ΑΡΓΟΛΙΔΑ.TV  του Άγγελου Δρίτσα

Η αγάπη εκφράζεται με πράξεις.

Με αυτό το πνεύμα, ο Αντιπεριφερειάρχης Αργολίδας κ. Βασίλειος Σιδέρης βρέθηκε κοντά στο συσσίτιο του Ιερού Ναού Ευαγγελίστριας Ναυπλίου, προσφέροντας τρόφιμα και γλυκίσματα για το γεύμα αγάπης των αναξιοπαθούντων αδελφών μας.

Η παρουσία και η προσφορά του αποτελούν έμπρακτη μαρτυρία κοινωνικής ευαισθησίας και ανθρωπιάς.

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ιερού Ναού εκφράζει τις θερμές του ευχαριστίες, ευχόμενο ο Κύριος να τον ενισχύει πάντοτε στο έργο και στη διακονία του προς τον συνάνθρωπο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Seabourn Encore: 6 φορές θα επισκεφθεί το Ναύπλιο το 2024

AGGELOS DRITSAS

Βενετσιάνικο Ναύπλιο: Βγήκαν στους δρόμους τα ντόμινο

AGGELOS DRITSAS

ΚΚΕ Αργολίδας: Να αποσυρθεί το νομοσχέδιο για την φορολόγηση των επαγγελματιών

AGGELOS DRITSAS

Πάρος: Σκάφος βρέθηκε ανεβασμένο στη στεριά 

AGGELOS DRITSAS

Η ημέρα λειτουργίας της λαϊκής αγοράς της ΔΚ Ναυπλίου μεταφέρεται την Παρασκευή 31/01/2025

AGGELOS DRITSAS

Ημέρα αγάπης η Παρασκευή, αφιερωμένη στους τετράποδους φίλους μας

AGGELOS DRITSAS

Πυρκαγιά στα Φίχτια Αργολίδας

AGGELOS DRITSAS

Α.Ο. Αργοναύτης Ν.Κίου ανακοίνωση

AGGELOS DRITSAS

Τ.ΛΑΜΠΡΟΥ: Η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΠΡΩΤΗ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

AGGELOS DRITSAS

Κοινωνικό τιμολόγιο ρεύματος: Έως τις 2 Σεπτέμβρη οι αιτήσεις – Σημαντικές εκπτώσεις στους δικαιούχους

AGGELOS DRITSAS

Ο Πρόεδρος και το Δ.Σ. της Ε.Π.Σ. Αργολίδας καθώς και η Επιτροπή Διαιτησίας

AGGELOS DRITSAS

Το μήνυμα του υποψ.Δημάρχου Ερμιονίδας Τάσου Λάμπρου από την Κοιλάδα Αργολίδας

AGGELOS DRITSAS