ΑΡΓΟΛΙΔΑ.TV  του Άγγελου Δρίτσα

Ολοκληρώθηκε η συμμετοχή της ομάδας Κ11 του Ν.Ο. ΝΑΥΠΛΙΟΥ στην α’ φάση του πανελληνίου πρωταθλήματος, η οποία διεξήχθη στο Ναύπλιο. Οι μικροί αθλητές θα συνεχίσουν στην β’ φάση αυξάνοντας τις εμπειρίες τους.

Είναι πολύ σημαντικό ότι ο ΝΟΝ συμμετείχε στο συγκεκριμένο πρωτάθλημα καθότι μόνο 31 ομάδες από τα ελληνικά σωματεία συμμετείχαν. Με δεδομένο ότι οι μισοί μας αθλητές ουσιαστικά ανήκουν στην ομάδα Κ9, αυτό αποδεικνύει την επίμονη δουλειά που κάνουμε, την δύναμη των παιδιών μας αλλά και την υποστήριξη των οικογενειών τους.

Επίσης, είναι πολύ σημαντικό ότι Κολυμβητική Ομοσπονδία επέλεξε το Ναύπλιο ως τόπο διεξαγωγής των αγώνων καθότι αυτό αποδεικνύει την δυναμική του κολυμβητηρίου μας και ενισχύει οικονομικά το Ναύπλιο σε δύσκολες εποχές και μάλιστα εκτός τουριστικής περιόδου.

Ως ΝΟΝ θα συνεχίσουμε να διεκδικούμε διοργανώσεις στο Ναύπλιο και να στηρίζουμε την εύρυθμη λειτουργία του κολυμβητηρίου μας.

Ναυτικός Όμιλος Ναυπλίου

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Η Αναγεννητική Γεωργία είναι το νέο πρόγραμμα που εφαρμόζεται  πλέον  στην Αγροτική Φυλακή Τίρυνθας

AGGELOS DRITSAS

2 Φεβρουαρίου: Παγκόσμια ημέρα υγροτόπων – Εμείς τι κάνουμε για το δικό μας υγρότοπο; ΒΙΝΤΕΟ

AGGELOS DRITSAS

Έφυγε σήμερα από τη ζωή.. : Ένας ακόμη αγαπητός Ναυπλιώτης

AGGELOS DRITSAS

Σπουδαία ειδικότητα, έμπειροι εκπαιδευτές και σημαντικές προοπτικές επαγγελματικής αποκατάστασης!

AGGELOS DRITSAS

Ο Δήμος Άργους – Μυκηνών συνεχίζει να επενδύει σε δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης

AGGELOS DRITSAS

Ναύπλιο το βιβλίο της Αλεξίας Ψαρρού-Δρίτσα

AGGELOS DRITSAS

𝝙𝝪𝝢𝝖𝝡𝝞𝝟𝝜 𝝥𝝖𝝦𝝤𝝪𝝨𝝞𝝖 𝝩𝝤𝝪 𝝚𝝥𝝞𝝡𝝚𝝠𝝜𝝩𝝜𝝦𝝞𝝤𝝪 𝝖𝝦𝝘𝝤𝝠𝝞𝝙𝝖𝝨 𝝨𝝩𝝜𝝢 𝟴𝟵𝝶 𝝙𝝚𝝝

AGGELOS DRITSAS

Νέο εφημεριακό καθεστώς για τα δυο Νοσοκομεία της Αργολίδας

AGGELOS DRITSAS

Η υποδοχή του νέου έτους στο Ναύπλιο ΒΙΝΤΕΟ

AGGELOS DRITSAS

Η θλίψη μεγάλη έφυγε ένας υπέροχος άνθρωπος!!!!Καλο ταξίδι αγαπημένη μας κΔημητρα!!!

AGGELOS DRITSAS

Χθες το βραδυ μες στην κακοκαιρια βρηκα στη μεση του δρομου αυτο το σκυλακι..

AGGELOS DRITSAS

“Καμπάνα” 10,5 εκ. ευρώ στο ΦΟΔΣΑ Πελοποννήσου για τα “σπιτάκια ανακύκλωσης”

AGGELOS DRITSAS