ΑΡΓΟΛΙΔΑ.TV  του Άγγελου Δρίτσα

Το Ίδρυμα «Οίκος Ευγηρίας – Πρόνοια Μαρία Ράδου» εκφράζει τις θερμές του ευχαριστίες προς τον Αντιδήμαρχο Κοινωνικής-Παιδικής Μέριμνας & Τρίτης Ηλικίας Δήμου Ναυπλιέων κ. Δικαίο Δημήτριο για την γενναία δωρεά σε φαρμακευτικό υλικό το οποίο θα καλύψει τις άμεσες ανάγκες των ηλικιωμένων συμπολιτών μας.

Η κάλυψη σε φαρμακευτικό υλικό στο Ίδρυμα αποτελεί γεγονός εξαιρετικής σημασίας καθώς βοηθά έμπρακτα αλλά και ηθικά τους ηλικιωμένους συμπολίτες μας προκειμένου να νιώσουν την αγάπη και τη φροντίδα που τους αρμόζει.

Για μια ακόμη φορά λοιπόν θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον Αντιδήμαρχο κ. Δικαίο Δημήτριο, καθώς η πράξη του συνέβαλε ουσιαστικά στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των τροφίμων μας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Zεστή μουσική βραδιά στην κοπή της Πρωτοχρονιάτικης πίτας του Θεατρικού Ομίλου Ερμιονίδας

AGGELOS DRITSAS

Σταύρος Σμυρλής

AGGELOS DRITSAS

ΝΑΥΠΛΙΟ: Υπογραφή προγραμματικής σύμβασης για αντιμετώπιση των κατολισθήσεων στο μονοπάτι της Αρβανιτιάς ΒΙΝΤΕΟ

AGGELOS DRITSAS

Ο Δήμος Άργους-Μυκηνών σας προσκαλεί σε μια ξεχωριστή εκδήλωση

AGGELOS DRITSAS

Συναινετικό κλίμα για την ανάπτυξη του Δήμου Ναυπλιέων

AGGELOS DRITSAS

Το ψήφισμα του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Ναυπλιέων για τον θάνατο της Λένας Σαμαρά

AGGELOS DRITSAS

”Νέα Πελοπόννησος”: Την Τρίτη 3/10 θα γίνουν τα εγκαίνια του εκλογικού κέντρου στη Σπάρτη

AGGELOS DRITSAS

Ρεβεγιόν στο μπλόκο της Αργολίδας (φώτο-βίντεο)

AGGELOS DRITSAS

ΔΕΥΑ Ναυπλίου: Σοβαρό πρόβλημα υδροδότησης στη Νέα Πολιτεία

AGGELOS DRITSAS

Οι Έφεδροι Αξιωματικοί της Αργολίδας έκοψαν την πίτα τους

AGGELOS DRITSAS

ΝΑΥΠΛΙΟ : Κυριακή της ορθοδοξία.

AGGELOS DRITSAS

Τουλάχιστον οι αρμόδιοι ας αξιοποιήσουν την πηγή του Κεφαλαρίου ώστε αυτό το πεντακάθαρο νερό να μη χάνετε στη θάλασσα.

AGGELOS DRITSAS