ΑΡΓΟΛΙΔΑ.TV  του Άγγελου Δρίτσα

Σε λειτουργία τίθεται από την 1η Φεβρουαρίου ένα νέο εργαλείο διαχείρισης καταγγελιών των καταναλωτών για θέματα λογαριασμών, συνδέσεων, εξυπηρέτησης, δυσχερειών στην αλλαγή προμηθευτή: Ο Ενεργειακός Διαμεσολαβητής.

Το νέο αυτό εργαλείο που δημιούργησε η Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων αποτελεί συνέχεια του εργαλείου «myΡΑΕ» για την υποβολή καταγγελιών και παραπόνων τα οποία μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας διοχετεύονται στον προμηθευτή ή τον διαχειριστή τον οποίο αφορούν.

Ειδικότερα, για κάθε αίτημα παρέχεται η δυνατότητα στους καταναλωτές και τις καταναλώτριες να απορρίψουν έως και τρεις φορές την απάντηση που λαμβάνουν από την εταιρεία ως ανεπαρκή. Μετά την τρίτη απόρριψη από τον καταναλωτή ή την καταναλώτρια, το αίτημα καταχωρείται οριστικά ως απορριφθέν. Στο εξής, από το σημείο της απόρριψης θα ξεκινά η δυνατότητα της ενεργειακής διαμεσολάβησης.

«Ο Ενεργειακός Διαμεσολαβητής θεωρούμε ότι θα βελτιώσει το επίπεδο εξυπηρέτησης των καταναλωτών» επισημαίνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος της ΡΑΕΕΥ Αθανάσιος Δαγούμας και προσθέτει: «Είναι στην παιδεία μας, ο καταναλωτής να αντιμετωπίζεται με αξιοπρέπεια από όλους τους φορείς της αγοράς».

Σύμφωνα με τα δεδομένα της Αρχής, περίπου το 15 % των παραπόνων των καταναλωτών/τριών φθάνει στο στάδιο των τριών απορρίψεων και θα μπορούν στο εξής να οδηγούνται στη διαμεσολάβηση η οποία αποτελεί ουσιαστικά μια πρόσθετη επιλογή για τον καταναλωτή στην περίπτωση που η διαβίβαση του παραπόνου στον προμηθευτή του δεν οδήγησε σε ικανοποίησή του.

Ο Ενεργειακός Διαμεσολαβητής θα προτείνει λύση την οποία ο/η καταναλωτής/τρια και ο προμηθευτής/ διαχειριστής θα έχουν την ευχέρεια να αποδεχθούν ή να απορρίψουν. Η λύση μπορεί να περιλαμβάνει π.χ διόρθωση της χρέωσης αν υπάρχει λάθος στο λογαριασμό, καταβολή αποζημίωσης, συστάσεις να μην επαναληφθεί η όποια παραβατική συμπεριφορά κ.α.

 Οι καταγγελίες

Οι καταγγελίες για προμηθευτές ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου που μπορούν να παραπεμφθούν στη διαμεσολάβηση περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων: καθυστέρηση της προσφορά προμήθειας, καταχρηστικοί – παραπλανητικοί όροι, προβληματική ενημέρωση για το κόστος και τους όρους παροχής της υπηρεσίας, τροποποίηση των όρων της σύμβασης, προσκόμματα κατά την υπαναχώρηση, προβληματικές πληροφορίες στην ιστοσελίδα, προωθητικές πρακτικές, καθυστέρηση της τελικής εκκαθάρισης, καθυστέρηση απάντησης σε αιτήματα, ανεπάρκεια απαντήσεις, συμπεριφορά του προσωπικού, ασάφεια του λογαριασμού, αμφισβήτηση χρεώσεων και ρητρών, θέματα πληρωμών και διακανονισμών.

Για τους διαχειριστές τίθενται θέματα σχετικά με αμφισβήτηση του ύψους της καταναλωσης, καθυστέρησης της σύνδεσης, των νέων παροχών και της αλλαγής προμηθευτή, ρευματοκλοπών, βλαβών στο δίκτυο και αυξομείωσης της τάσης, κ.ά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Έρχεται μίνι καύσωνας με αφρικανική σκόνη: Οι περιοχές που «φλερτάρουν» την Τρίτη με 40αρια

AGGELOS DRITSAS

«Πιστεύαμε σ’ ένα θαύμα» λέει ο αδερφός του Γιώργου Ζαγκλιβέρη

AGGELOS DRITSAS

Πέτρος Τατούλης στον Αntenna: Η Περιφέρεια Πελοποννήσου θα είναι καλύτερη όταν θα συνθέτει όλα τα χρώματα

AGGELOS DRITSAS

Παρουσίαση του νέου βιβλίου του Αναπλιώτη Φώντα Σταυρόπουλου

AGGELOS DRITSAS

43χρονος και 54χρονος διακινούσαν ποσότητες κοκαΐνης και κάνναβης στην Καλαμάτα

AGGELOS DRITSAS

Ο Σύλλογος Καρκινοπαθών & Φίλων Ν. Αργολίδας (ΣΥ.ΚΑ.ΦΙ.ΑΡ.) “Η ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ”

AGGELOS DRITSAS

Έως 28% το επιπλέον «κούρεμα» οφειλών

AGGELOS DRITSAS

Βρεφονηπιακοί σταθμοί ΔΥΠΑ: Ανοίγει η πλατφόρμα – Πώς θα κάνετε την αίτησή σας

AGGELOS DRITSAS

Εορτή των Εισοδίων της Θεοτόκου, στην Παναγία την Κατακεκρυμμένη (Πορτοκαλούσα) στο Άργος.

AGGELOS DRITSAS

Πολύ υψηλός κίνδυνος δασικής πυρκαγιάς σε όλους τους νομούς της Περιφέρειας Πελοποννήσου την Τετάρτη 10 Ιουλίου

AGGELOS DRITSAS

Συνάντηση ΟΕΒΕ Άργους με τον Δήμαρχο Άργους Μυκηνών

AGGELOS DRITSAS

Ενημερωτική επίσκεψη πραγματοποίησε σήμερα ο Γενικός Περιφερειακός Αστυνομικός Διευθυντής Πελοποννήσου

AGGELOS DRITSAS