ΑΡΓΟΛΙΔΑ.TV  του Άγγελου Δρίτσα

Με τιμή παρευρεθήκαμε σήμερα, μαζί με την Αντιδήμαρχο κα Ξύδη, στις εορταστικές εκδηλώσεις που διοργάνωσε ο Σύλλογος των απανταχού Ναυπλιέων «Ο Ναύπλιος», προς τιμήν του Πολιούχου της γενέτειράς μας, Αγίου Ενδόξου Νεομάρτυρα Αναστασίου του Ναυπλιέως.

Η συμμετοχή μας σε τέτοιες εκδηλώσεις αποτελεί χρέος αλλά και χαρά, καθώς ενισχύουν τη σύνδεση της τοπικής μας κοινωνίας με την ιστορία, την παράδοση και την πνευματική μας κληρονομιά.

Θερμά συγχαρητήρια στο Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου για την άρτια διοργάνωση και τη διαρκή προσφορά του.

Χρόνια πολλά Ναύπλιο!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Συνεδρίαση του Δημοτικού συμβουλίου Ναυπλιέων ΒΙΝΤΕΟ

AGGELOS DRITSAS

75χρονος στην Ερμιονίδα πυροβόλησε και σκότωσε σκύλο

AGGELOS DRITSAS

Νεκρό βρέφος 6 μηνών-Το χτύπησε η μητέρα του μέχρι θανάτου

AGGELOS DRITSAS

Άρης Μουγκοπέτρος: Η νέα φωτογραφία από το νοσοκομείο με το «δεμένο» χέρι

AGGELOS DRITSAS

Πέθανε ο Μιχάλης Χαραλαμπίδης

AGGELOS DRITSAS

Ζημιές στις πυροσβεστικές φωλιές του Δημοτικού Σχολείου Ερμιόνης

AGGELOS DRITSAS

Ναύπλιο, Κυρίες και Κύριοι άλλης εποχής!

AGGELOS DRITSAS

Μικρής έκτασης πυρκαγιά εκδηλώθηκε νωρίτερα σήμερα στην περιοχή Λάκκες Κρανιδίου.

AGGELOS DRITSAS

Συγκινημένος ο 25χρονος που βαπτίστηκε από 13 νονούς στα Λευκάκια Ναυπλίου 

AGGELOS DRITSAS

Το πρόγραμμα για την 201η επέτειο της απελευθέρωσης του Ναυπλίου

AGGELOS DRITSAS

Ναύπλιο: Συναυλία της Γλυκερίας στο θεατράκι της Ακροναυπλίας

AGGELOS DRITSAS

ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΜΙΟΝΗΣ

AGGELOS DRITSAS