ΑΡΓΟΛΙΔΑ.TV  του Άγγελου Δρίτσα

Μπροστά σε ένα ασυνήθιστο θέαμα βρέθηκαν όσοι περίμεναν το πρωί σε στάση του ΟΑΣΘ, στην Περαία Θεσσαλονίκης. Αντί για το κλασικό παγκάκι στο οποίο κάθονται οι πολίτες εν αναμονή του λεωφορείου, είδαν έναν… καναπέ.

Ήταν μάλλον ο πρωτότυπος τρόπος με τον οποίο αποφάσισε ένας πολίτης να… «στολίσει» τη στάση του ΟΑΣΘ στη Θεσσαλονίκη.

Συγκεκριμένα, ένας πολίτης τοποθέτησε τον καναπέ εκεί είτε γιατί ήθελε να… βοηθήσει, βλέποντας ότι απουσίαζε ένα παγκάκι για όσους περιμένουν τα αστικά λεωφορεία, είτε γιατί ήθελε να απαλλαγεί από αυτόν.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Με το… γκάζι πατημένο ο Κώστας Μάκαρης

AGGELOS DRITSAS

Βελτίωση οδικής ασφάλειας στην Περιφέρεια Πελοποννήσου μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης BINTEO

AGGELOS DRITSAS

Νέα Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Ναυπλίου η Έλενα Ασπιώτη

AGGELOS DRITSAS

Δυο συλλήψεις σε χωριό του Άργους για διάρρηξη οχήματος και κλοπή

AGGELOS DRITSAS

Τριγμοί στα κόμματα για τους γάμους των ομόφυλων ζευγαριών

AGGELOS DRITSAS

ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ

AGGELOS DRITSAS

Σαν σήμερα η τραγωδία του Norman Atlantic ΒΙΝΤΕΟ

AGGELOS DRITSAS

Ποδόσφαιρο Αργολίδας: Τα αποτελέσματα των αγώνων της Α1 κατηγορίας

AGGELOS DRITSAS

Πολιτιστικος Συλλογος Φιχτιου ΣΑΜΙΝΘΟΣ  ΒΙΝΤΕΟ

AGGELOS DRITSAS

Ο Πρόεδρος Λευτέρης Παπαδάκης και το Διοικητικό συμβούλιο, είναι συντετριμμένοι

AGGELOS DRITSAS

Η εκδήλωση ήταν αφιερωμένη στο πρόσωπο ενός άλλου Πέτρου, γόνου της Πελοποννήσου

AGGELOS DRITSAS

Το Σάββατο 25 Ιανουαρίου στη δημόσια κεντρική βιβλιοθήκη Ναυπλίου “Ο Παλαμήδης”

AGGELOS DRITSAS