ΑΡΓΟΛΙΔΑ.TV  του Άγγελου Δρίτσα
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Καρπενήσι: Στο νοσοκομείο με τροφική δηλητηρίαση 30 φοιτητές

Κακή τροπή πήρε η συμμετοχή 50 φοιτητών σε συνέδριο στο Καρπενήσι, αφού 30 εξ αυτών μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο με συμπτώματα τροφικής δηλητηρίασης.

Σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες, οι φοιτητές του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών γευμάτισαν όλοι μαζί σε ταβέρνα της περιοχής, ενώ κάθε μέρα έτρωγαν πρωινό στο ξενοδοχείο που διέμεναν. Ωστόσο, το βράδυ της Τετάρτης (02/10) άρχισαν να παρουσιάζουν συμπτώματα, όπως εμετό, διάρροια και πυρετό.

Οι φοιτητές μεταφέρθηκαν εσπευσμένα στο νοσοκομείο Καρπενησίου, όπου ενημέρωσαν και τους γονείς τους. Πέντε φοιτητές παραμένουν νοσηλευόμενοι, ενώ οι υπόλοιποι έλαβαν εξιτήριο μετά την κατάλληλη αγωγή.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Αποκαταστάθηκε το παλαιωμένο δίκτυο ύδρευσης στην Άκοβα

AGGELOS DRITSAS

Να διασφαλιστεί η Δημοκρατική λειτουργία του Δημοτικού συμβουλίου

AGGELOS DRITSAS

Νεκρός σε τροχαίο 20χρονος στρατιώτης – Η ενημέρωση του ΓΕΣ

AGGELOS DRITSAS

Ναύπλιο, “Χελιδονίσματα 2024”

AGGELOS DRITSAS

Γενοκτονία στους ελληνικούς δρόμους: 140.000 θάνατοι τα τελευταία 60 χρόνια

AGGELOS DRITSAS

ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ – ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

AGGELOS DRITSAS

ΝΑΥΠΛΙΟ: Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα …

AGGELOS DRITSAS

Έναρξη του 34ου Φεστιβάλ Ναυπλίου – 5 Ιουλίου 2025

AGGELOS DRITSAS

Ελλάδα: Μεταξύ των ουραγών της Ε.Ε. και στη διαφάνεια

AGGELOS DRITSAS

Red Magic 9 Pro και Pro+: Επίσημα με SD 8 Gen 3, έως 24 GB RAM

AGGELOS DRITSAS

Ο Υποπτέραρχος (ΕΑ) Χαράλαμπος Μαυρίδης ανανεώνει την υποψηφιότητά του με την “Αλλαγή Πορείας”

AGGELOS DRITSAS

ΒΙΝΤΕΟ: Ο Δήμος Ναυπλίου και το Μουσικού Σχολείου Αργολίδας γιορτάζει την Παγκόσμια ημέρα Μουσικής

AGGELOS DRITSAS