ΑΡΓΟΛΙΔΑ.TV  του Άγγελου Δρίτσα

Χθες, Μεγάλη Τρίτη, επισκεφτήκαμε τη Φιλαρμονική μας.

Συναντηθήκαμε με τον μαέστρο – αρχιμουσικό της Φιλαρμονικής, κ. Θεοδόση Αντωνιάδη, καθώς και με μέλη και μαθητές της μπάντας. Στο πλαίσιο της επίσκεψης προσφέρθηκαν συμβολικά δώρα ως ένδειξη εκτίμησης για την διαρκή προσφορά τους στον πολιτισμό του Δήμου μας.

Η Φιλαρμονική ως φορέα πολιτιστικής συνέχειας και δημιουργίας αποτελεί σημείο αναφοράς για το Ναύπλιο, ιδίως σε στιγμές όπως η Μεγάλη Εβδομάδα, όπου η μουσική συνοδεύει την κατάνυξη και το συναίσθημα των ημερών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Opinion Poll: Φθορά για την κυβέρνηση, δεύτερος ο ΣΥΡΙΖΑ, έκπληξη από Βελόπουλο

AGGELOS DRITSAS

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ : Γιάννης Γεωργόπουλος

AGGELOS DRITSAS

Χτύπησαν με μπουκάλι στο κεφάλι ιδιοκτήτη ψιλικατζίδικου για να τον ληστέψουν

AGGELOS DRITSAS

Δημοτικό Συμβούλιο Δήμου Ερμιονίδας

AGGELOS DRITSAS

Υψηλός ο κίνδυνος πυρκαγιάς στην Αργολίδα τη Δευτέρα 28/8

AGGELOS DRITSAS

Πέτρος Τατούλης: «Είμαι έτοιμος να οδηγήσω την Πελοπόννησο στη νέα της σελίδα»

AGGELOS DRITSAS

Χρήματα από την Περιφέρεια Πελοποννήσου σε εκκλησιαστικά ιδρύματα Μητροπόλεων

AGGELOS DRITSAS

Η Ερμιόνη γιορτάζει το φημισμένο ρόδι της

AGGELOS DRITSAS

ΝΕΑ ΚΙΟΣ : 14 του Σεπτέμβρη.Εορτή της Υψώσεως του Τιμίου Σταυρού.

AGGELOS DRITSAS

Συνάντηση με τον Πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας

AGGELOS DRITSAS

Συντάξεις: Αυτές είναι οι τρεις ταχύτητες κερδισμένων συνταξιούχων

AGGELOS DRITSAS

Άργος: Έφυγε από τη ζωή ο αστυνομικός Αλέκος Τασσόπουλος

AGGELOS DRITSAS