ΑΡΓΟΛΙΔΑ.TV  του Άγγελου Δρίτσα

Η επίσκεψη του Άδωνη Γεωργιάδη στην Αργολίδα και ο διάλογος για το μέλλον της Υγείας. Από το Νοσοκομείο Άργους και το Δημαρχείο Άργους Μυκηνών, έως την κοπή της πίτας της ΔΕΕΠ Αργολίδας.

Η ομιλία του Δημάρχου Άργους – Μυκηνών Γιάννη Μαλτέζου:

“Φίλες και φίλοι, είναι ιδιαίτερη χαρά που σήμερα βρισκόμαστε εδώ, σε μια κομματική συνάντηση της Νέας Δημοκρατίας, της παράταξης που ιστορικά δεν φοβήθηκε τις δύσκολες αποφάσεις και δεν δίστασε να ανοίξει συζητήσεις που άλλοι απέφευγαν.

Θέλω να ευχαριστήσω τη ΔΕΕΠ Αργολίδας για τη διοργάνωση και να καλωσορίσω τον Υπουργό Υγείας, Άδωνη Γεωργιάδη, έναν πολιτικό που έχει αποδείξει ότι μιλά καθαρά και αντιμετωπίζει τα προβλήματα με ρεαλισμό και τόλμη.

Και αυτό είναι κάτι που, ειδικά στον χώρο της υγείας, έχει τεράστια σημασία.

Ως Δήμαρχος Άργους – Μυκηνών, αλλά και ως άνθρωπος που ανήκει πολιτικά στη Νέα Δημοκρατία, θεωρώ ότι έχουμε χρέος να λέμε την αλήθεια στους πολίτες.

Και η αλήθεια είναι ότι το ζήτημα της δημόσιας υγείας στην Αργολίδα χρειάζεται μια γενναία, σύγχρονη και συνολική προσέγγιση.

Τα δεδομένα έχουν αλλάξει.

Οι ανάγκες του πληθυσμού έχουν αυξηθεί.

Οι απαιτήσεις για ποιοτικές και ασφαλείς υπηρεσίες υγείας είναι πλέον διαφορετικές.

Και μέσα σε αυτή την πραγματικότητα, ήρθε η ώρα να ανοίξουμε σοβαρά και χωρίς φοβικά σύνδρομα τον διάλογο για ένα ενιαίο, σύγχρονο και ισχυρό νοσοκομείο για όλη την Αργολίδα.

Όχι με όρους τοπικισμών.

Όχι με λογικές του «μην αγγίζετε τίποτα».

Αλλά με όρους ουσίας, βιωσιμότητας και πραγματικής εξυπηρέτησης του πολίτη.

Η Νέα Δημοκρατία έχει αποδείξει ότι μπορεί να σχεδιάζει και να υλοποιεί μεγάλες μεταρρυθμίσεις, όταν υπάρχει πολιτική βούληση και ειλικρίνεια.

Και πιστεύω ότι ο διάλογος αυτός πρέπει να γίνει τώρα, οργανωμένα, τεκμηριωμένα και με καθαρό στόχο: ένα ισχυρό δημόσιο σύστημα υγείας που να ανταποκρίνεται στις πραγματικές ανάγκες της κοινωνίας μας.

Είμαι βέβαιος ότι ο Υπουργός Υγείας μπορεί και θέλει να ακούσει, να συζητήσει και να συμβάλει σε αυτή την κατεύθυνση, με γνώση και αποφασιστικότητα.

Με αυτές τις σκέψεις, θέλω να ευχηθώ καλή χρονιά στη ΔΕΕΠ Αργολίδας .

Σας ευχαριστώ”.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Νεκρός μέσα στο κελί του βρέθηκε 29χρονος στο ΑΤ Ομονοίας

AGGELOS DRITSAS

ΝΑΥΠΛΙΟ : Εκδηλώσεις τιμής και μνήμης για τους αγωνιστές

AGGELOS DRITSAS

Ο Δήμος Σπετσών ανακοινώνει με ιδιαίτερη χαρά και ευγνωμοσύνη τη δωρεά δύο νέων οχημάτων πυροπροστασίας

AGGELOS DRITSAS

ΕΦΚΑ: 11.000 εκκρεμείς επικουρικές συντάξεις εκδόθηκαν την Τετάρτη

AGGELOS DRITSAS

Η εικονική επιχείρηση του Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Αργολίδας στον τελικό του Junior Achievement Greece

AGGELOS DRITSAS

Σεισμός: Αγωνία για το ρήγμα στις Στροφάδες – Λάθος η μη έκδοση ειδοποίησης τσουνάμι

AGGELOS DRITSAS

Αναταράξεις στον δήμο Μαλεβιζίου μετά την παρέμβαση της Αρχής Διαφάνειας

AGGELOS DRITSAS

Δημοτικό Ωδείο Άργους Μυκηνών

AGGELOS DRITSAS

Πυρκαγιά σε μηχανουργείο στο Λυγουριό

AGGELOS DRITSAS

Πάρος: Σκάφος βρέθηκε ανεβασμένο στη στεριά 

AGGELOS DRITSAS

Με λαμπρότητα η Νεμέα γιόρτασε τον πολιούχο της Άγιο Γεώργιο.

AGGELOS DRITSAS

Κάντια: Θρήνος για την 27χρονη γιατρό Αρετή Μελάνι

AGGELOS DRITSAS