ΑΡΓΟΛΙΔΑ.TV  του Άγγελου Δρίτσα

Συνάντηση με τον Δήμαρχο Άργους-Μυκηνών κ. Γιάννη Μαλτέζο, είχε ο Πρόεδρος της ΟΕΒΕ Άργους κ. Θοδωρής Γαβρίλος παρουσία μελών του Δ.Σ. της ΟΕΒΕ Άργους(Ομοσπονδία Επαγγελματικών Βιοτεχνικών και Εμπορικών Σωματείων Άργους)

Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε πολύ καλό κλίμα, στο πλαίσιο της συνεργασίας του Δήμου Άργους-Μυκηνών και της ΟΕΒΕ Άργους σηματοδοτώντας μια νέα αρχή βασισμένη στη συλλογικότητα, στη καλή θέληση συνεργασίας και στην 

ειλικρίνεια!

Ο Πρόεδρος της ΟΕΒΕ Άργους κ. Θοδωρής Γαβρίλος αναφέρθηκε στα προβλήματα των αυτοαπασχολούμενων και των επιχειρήσεων στο Δήμο Άργους-Μυκηνών δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στα οξύτατα ζητήματα για το επιχειρεί ν του Δήμου, των χρήσεων Γης Ζ.Ο.Ε τον οικονομικό και εμπορικό μαρασμό που βιώνει η πόλη του Άργους κάνοντας αναφορά επίσης, στις ενέργειες που έχουν γίνει προς τη κατεύθυνση της επίλυσής τους από το Δήμο καθώς και στις προτάσεις που έχει  καταθέσει η ΟΕΒΕ Άργους, τονίζοντας τον καταλυτικό ρόλο της στο πλαίσιο της ανάπτυξης και της ευημερίας του Δήμου μιας και είναι αυτή που λαμβάνει το feedback της αγοράς καθώς και όλα τα θετικά ή αρνητικά αποτελέσματα από κάθε σχεδιασμό και ενέργεια του Δήμου που έχει άμεσο αντίκτυπο στην επιχειρηματική και οικονομική ανάπτυξή του.

Οι δύο πλευρές παράλληλα συζήτησαν την υλοποίηση της δέσμευσης του Δήμου στην ΟΕΒΕ Άργους και στο Επιμελητήριο Αργολίδας ως προς τη λειτουργία επιτροπής σχεδιασμού στρατηγικής για την οικονομική επιχειρηματική και εμπορική 

ανάπτυξη του Δήμου Άργους-Μυκηνών αποτελούμενη από το Δήμο παρουσία του Δημάρχου, την ΟΕΒΕ Άργους και το  Επιμελητήριο Αργολίδας.

Από τη πλευρά του ο Δήμαρχος κ. Γιάννης Μαλτέζος εκτός των άλλων αναφέρθηκε στη κακοδιαχείριση και στη δυσχερή οικονομική κατάσταση του Δήμου που κληρονόμησε από την απερχόμενη δημοτική αρχή, ένα τεράστιο οικονομικό 

έλλειμα το οποίο στη παρούσα φάση λειτουργεί ως τροχοπέδη στην υλοποίηση του προγράμματος και τις προεκλογικές δεσμεύσεις της νέας Δημοτικής Αρχής.

Ο Πρόεδρος της ΟΕΒΕ Άργους κ. Θοδωρής Γαβρίλος κλείνοντας υπογράμμισε την ανάγκη της σύνθεσης δυνάμεων και της ανάπτυξης συνεργασιών μεταξύ Δήμου, ΟΕΒΕ Άργους, Επιμελητηρίου Αργολίδας, Περιφέρειας, Βουλευτών και φορέων

με στόχο την επίλυση των εκκρεμών ζητημάτων των επιχειρήσεων.

Στη συνάντηση συμμετείχαν τα μέλη του Δ.Σ. της ΟΕΒΕ Άργους οι κ. Σταύρος Δελής, κ. Λεωνίδας Κωσταλάμπρος και  κ. Δημήτρης Τούντας.

Εκ του Δ.Σ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Αθλητικός Όμιλος Ερμιονίδας

AGGELOS DRITSAS

 Η Πυραμίδα του Ελληνικού στην Αργολίδα BINTEO DRONE

AGGELOS DRITSAS

Σχολικές και αθλητικές δράσεις για την Πανελλήνια Ημέρα Φιλάθλου

AGGELOS DRITSAS

Κούλουμα στην Ερμιονίδα

AGGELOS DRITSAS

Τροχαίο στο Αργολικό: Αυτοκίνητο συγκρούστηκε με έτερο αυτοκίνητο και καρφώθηκε σε μάντρα 

AGGELOS DRITSAS

ΠΟΡΤΟ ΧΕΛΙ : Σήμερα υποδεχομαστε στις 17:00 τον Σταύρος Σμυρλής

AGGELOS DRITSAS

Αργολίδα ποδόσφαιρο: Αποτελέσματα σαββάτου 10 φεβρουαρίου

AGGELOS DRITSAS

Σπουδαία επιτυχία για την ιστορική ομάδα του Παναργειακού

AGGELOS DRITSAS

Ιδιοκτήτης εταιρείας συλλογής απορριμμάτων έκαψε τα απορριμματοφόρα του Δ. Μαλεβιζίου 

AGGELOS DRITSAS

Ικανοποίηση στο Σωματείο Εργαζομένων Τοπικής Αυτοδιοίκησης Αργολίδας για την απόφαση του Δ.Σ. Ερμιονίδας

AGGELOS DRITSAS

Στήριξη της Δημόσιας Υγείας από την Περιφέρεια Πελοποννήσου | Νέες Παραδόσεις Ιατρικού Εξοπλισμού

AGGELOS DRITSAS

ΤΩΡΑ: Τριάντα πρόβατα έπεσαν σε πηγάδι στην περιοχή Φράκια Αραχναίου ΒΙΝΤΕΟ

AGGELOS DRITSAS