ΑΡΓΟΛΙΔΑ.TV  του Άγγελου Δρίτσα
ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΕΣΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Νεκρός αστυνομικός σε καταδίωξη- Μοτοσικλέτα της ΔΙΑΣ συγκρούστηκε με περιπολικό

Τραγική κατάληξη με ένα νεκρό αστυνομικό της ομάδας ΔΙΑΣ, ηλικίας 29 ετών, είχε καταδίωξη της Ελληνικής Αστυνομίας που ξεκίνησε περίπου στις 4:00 τα ξημερώματα από την περιοχή της Νίκαιας.

Για το περιστατικό η Ελληνική Αστυνομία έχει προχωρήσει στη σύλληψη ενός νεραού Ρομά, ηλικίας 20 ετών, ενώ αναζητούνται άλλα τρία άτομα.

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, όλα ξεκίνησαν όταν το κέντρο της Άμεσης Δράσης έλαβε κλήση για απόπειρα κλοπής οχήματος στη Νίκαια.  Στο σημείο έφτασαν αστυνομικές δυνάμεις και εντόπισαν δύο ύποπτα ΙΧ αυτοκίνητα. Το ένα ακινητοποιήθηκε αμέσως και ο οδηγός του συνελήφθη. Το δεύτερο ανέπτυξε ταχύτητα με αποτέλεσμα να το ακολουθήσουν οι αστυνομικοί.

Έτσι ξεκίνησε μία καταδίωξη που έφτασε μέχρι τη λίμνη Κουμουνδούρου, στην εθνική οδό Αθηνών- Κορίνθου, στην περιοχή του Ασπρόπυργου.

Σε αυτό το σημείο ο οδηγός του καταδιωκόμενου οχήματος έκανε ένα επικίνδυνο ελιγμό. Αντιδρώντας το περιπολικό φρέναρε στην προσπάθειά του να αποφύγει το ύποπτο όχημα, ωστόσο, οι δικυκλιστές της ομάδας ΔΙΑΣ που ακολουθούσαν από πίσω, έχοντας αναπτύξει μεγάλη ταχύτητα, δεν πρόλαβαν να φρενάρουν και η μοτοσικλέτα έπεσε πάνω στο περιπολικο, με αποτέλεσμα τον θανάσιμο τραυματισμό του 29χρονου αστυνομικού.

Οι δύο επιβαίνοντες στη μοτοσικλέτα μεταφέρθηκαν στο «Θριάσιο» νοσοκομείο, όπου κατέληξε λίγη ώρα αργότερα ο 29χρονος. Σοβαρή είναι και η κατάσταση του δεύτερου αστυνομικού, σύμφωνα με την δημόσια τηλεόραση που κάνει λόγο για πολλαπλά κατάγματα και αιμάτωμα. Μάλιστα αναμένεται εντός της ημέρας να μεταφερθεί στο 401 Γενικό Στρατιωτικό Νοσοκομείο προκειμένου να συνεχιστεί εκεί η περίθαλψή του.

Γ. Οικονόμου: Πανδημία βίας και παραβατικότητας μαστίζει το δυτικό κόσμο

Σε δήλωσή του ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη Γιάννης Οικονόμου ανέφερε:

«Άλλος ένας Έλληνας αστυνομικός έπεσε στο βωμό του καθήκοντος, προσπαθώντας να προστατεύσει την κοινωνία από εγκληματικά στοιχεία. Ειλικρινή συλλυπητήρια στους οικείους του και το Σώμα της Ελληνικής Αστυνομίας.

Το προσωπικό της ΕΛ.ΑΣ., μέσα σε πολύ δύσκολες συνθήκες, προσπαθεί να ανταποκριθεί τόσο στην πανδημία βίας και παραβατικότητας, που μαστίζει το δυτικό κόσμο, όσο και στη δυσπιστία μέρους της κοινωνίας απέναντι στο αστυνομικό έργο.

Με απόλυτη υπηρεσιακότητα και αυταπάρνηση προσφέρουν πολλά, σε κάθε πτυχή της καθημερινότητας και αξίζουν καθολικής αναγνώρισης και στήριξης».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Eμποροπανήγυρη της 25ης Μαρτίου στο Ναύπλιο – Τι εισηγήθηκε η Δημοτική Επιτροπή

AGGELOS DRITSAS

Συναντήθηκα με τον Αντιπεριφερειάρχη Αργολίδας, Γιάννη Μαντζούνη.

AGGELOS DRITSAS

Επειδή ότι ωραίο θέλω να το μοιράζομαι μαζί σου, θα σου μιλήσω για την αιμοδοσία.

AGGELOS DRITSAS

Η 14η Γιορτή Ροδιού στην Ερμιόνη ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία!

AGGELOS DRITSAS

ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΕΦΑΛΑΡΙΟΥ – ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 2026

AGGELOS DRITSAS

 Πλατεία Συντάγματος στο Ναύπλιο κατά την συνάντηση των επιταφίων το βράδυ της Μ. Μεγάλη Παρασκευής  

AGGELOS DRITSAS

Άργος: Σε απόσταση 3 βαθμών από την κορυφή η ομάδα του Παναργειακού

AGGELOS DRITSAS

ΔΕΔΔΗΕ Αργολίδας : Διακοπή ρεύματος σε Ασίνη και Τολό στις 2/6

AGGELOS DRITSAS

Αρχιερατική Θεία Λειτουργία στον Ιερό Ναό του Οσίου Παϊσίου στην Ευαγγελίστρια Ναυπλίου

AGGELOS DRITSAS

Αυτοκίνητο έπεσε σε γκρεμό στο δρόμο Τρίπολης – Άστρους 

AGGELOS DRITSAS

Ένα Μεγάλο Ευχαριστώ για την 192η εθελοντική αιμοδοσία στοΆργος

AGGELOS DRITSAS

Ποδηλατάδα Αγάπης για την μικρή Μιχαέλα Μαρία στα Πυργιώτικα Ναυπλίου

AGGELOS DRITSAS