ΑΡΓΟΛΙΔΑ.TV  του Άγγελου Δρίτσα

Συμμετοχή του Δημάρχου Ναυπλιέων στη διήμερη εκδήλωση «ΕΣΠΑ: Ευκαιρίες Ανάπτυξης και Στήριξη της Τοπικής Κοινωνίας» Ο Δήμαρχος Ναυπλιέων, Δημήτριος Ορφανός συμμετείχε στη διήμερη εκδήλωση με τίτλο
«ΕΣΠΑ: Ευκαιρίες Ανάπτυξης και Στήριξη της Τοπικής Κοινωνίας», την οποία διοργάνωσε το Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών – Γενική Γραμματεία ΕΣΠΑ, με την υποστήριξη της Περιφέρειας Πελοποννήσου, η οποία φιλοξενήθηκε στην πόλη του Ναυπλίου.

Κατά τον χαιρετισμό του, ο κ. Ορφανός καλωσόρισε τους συμμετέχοντες στην πρώτη πρωτεύουσα της Ελλάδας, το Ναύπλιο, επισημαίνοντας ότι η διοργάνωση της διημερίδας πραγματοποιείται σε μια ιδιαίτερα κρίσιμη Συγκυρία, όπου η ανάγκη για βιώσιμη ανάπτυξη και κοινωνική συνοχή είναι πιο επίκαιρη από ποτέ.

Τόνισε ότι για την Τοπική Αυτοδιοίκηση το ΕΣΠΑ δεν αποτελεί απλώς αριθμούς και κονδύλια, αλλά ένα στρατηγικό εργαλείο που μετατρέπει το όραμα σε έργο, συμβάλλοντας στον εκσυγχρονισμό των υποδομών, στην προστασία της πολιτιστικής κληρονομιάς και στη στήριξη της τοπικής επιχειρηματικότητας.
Ο Δήμαρχος υπογράμμισε ότι το 2026 ο Δήμος Ναυπλιέων βρίσκεται στην καρδιά της υλοποίησης κρίσιμων προγραμμάτων, από την πράσινη μετάβαση και την ψηφιακή αναβάθμιση των υπηρεσιών έως την ενίσχυση των κοινωνικών δομών που αγκαλιάζουν κάθε πολίτη, με το ΕΣΠΑ να αποτελεί βασικό πυλώνα στήριξης της τοπικής κοινωνίας.


Παράλληλα, επανέλαβε τη δέσμευση της Δημοτικής Αρχής για τη μέγιστη δυνατή
απορρόφηση των πόρων με απόλυτη διαφάνεια και αποτελεσματικότητα, ώστε κάθε ευρώ να
αξιοποιείται ουσιαστικά προς όφελος της ποιότητας ζωής των δημοτών και της αναπτυξιακής
προοπτικής του Δήμου. Κλείνοντας τον χαιρετισμό του, ευχήθηκε οι εργασίες της διημερίδας να είναι παραγωγικές και να αποτελέσουν το εφαλτήριο για νέες, καινοτόμες συνεργασίες που θα οδηγήσουν την
Πελοπόννησο και το Ναύπλιο στη νέα εποχή.

Στην εκδήλωση συμμετείχαν επίσης οι Αντιδήμαρχοι Καθαριότητας Περιβάλλοντος και Πρασίνου κ. Καραγιάννη, Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης κ. Παναγιωτακόπουλου, Αθλητισμού κ. Μαντζαβράκος και Κοινωνικής Προστασίας Παιδικής Μέριμνας και Τρίτης
Ηλικίας κ. Δικαίος, υπογραμμίζοντας τη σημασία της διατομεακής συνεργασίας και της
ενεργούς συμμετοχής της Δημοτικής Αρχής στον αναπτυξιακό σχεδιασμό. Στο πλαίσιο της διημερίδας, ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου κ. Δημήτριος Πτωχός έκανε ιδιαίτερη αναφορά, λόγω της περιοχής που φιλοξενεί την εκδήλωση, στο έργο αποκατάστασης των κατολισθήσεων στο Μονοπάτι της Αρβανιτιάς.

Όπως σημείωσε, το έργο έχει ενταχθεί στο Περιφερειακό Πρόγραμμα «Πελοπόννησος 2021–2027» και βρίσκεται πλέον κοντά στην υπογραφή της σύμβασης, αποτελώντας ένα ακόμη ουσιαστικό βήμα για την ασφάλεια, την ανάδειξη του φυσικού τοπίου και την ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος της περιοχής.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Δημήτρης Πτωχός: Στα εγκαίνια της ιστορικής Παμπελοποννησιακής Έκθεσης Τεγέας

AGGELOS DRITSAS

Με τη συνδρομή του Ερυθρού Σταυρού Άργους η «17η Ευρωπαϊκή Νύχτα χωρίς Ατυχήματα»

AGGELOS DRITSAS

Ασπασία Μπόγρη: Το μήνυμα της μητέρας της για τα γενέθλιά της

AGGELOS DRITSAS

Έκτακτο δελτίο από την ΕΜΥ για το κύμα καύσωνα: Έρχονται 43αρια

AGGELOS DRITSAS

Η νεανική βία και εγκληματικότητα σε έξαρση – Σοκάρουν τα στοιχεία

AGGELOS DRITSAS

ΝΕΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ

AGGELOS DRITSAS

Κλειστό Γυμναστήριο Νέας Κίου από τον Αργοναύτης Νέας Κίου B.C, ε

AGGELOS DRITSAS

Απ’ το μπαλκόνι τ’ Αναπλιού (μέρος 4ο): Το πανηγύρι της Ευαγγελίστριας (Πρόνοιας) Ναυπλίου

AGGELOS DRITSAS

Η Παναγία ας μας δίνει δύναμη και ελπίδα.

AGGELOS DRITSAS

Άργος: Εκδήλωση για τα 200 χρόνια από την «Μάχη των Μύλων» ΒΙΝΤΕΟ

AGGELOS DRITSAS

Θερμαινόμενες αίθουσες στο Δήμο Ναυπλιέων

AGGELOS DRITSAS

19χρονος Γεωργιανός εισέβαλε με μαχαίρι σε γυμνάσιο – Τραυμάτισε τον διευθυντή και έναν μαθητή

AGGELOS DRITSAS