηρετούν το συγκεντρωτικό μοντέλο διακυβέρνησης.

Τάσος Λάμπρου 
Δημοτικός σύμβουλος 
Δήμου Ερμιονίδας 
Επικεφαλής ΕΝ.ΔΗ.ΕΡ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Όμιλος Bridge στο ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

AGGELOS DRITSAS

Εξιχνίαση εγκληματικής οργάνωσης που δρούσε και στην Αργολίδα

AGGELOS DRITSAS

Με μεγαλοπρέπεια τιμάται και φέτος η μνήμη του Αγίου Αναστασίου στον ομώνυμο Ιερό Ναό στο Ναύπλιο. BINTEO DRONE

AGGELOS DRITSAS

Συνάντηση του Περιφερειάρχη Δημήτρη Πτωχού με την Υπουργό Σοφία Ζαχαράκη

AGGELOS DRITSAS

Χειροπέδες σε δυο γυναίκες για κλοπή σε φαρμακείο και απόπειρα ληστείας

AGGELOS DRITSAS

Επιστολή Νίκα στους Δημάρχους της Πελοποννήσου για την αποκομιδή απορριμμάτων από το οδικό δίκτυο

AGGELOS DRITSAS

1ο INTERNATIONAL TAEKWONDO SUMMER CAMP 2025 στο Ναύπλιο ΒΙΝΤΕΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ

AGGELOS DRITSAS

Εμφάνιση εστίας Πανώλους αιγοπροβάτων στην ΠΕ Κορινθίας | Ενημέρωση και Πληροφορίες

AGGELOS DRITSAS

ΕΚΤΟΣ ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ ο Κωνσταντίνος Νικολάου από χθες

AGGELOS DRITSAS

Μέχρι τις 10 Σεπτεμβρίου η υποβολή αιτήσεων για εισαγωγή σπουδαστών στο ΙΕΚ Αργολίδας της ΔΥΠΑ

AGGELOS DRITSAS

Ο Εμπορικός Σύλλογος Άργους για τη λειτουργία των καταστημάτων την τελευταία Κυριακή του Νοεμβρίου

AGGELOS DRITSAS

Ο Ιωάννης Καποδίστριας πλέον δεν ανήκει στην συλλογή μου αλλά στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Άργους ” Καποδιστριακό “.

AGGELOS DRITSAS