ΑΡΓΟΛΙΔΑ.TV  του Άγγελου Δρίτσα

Σας ανακοινώνουμε πως αύριο το Κινητό Πράσινο Σημείο του προγράμματος The Green City θα βρίσκεται στον Δήμο Τροιζηνίας Μεθάνων:

📅Παρασκευή 14 Ιουνίου:

⌚️9:30 – 11:30 στον Γαλατά (στο ανατολικό parking πλησίον του καταστήματος “Ζαμπετάκη”)

⌚️12:00 – 14:30 στην Λουτρόπολη Μεθάνων (στην παραλία πλησίον του καταστήματος ” La Piedra cafe bar”)

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

ΝΕΑ ΚΙΟΣ : 14 του Σεπτέμβρη.Εορτή της Υψώσεως του Τιμίου Σταυρού.

AGGELOS DRITSAS

Βασίλης Γ. Σιδέρης:  Χρόνια πολλά σε όσες και όσους φέρουν το όνομα της Αγίας!

AGGELOS DRITSAS

Μεγάλη συμμετοχή, έντονη συγκίνηση και ζωντανή παρουσίαση του αθάνατου έργου του Μίκη Θεοδωράκη

AGGELOS DRITSAS

Χρόνια πολλά στη Χορευτική μας Ομάδα!

AGGELOS DRITSAS

Επιτέλους μετά την προβολή του ρεπορτάζ μας! 170.000 ευρώ από την Περιφέρεια για επείγουσες εργασίες …

AGGELOS DRITSAS

Δηλώσεις Δημάρχου Ναυπλιέων, κ. Δημητρίου Ορφανού

AGGELOS DRITSAS

ΝΑΥΠΛΙΟ : Ημέρα Μνήμης για την Γενοκτονία του Ποντιακού Ελληνισμού 

AGGELOS DRITSAS

Πρόσκληση για συνεδρίαση δημοτικού συμβουλίου στις 30/5/2025

AGGELOS DRITSAS

Σε Ναύπλιο και Άργος το 3 ο Πανελλήνιο Φεστιβάλ Μουσικών Σχολείων-27 με 30 Μαρτίου

AGGELOS DRITSAS

Ένας Δεσμός Αγάπης στο Άργος – 182η εθελοντική αιμοδοσία

AGGELOS DRITSAS

Με αγκαλιές υποδέχθηκαν οι Λάκωνες τον Πέτρο Τατούλη

AGGELOS DRITSAS

Συνάντηση Δημάρχου Ναυπλιέων Δημητρίου Ορφανού με την πρόεδρο του Φαρμακευτικού Συλλόγου Αργολίδας

AGGELOS DRITSAS