ΑΡΓΟΛΙΔΑ.TV  του Άγγελου Δρίτσα
ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ

Αντιμετώπιση της λειψυδρίας και ενίσχυση των ενεργειακών κοινοτήτων στο επίκεντρο της συνάντησης του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου με τον Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας

Σε μια σημαντική συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα την Πέμπτη 1η Αυγούστου, ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου Δημήτρης Πτωχός συναντήθηκε με τον Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας Θεόδωρο Σκυλακάκη και συζήτησαν φλέγοντα θέματα που αφορούν την Περιφέρεια Πελοποννήσου, με κύριες προτεραιότητες την αντιμετώπιση της λειψυδρίας, την ενίσχυση των ενεργειακών κοινοτήτων και την υλοποίηση πρωτοβουλιών με θετικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

Αντιμετώπιση της Λειψυδρίας

Η λειψυδρία αποτελεί ένα από τα πλέον επείγοντα ζητήματα της χώρας και της Περιφέρειας Πελοποννήσου. Στη συνάντηση, τέθηκαν οι βάσεις για την υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου σχεδίου διαχείρισης των υδάτινων πόρων. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην αξιοποίηση των μονάδων αφαλάτωσης, ως μια αποτελεσματική λύση για την κάλυψη των αυξανόμενων αναγκών σε νερό.

Παράλληλα, συζητήθηκαν μέτρα για την αναβάθμιση των υποδομών ύδρευσης, με στόχο τη μείωση των απωλειών νερού και τη βελτίωση της ποιότητας του διαθέσιμου πόσιμου νερού. Ο Δημήτρης Πτωχός τόνισε τη σημασία μιας ολιστικής προσέγγισης, η οποία θα περιλαμβάνει τόσο τη συντήρηση όσο και την αναβάθμιση των υφιστάμενων συστημάτων, καθώς και την εισαγωγή νέων τεχνολογιών.

Η Ενεργειακή Κοινότητα της Πελοποννήσου

Ένα άλλο σημαντικό θέμα που συζητήθηκε ήταν το πρόγραμμα ΑΠΟΛΛΩΝ και η ενεργειακή κοινότητα της Πελοποννήσου. Το πρόγραμμα ΑΠΟΛΛΩΝ προωθεί τη χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και στοχεύει στην ενεργειακή αυτονομία της Περιφέρειας. Επίσης, η δημιουργία ενεργειακών κοινοτήτων αποτελεί ένα σημαντικό βήμα προς αυτή την κατεύθυνση, προωθώντας τη βιώσιμη ανάπτυξη και την ενεργειακή αλληλεγγύη.

Πρωτοβουλίες με Περιβαλλοντικό Αποτύπωμα

Εκτός από την αντιμετώπιση της λειψυδρίας και την προώθηση της ενεργειακής κοινότητας, συζητήθηκαν επίσης πρωτοβουλίες με ιδιαίτερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Ο Υπουργός Θεόδωρος Σκυλακάκης και ο Περιφερειάρχης Δημήτρης Πτωχός υπογράμμισαν τη σημασία της περιβαλλοντικής προστασίας και της προσαρμογής στην κλιματική αλλαγή, αναφέροντας την ανάγκη για περισσότερες «πράσινες» υποδομές και δράσεις που θα ενισχύσουν τη βιοποικιλότητα και θα μειώσουν το οικολογικό αποτύπωμα της περιφέρειας.

Η συνάντηση ολοκληρώθηκε με αισιόδοξα μηνύματα και κοινή δέσμευση για την υλοποίηση των σχεδιαζόμενων έργων και πρωτοβουλιών. Ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου και ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας τόνισαν την ανάγκη για συνέργειες και τη συμμετοχή όλων των εμπλεκόμενων φορέων, ώστε να επιτευχθούν οι στόχοι και να διασφαλιστεί ένα βιώσιμο μέλλον για την περιοχή.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

«Εθνική Στρατηγική για την Περιφερειακή και Τοπική Ανάπτυξη

AGGELOS DRITSAS

Το πρώτο σπιτάκι ανακύκλωσης στο Άργος!

AGGELOS DRITSAS

Καράπαυλος : Ανοίγει θέμα για τον τουρισμό ο Δήμος Ναυπλιέων

AGGELOS DRITSAS

Παραδώσαμε σήμερα,για πολλοστή φορά,τρόφιμα στο κοινωνικό παντοπωλειο.

AGGELOS DRITSAS

Ναύπλιο: Η έγκριση του προϋπολογισμού στο Δημοτικό Συμβούλιο

AGGELOS DRITSAS

Θεατρική Παράσταση «Άγιος Νεκτάριος: Από τη Γη στον Ουρανό» ΒΙΝΤΕΟ

AGGELOS DRITSAS

Σοβαρό τροχαίο στην Αργολίδα με δύο τραυματίες -Σμπαράλια τα δύο ΙΧ που συγκρούστηκαν

AGGELOS DRITSAS

ΝΑΥΠΛΙΟ : Καλή Χρονιά! Το 2025 είναι εδώ, φέρνοντας νέες προκλήσεις, ευκαιρίες και ελπίδες! ΒΙΝΤΕΟ

AGGELOS DRITSAS

Πυρκαγιά κατάκαψε μονοκατοικία στα Πούλιθρα Κυνουρίας

AGGELOS DRITSAS

Οι νέες ειδικότητες της Σ.Α.Ε.Κ( πρώην ΔΙΕΚ)ΝΑΥΠΛΊΟΥ για την σπουδαστική χρονιά 2024-2025.

AGGELOS DRITSAS

Σήμερα είχα τη χαρά και την τιμή να παρευρεθώ στη γιορτή λήξης του Δημοτικού Σχολείου Πορτοχελίου

AGGELOS DRITSAS

Δράση στο Ναύπλιο για την Παγκόσμια Ημέρα κατά της Παχυσαρκίας

AGGELOS DRITSAS