ΑΡΓΟΛΙΔΑ.TV  του Άγγελου Δρίτσα

Την Παρασκευή 23/02/2024 πραγματοποιήθηκε μονοήμερη εκπαιδευτική εκδρομή της σχολικής μας μονάδας στην Αθήνα με τη συμμετοχή των Α’ και Β’ τάξεων. Επισκεφθήκαμε τον βράχο της Ακρόπολης, το μουσείο της Ακρόπολης καθώς και τη βιβλιοθήκη του ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος. Συγχαρητήρια στους μαθητές που συμμετείχαν.

Ιδιαίτερα ευχαριστούμε τον ξεναγό μας κο Καμπά Αντώνη για την άρτια ξενάγηση και την ευγενική προσφορά του προς το σχολείο μας και ευχόμαστε να συναντηθούμε ξανά σε νέες δράσεις.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Το Πάσχα στo Δήμο Ερμιονίδας έχει και γιορτές για την Άνοιξη και την Τουλίπα

AGGELOS DRITSAS

ΒΙΝΤΕΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ  : ο Καρκίνος του Μαστού στην αίθουσα του Βουλευτικού στο Ναύπλιο

AGGELOS DRITSAS

Ελέγχονται οι κεραίες κινητής τηλεφωνίας; Επίκειται αύξηση των ορίων ακτινοβολίας;

AGGELOS DRITSAS

Ένα τριαντάφυλλο για τις γυναίκες της Διεύθυνσης Αστυνομίας Αργολίδας

AGGELOS DRITSAS

Έκθεση ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ ΕΧΡΟ 2024

AGGELOS DRITSAS

«Αποβάλλονται» τα κινητά από τα σχολεία

AGGELOS DRITSAS

Τ. ΛΑΜΠΡΟΥ :  ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΡΏΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΥΡΙΚΗ  ΠΕΡΙΟΔΟ 2025

AGGELOS DRITSAS

«Εγκέλαδος 2»: Το σχέδιο διαχείρισης κρίσεων που τέθηκε σε ισχύ

AGGELOS DRITSAS

Ιερός Ναός Ευαγγελίστριας Ναυπλίου. 

AGGELOS DRITSAS

Η εκδήλωση ήταν αφιερωμένη στο πρόσωπο ενός άλλου Πέτρου, γόνου της Πελοποννήσου

AGGELOS DRITSAS

Ήττα σοκ στο Άργος για τον Παναργειακό – Σπουδαία νίκη στο Κρανίδι για την Ερμιονίδα

AGGELOS DRITSAS

21χρονοι στο Ναύπλιο κυκλοφορούσαν με ξύλινο γκλοπ – Τους συνέλαβε η ΔΙ.ΑΣ.

AGGELOS DRITSAS