ΑΡΓΟΛΙΔΑ.TV  του Άγγελου Δρίτσα
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Ιταλία: Επιδότηση 13.750 ευρώ για την αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Η ιταλική κυβέρνηση εξετάζει την εφαρμογή ενός σχεδίουο ύψους 930 εκατ. ευρώ (1 δισ. δολαρίων), προκειμένου να ενθαρρύνει τους πολίτες να παραδώσουν τα βενζινοκίνητα ή πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητά τους και να αγοράσουν ηλεκτρικά οχήματα, σύμφωνα με το Bloomberg.

Το πακέτο, το οποίο συζητείται από το υπουργείο Βιομηχανίας, θα περιλαμβάνει οικονομικά κίνητρα αξίας έως και 13.750 ευρώ, προκειμένου πολίτες με ετήσιο εισόδημα χαμηλότερο από 30.000 ευρώ να αφήσουν τα παλαιά μοντέλα (άνω των 20 ετών) και να αγοράσουν νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Στόχος είναι να «αλλάξει ο στόλος οχημάτων της Ιταλίας, ο οποίος είναι ένας από τους παλαιότερους στην Ευρώπη, με τουλάχιστον 11 εκατομμύρια αυτοκίνητα μοντέλου Euro 3 ή οχήματα χαμηλότερης κατηγορίας». Το μέτρο στήριξης αφορά επίσης «οικογένειες με χαμηλό εισόδημα για αγορά αυτοκινήτων που κατασκευάζονται στη χώρα».

Το λεπτομερές σχέδιο θα παρουσιαστεί σε συνάντηση με εκπροσώπους της αυτοκινητοβιομηχανίας την 1η Φεβρουαρίου, σύμφωνα με εκπρόσωπο του υπουργείου Βιομηχανίας.

Οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων στην Ιταλία αυξήθηκαν κατά 19% το 2023 σε περίπου 1,57 εκατομμύρια, σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Μεταφορών που δημοσιεύθηκαν την Τρίτη. Το μερίδιο αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων της Ιταλίας είναι χαμηλότερο από ό,τι σε άλλες μεγάλες ευρωπαϊκές οικονομίες.

«Φρενάρει» η ηλεκτροκίνηση

Την ίδια στιγμή, μετά από χρόνια ραγδαίας αύξησης των πωλήσεων, εξαπλώνονται στην Ευρώπη σημάδια βραδύτερης υιοθέτησης των ηλεκτρικών οχημάτων. Η Audi της Volkswagen μειώνει τα σχέδια επέκτασης της ηλεκτροκίνησης για να αποφύγει την επιβάρυνση των εργοστασίων και των αντιπροσώπων εν μέσω της βραδύτερης αύξησης των πωλήσεων. Τον Οκτώβριο, ο οικονομικός διευθυντής της Mercedes-Benz Group AG περιέγραψε τον ανταγωνισμό στον χώρο των EV ως «βάναυσο» και ανθυγιεινό.

Η Ευρωπαϊκή Ένωση θεωρείται απίθανο να επιτύχει τους στόχους της για την ηλεκτροκίνηση στο τέλος της δεκαετίας, εάν το μπλοκ δεν βελτιώσει τη βιομηχανική του πολιτική και οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν καταφέρουν να διαθέσουν φθηνότερα ηλεκτρικά οχήματα σύντομα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

iPhone SE 4: Concept render βίντεο αποκαλύπτει Action Button και 48MP κάμερα

AGGELOS DRITSAS

Εφαρμογή του ΚΤΕΛ Αργολίδας στο play store για έκδοση εισιτηρίων και οποιαδήποτε πληροφορία για το ταξίδι σου

AGGELOS DRITSAS

Γ.Μαλτέζος: Ημερίδα με τίτλο ‘’Σύστημα Στοχοθεσίας, Καθορισμός & Αναθεώρηση Στόχων – Κίνητρα & Ανταμοιβή Δημοσίων Υπαλλήλων’’

AGGELOS DRITSAS

Έφυγε ο γητευτής των ανέμων.

AGGELOS DRITSAS

Οι ΗΠΑ θα εμποδίσουν την Nvidia να στείλει περισσότερες κάρτες γραφικών GeForce RTX 4090 στην Κίνα

AGGELOS DRITSAS

Έξυπνοι μετρητές: Ειδικά τιμολόγια για θέρμανση και προαγορά ηλεκτρικής ενέργειας από τους καταναλωτές

AGGELOS DRITSAS

«Αλλάζω Συσκευή 2»: Έρχεται νέο πρόγραμμα – Ποιες συσκευές καλύπτει

AGGELOS DRITSAS

Η σειρά GIGABYTE 4K Tactical Gaming Monitors πρωτοπορεί και αποσπά ευρεία αποδοχή

AGGELOS DRITSAS

iOS 18: Όλες οι φήμες και τα γνωστά χαρακτηριστικά μέχρι στιγμής

AGGELOS DRITSAS

Ξεκινά το σεμινάριο για την Τεχνητή Νοημοσύνη στο Επιμελητήριο Αργολίδας

AGGELOS DRITSAS

Η Intel σταματά την παραγωγή των NUC, των μικροσκοπικών upgradable desktops της

AGGELOS DRITSAS

Τα MacBook Pros με chipset M3 θα μπορούσαν να φτάσουν στις αρχές του 2024

AGGELOS DRITSAS