ΑΡΓΟΛΙΔΑ.TV  του Άγγελου Δρίτσα

Με αφορμή την συζήτηση που έγινε σε επίπεδο Δημοτικού συμβουλίου του Δήμου Ερμιονίδας για τα οικονομικά των σχολικών μονάδων, την καθυστέρηση των παγίων εντολών προς στους διευθυντές, την κατανομή των λειτουργικών δαπανών ένα είναι το σίγουρο ότι ήταν τεράστιο λάθος από παρούσα διοίκηση του Υπουργείου Εσωτερικών η κατάργηση των θεσμού των σχολικών επιτροπών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε επίπεδο Δήμου .

Αυτό έχει δημιουργήσει τεράστια προβλήματα σε όλα τα σχολεία της χώρας ,το θέμα έχει απασχολήσει τα θεσμικά όργανα τόσο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης όσο και θα θεσμικά όργανα της εκπαίδευσης.

Αντί λοιπόν να συζητάμε εάν καθυστέρησαν η όχι οι πάγιες εντολές χρηματοδότης προς τους διευθυντές απαιτείται δυναμικά να διεκδικήσουμε την επαναφορά των σχολικών επιτροπών, των αναγκαίων Νομικών προσώπων Δημοσίου δικαίου τα οποία θα εξασφαλίσουν την ομαλή λειτουργία των σχολικών μονάδων.

Αυτή η αντιμεταρρύθμιση οδήγησε σε τεράστια Υπηρεσιακή γραφειοκρατία με καταστροφικά αποτελέσματα για την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων.

Αντί να δημιουργούμε σύγχρονους αποκεντρωμένους θεσμούς με λογοδοσία και έλεγχο έγινε ολική επαναφορά συγκεντρωτικών μοντέλων διοίκησης φτάνει να ελέγχουμε τα πάντα και όλα να περνάνε στην κεντρική οικονομική υπηρεσία ενός Δήμου.

Στο επιχείρημα ότι σε κάποιες σχολικές επιτροπές εμφανίστηκαν φαινόμενα κακοδιοίκησης και διαφθοράς αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να καταργηθούν, και κάποια “Υπουργεία” απέτυχαν στην αποστολή τους πχ το Υπουργείο Μεταφορών αλλά δεν καταργήθηκαν…..

Με ξεπερνάει να βλέπω συγκρούσεις σε επίπεδο Δημοτικού συμβουλίου για τα προβλήματα στα σχολεία λόγω καθυστέρηση παγίων εντολών στους Διευθυντές και να μην ασχολούμαστε με την ουσία του προβλήματος που δεν είναι άλλο από την κατάργηση των σχολικών επιτροπών.

Ζήτω λοιπόν τόσο από τα στελέχη της Τοπικής Αυτοδιοίκησης όσο και τα στελέχη της εκπαίδευσης να τοποθετηθούν ξεκάθαρα να διατυπώσουν την άποψη τους, συμφωνούν με την πρόταση μας η όχι ,και να διεκδικήσουμε όλοι μαζί την επαναφορά των σχολικών επιτροπών, η αντιμεταρρύθμιση απαιτείται να ανατραπεί…

Επίσης κάποιοι χρειάζεται να καταλάβουν ότι τίποτα δεν μένει κρυφτό παρά την αφωνία που έχουν επιβάλλει στις σχολικές μονάδες ,τα προβλήματα δεν μπορούν να κρυφτούν κάτω από το χαλί, όλοι μαθαίνουμε τι συμβαίνει στις σχολικές μονάδες τόσο στον Δήμο Ερμιονίδας όσο και στις σχολικές μονάδες όλης της χώρας.

Η μόνη λύση η άμεση επαναφορά των σχολικών επιτροπών, φτάνει πια οι αυταρχικοί και συγκεντρωτικοί σχεδιασμοί που καταστρατηγούν το θεσμικό πλαίσιο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

Τάσος Λάμπρου

Δημοτικός σύμβουλος

Δήμου Ερμιονίδας

Επικεφαλής ΕΝ.ΔΗ.ΕΡ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Η ΚΕΔΕ διεκδικεί ισότιμο ρόλο της πρωτοβάθμιας Τοπικής Αυτοδιοίκησης

AGGELOS DRITSAS

𝝙𝝦𝝤𝝡𝝤𝝨 𝝚𝝥𝝞𝝙𝝖𝝪𝝦𝝤𝝪 – 𝝟𝝖𝝠𝝠𝝤𝝢𝝜𝝨

AGGELOS DRITSAS

Ο σύλλογος ΑΔΕΡΦΟΤΗΤΑΣ ΡΑΦΤΑΙΩΝ έκοψε την πίτα του

AGGELOS DRITSAS

Το Δημοτικό Συμβούλιο Άργους Μυκηνών διαφωνεί με τον υπό διαμόρφωση Δικαστικό Χάρτη

AGGELOS DRITSAS

Λαϊκοδημοτική βραδιά στο Μαλαντρένι Αργολίδας

AGGELOS DRITSAS

ΔΗΜΟΣ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ

AGGELOS DRITSAS

Δήλωση Πέτρου Τατούλη, υπ. Περιφερειάρχη Πελοποννήσου για το αν είναι αντάρτης της ΝΔ

AGGELOS DRITSAS

1ο Σύστημα Προσκόπων Κρανιδίου 

AGGELOS DRITSAS

51 συλλήψεις στην Πελοπόννησο μετά από αστυνομική επιχείρηση – Οι 9 στην Αργολίδα

AGGELOS DRITSAS

Η Ιστορία Ενώνει: Οι Δήμαρχοι Ερμιονίδας και Πηνειού στο Ι.Λ.Μ.Ε.

AGGELOS DRITSAS

Ερμιονίδα: Πάμε Σινεμά…

AGGELOS DRITSAS

ΙΝΑΧΟΣ : Ολοκληρώθηκε η διαδικασία για την εγκατάσταση και δωρεάν διάθεση WiFi Internet ( 5g Νεολαία Ίναχου )

AGGELOS DRITSAS