ΑΡΓΟΛΙΔΑ.TV  του Άγγελου Δρίτσα

Ναύπλιο: Πλήθος κόσμου στην πλατεία Τριών Ναυάρχων για την ημέρα αγάπης αφιερωμένη στους τετράποδους φίλους μας

Ο Δήμος Ναυπλιέων με σκοπό να ενισχύσει την προώθηση μηνυμάτων προς την κοινωνία για τη σημασία της προστασίας των ζώων, διοργάνωσε μια πολύ επιτυχημένη γιορτή, στην πλατεία Τριών Ναυάρχων, στο Ναύπλιο.

Ήταν όλοι εκεί, μαθητές των σχολικών μονάδων του Δήμου Ναυπλιέων, αιρετοί, φιλόζωοι, εκπαιδευτές, κτηνίατροι.

Στο πλαίσιο του εορτασμού η αντιδήμαρχος Σοφία Ξύδη, αρμόδια μέριμνας αδέσποτων ζώων και οι εθελοντές της δράσης βρέθηκαν στην πλατεία Τριών Ναυάρχων, στειρώνοντας, εμβολιάζοντας, σημαίνοντας δωρεάν αδέσποτα ζώα συντροφιάς.Παράλληλα, οι συμμετέχοντες είχαν τη δυνατότητα να ενημερωθούν από τους κτηνιάτρους Ιωάννη Κατσαμπή και Καικίλια Σαρρή καθώς και από τον εκπαιδευτή Δημήτριο Κορολή.

Οι μικροί μας φίλοι θα διασκέδασαν με μπαλονοκατασκευές, face painting, ενώ οι επισκέπτες θαύμασαν τα έργα ζωγραφικής των παιδιών με θέμα «Τα ζώα οι φίλοι μας».

REPORTAZ : ΑΓΓΕΛΟΣ ΔΡΙΤΣΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Υποχωρεί η κακοκαιρία – Τι καιρό θα κάνει μέχρι και την Πέμπτη 9/11

AGGELOS DRITSAS

Το νέο Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Άργους Μυκηνών: Οι 35 Δημοτικοί Σύμβουλοι που εκλέγονται

AGGELOS DRITSAS

Συγχαρητήρια σε όλες τις αθλήτριες/τες του Αθλητικού συλλόγου shaolin kung fu Νότιου

AGGELOS DRITSAS

Το Μητρώο των Αγροτών θα αναλάβουν τα Επιμελητήρια;

AGGELOS DRITSAS

Ευχαριστήριο του Καλλιτεχνικού Γυμνασίου Αργολίδας

AGGELOS DRITSAS

Η Κομματική Οργάνωση Αργολίδας του ΚΚΕ, σας καλεί το Σάββατο 27 Ιανουαρίου

AGGELOS DRITSAS

Παίκτης της Ερμιονίδας ο Μαργαρίτης Κουζούνιας

AGGELOS DRITSAS

Το να με τιμά η νεότερη γενιά των εμπόρων της Πόλης σου 14 χρόνια μετά την αποχώρηση μου

AGGELOS DRITSAS

Με τον Πέτρο Τατούλη και το Σχέδιο της Νέας Πελοποννήσου αξιοποιούμε στοχευμένα τα ανταποδοτικά οφέλη

AGGELOS DRITSAS

50χρονος αλλοδαπός στο Άργος έκλεψε μηχανή αλλά δεν την χάρηκε

AGGELOS DRITSAS

Στον Αρχαιολογικό χώρο των Μυκηνών βρέθηκε σήμερα η Ολυμπιακή Φλόγα.. BINTEO REPORTAZ DRONE

AGGELOS DRITSAS

Το 1ο Γυμνάσιο Ναυπλίου ευχαριστεί την Περ. Πελοποννήσου για την επίσκεψη στη μονάδα διαχείρισης απορριμμάτων

AGGELOS DRITSAS