ΑΡΓΟΛΙΔΑ.TV  του Άγγελου Δρίτσα
ΔΗΜΟΣ ΝΑΥΠΛΙΕΩΝΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Νοσοκομείο Ναυπλίου: Ξεκίνησε η λειτουργία του τμήματος θεραπείας κατ΄ οίκον νοσηλείας ψυχικής υγείας

Σύμφωνα με ενημέρωση από τον Διοικητή του Νοσοκομείου Ναυπλίου Θοδωρή Βασιλόπουλο, ξεκίνησε η λειτουργία νέου τμήματος της Νοσηλευτικής Μονάδας Ναυπλίου που αφορά την ολοκληρωμένη θεραπεία κατ΄οίκον νοσηλειας ψυχικής υγείας.

Σύμφωνα με τον κ. Βασιλόπουλο για την λειτουργία του τμήματος τοποθετήθηκαν,  ψυχίατρος, κοινωνικός λειτουργός, ψυχολόγος και νοσηλεύτρια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Δήμος Ναυπλιέων Υποχρεωτική Εκπαίδευση εργαζομένων/δημοτικών υπαλλήλων

AGGELOS DRITSAS

ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΜΠΟΣΟΣ : Σέρφαρε Free 5g Νεολαία!!! με ταχύτητα φωτός!

AGGELOS DRITSAS

Το Πάσχα του 24 ανήκει στο παρελθόν…

AGGELOS DRITSAS

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου, στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Πελοπόννησος 2021–2027»

AGGELOS DRITSAS

Σεισμός μέσα στη… θάλασσα ΒΙΝΤΕΟ DRONE

AGGELOS DRITSAS

Το Σάββατο στο Ναύπλιο το τελευταίο αντίο στον Γιώργο Χαραλαμπάκη

AGGELOS DRITSAS

Πυρκαγιά κατάκαψε μονοκατοικία στα Πούλιθρα Κυνουρίας

AGGELOS DRITSAS

Πολιτιστικός Σύλλογος Καντάνου ”Καντανία”

AGGELOS DRITSAS

Στα χθεσινά εγκαίνια του ΚΕΠ και της ανάπλασης οδών στο Λυγουριό–BINTEO

AGGELOS DRITSAS

Ερμιονίδα: Οι ενέργειες της Δημοτικής Αρχής για τη λειτουργία παραρτήματος του Κτηματολογίου Ναυπλίου στο Κρανίδι ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΒΙΝΤΕΟ

AGGELOS DRITSAS

Συζήτηση για την τεχνική νοημοσύνη , εκκλησία , θεσμοι ψηφιακή πραγματικότητα στο Ναύπλιο

AGGELOS DRITSAS

ΝΑΥΠΛΙΟ: Παράδοση απινιδωτών από την Περιφέρεια Πελοποννήσου. ΒΙΝΤΕΟ

AGGELOS DRITSAS