ΑΡΓΟΛΙΔΑ.TV  του Άγγελου Δρίτσα

Σε λειτουργία τίθεται από την 1η Φεβρουαρίου ένα νέο εργαλείο διαχείρισης καταγγελιών των καταναλωτών για θέματα λογαριασμών, συνδέσεων, εξυπηρέτησης, δυσχερειών στην αλλαγή προμηθευτή: Ο Ενεργειακός Διαμεσολαβητής.

Το νέο αυτό εργαλείο που δημιούργησε η Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων αποτελεί συνέχεια του εργαλείου «myΡΑΕ» για την υποβολή καταγγελιών και παραπόνων τα οποία μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας διοχετεύονται στον προμηθευτή ή τον διαχειριστή τον οποίο αφορούν.

Ειδικότερα, για κάθε αίτημα παρέχεται η δυνατότητα στους καταναλωτές και τις καταναλώτριες να απορρίψουν έως και τρεις φορές την απάντηση που λαμβάνουν από την εταιρεία ως ανεπαρκή. Μετά την τρίτη απόρριψη από τον καταναλωτή ή την καταναλώτρια, το αίτημα καταχωρείται οριστικά ως απορριφθέν. Στο εξής, από το σημείο της απόρριψης θα ξεκινά η δυνατότητα της ενεργειακής διαμεσολάβησης.

«Ο Ενεργειακός Διαμεσολαβητής θεωρούμε ότι θα βελτιώσει το επίπεδο εξυπηρέτησης των καταναλωτών» επισημαίνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος της ΡΑΕΕΥ Αθανάσιος Δαγούμας και προσθέτει: «Είναι στην παιδεία μας, ο καταναλωτής να αντιμετωπίζεται με αξιοπρέπεια από όλους τους φορείς της αγοράς».

Σύμφωνα με τα δεδομένα της Αρχής, περίπου το 15 % των παραπόνων των καταναλωτών/τριών φθάνει στο στάδιο των τριών απορρίψεων και θα μπορούν στο εξής να οδηγούνται στη διαμεσολάβηση η οποία αποτελεί ουσιαστικά μια πρόσθετη επιλογή για τον καταναλωτή στην περίπτωση που η διαβίβαση του παραπόνου στον προμηθευτή του δεν οδήγησε σε ικανοποίησή του.

Ο Ενεργειακός Διαμεσολαβητής θα προτείνει λύση την οποία ο/η καταναλωτής/τρια και ο προμηθευτής/ διαχειριστής θα έχουν την ευχέρεια να αποδεχθούν ή να απορρίψουν. Η λύση μπορεί να περιλαμβάνει π.χ διόρθωση της χρέωσης αν υπάρχει λάθος στο λογαριασμό, καταβολή αποζημίωσης, συστάσεις να μην επαναληφθεί η όποια παραβατική συμπεριφορά κ.α.

 Οι καταγγελίες

Οι καταγγελίες για προμηθευτές ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου που μπορούν να παραπεμφθούν στη διαμεσολάβηση περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων: καθυστέρηση της προσφορά προμήθειας, καταχρηστικοί – παραπλανητικοί όροι, προβληματική ενημέρωση για το κόστος και τους όρους παροχής της υπηρεσίας, τροποποίηση των όρων της σύμβασης, προσκόμματα κατά την υπαναχώρηση, προβληματικές πληροφορίες στην ιστοσελίδα, προωθητικές πρακτικές, καθυστέρηση της τελικής εκκαθάρισης, καθυστέρηση απάντησης σε αιτήματα, ανεπάρκεια απαντήσεις, συμπεριφορά του προσωπικού, ασάφεια του λογαριασμού, αμφισβήτηση χρεώσεων και ρητρών, θέματα πληρωμών και διακανονισμών.

Για τους διαχειριστές τίθενται θέματα σχετικά με αμφισβήτηση του ύψους της καταναλωσης, καθυστέρησης της σύνδεσης, των νέων παροχών και της αλλαγής προμηθευτή, ρευματοκλοπών, βλαβών στο δίκτυο και αυξομείωσης της τάσης, κ.ά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Δήμαρχος Ερμιονίδας, Ιωάννης Γεωργόπουλος «Προχωράμε με έργα μέσα σε χρόνο ρεκόρ »

AGGELOS DRITSAS

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΓΑΝΩΣΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ

AGGELOS DRITSAS

Κωνσταντίνα Νικολάκου: Καλημέρα ! Το 2024 ξεκίνησε «δυναμικά» από τις τιμές των διοδίων!!!

AGGELOS DRITSAS

ΝΑΥΠΛΙΟ : Έφυγε σήμερα για το μακρύ ταξίδι ο Ιωάννης Άραμπος

AGGELOS DRITSAS

Το Πάρκο του Αη Βασίλη άνοιξε τις πύλες του!

AGGELOS DRITSAS

“Ο Δήμος μας έχει ως σταθερή προτεραιότητα την ποιότητα ζωής των κατοίκων και την όμορφη, λειτουργική εικόνα της πόλης μας.

AGGELOS DRITSAS

Επιστολή Γιάννη Μαργέτα στη Δ.Ε.Υ.Α.ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ για την υδροδότηση στο Ράδο

AGGELOS DRITSAS

Εορτασμός των Εισοδίων της Θεοτόκου – Υποδοχή της Ιεράς Εικόνας της Παναγίας της Έλωνας.

AGGELOS DRITSAS

Η Επίδαυρος ως πρότυπη περιοχή στο επίκεντρο ενός διεθνούς ακαδημαϊκού διαλόγου

AGGELOS DRITSAS

Ατρόμητος Παναριτίου – Φοίνικας Νέας Επιδαύρου 0-4 ΦΩΤΟ-ΒΙΝΤΕΟ

AGGELOS DRITSAS

Άγριο ξύλο έπαιξαν πελάτες στο καζίνο Λουτρακίου – Στο νοσοκομείο μια σερβιτόρα

AGGELOS DRITSAS

 Πλατεία Συντάγματος στο Ναύπλιο κατά την συνάντηση των επιταφίων το βράδυ της Μ. Μεγάλη Παρασκευής  

AGGELOS DRITSAS