ΑΡΓΟΛΙΔΑ.TV  του Άγγελου Δρίτσα

Σήμερα το μεσημέρι υποδεχθήκαμε την πρώτη ομάδα Ο.Π.Κ.Ε. που εγκαταστάθηκε στο ισόγειο της «Αργώ Α.Ε» Νέα Κίο για να συνδράμει στην πάταξη της εγκληματικότητας στη περιοχή.

Εκεί βρεθήκαμε με τον κυβερνητικό βουλευτή Γιάννη Ανδριανό, τον Διευθυντή Νοτίου Ελλάδος Αντιστράτηγο Γιώργο Μιχαλόπουλο, τον Αστυνομικό Διευθυντή Αργολίδας Ευάγγελο Πιπέρη, το Γιώργο Γαλιάτσο, στενό συνεργάτη του Υπουργού Προστασίας του Πολίτη και συνεργάτες μου.

Αφού καλωσορίσαμε την πρώτη ομάδα, έγινε εκτενής συζήτηση για τον ευρύτερο επιχειρησιακό σχεδιασμό στην περιοχή.

Ο Δήμος Άργους – Μυκηνών θα είναι δίπλα τους για όσο διάστημα βρίσκονται στην περιοχή μας για να τους παρέχουμε κάθε δυνατή βοήθεια από πλευράς μας.

Να σημειωθεί ότι μέχρι αύριο το πρωί θα έχουν καταφθάσει και οι άλλες δυο ομάδες αστυνομικών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Ναυάγιο στην Σάμο με μετανάστες: Ένας νεκρός – 25 διασωθέντες

AGGELOS DRITSAS

7ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Ναυπλίου ΓΕΦΥΡΕΣ

AGGELOS DRITSAS

Πρόστιμο 100.000 ευρώ και λουκέτο σε beach bar σε παραλία

AGGELOS DRITSAS

Συνάντηση του Περιφερειάρχη Δημήτρη Πτωχού με τον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη Μιχάλη Χρυσοχοΐδη |

AGGELOS DRITSAS

Εξοικονομώ 2023: Ξεκινάει η υποβολή αιτήσεων για τον 2ο κύκλο – Οι επιλέξιμες δαπάνες

AGGELOS DRITSAS

Άργος: Δώρα και 100 μερίδες φαγητού από μαθητές του “Αυτενεργώ” στο Κοινωνικό Παντοπωλείο

AGGELOS DRITSAS

Μια ιδιαίτερη και επίκαιρη εκδήλωση την Παρασκευή στο Βουλευτικό του Ναυπλίου..

AGGELOS DRITSAS

Δήμος Ναυπλιέων: Παράταση δυνατότητας ρύθμισης οφειλών έως και 60 δόσεις

AGGELOS DRITSAS

Διαμαρτυρία στο Ναύπλιο: «Όχι στο ξεπούλημα της Καραθώνας» ΒΙΝΤΕΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ

AGGELOS DRITSAS

Ασθενής σεισμική δόνηση τη νύχτα στην ορεινή Αργολίδα

AGGELOS DRITSAS

Στη Β΄ φάση του πανελληνίου πρωταθλήματος η ομάδα Κ11 του Ναυτικού Ομίλου Ναυπλίου

AGGELOS DRITSAS

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου, στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Πελοπόννησος 2021–2027»

AGGELOS DRITSAS