ΑΡΓΟΛΙΔΑ.TV  του Άγγελου Δρίτσα


Το Επιμελητήριο Αργολίδας στο πλαίσιο της συνεχούς επιμόρφωσης και αναβάθμισης δεξιοτήτων
των επιχειρήσεων – μελών του, ανακοινώνει τις νέες ημερομηνίες διεξαγωγής των επιμορφωτικών
σεμιναρίων που προτίθεται να διοργανώσει σε συνεργασία με το IST College (αναγνωρισμένο
εκπαιδευτικό ίδρυμα από το Ελληνικό Υπουργείο Παιδείας), με την παρακάτω θεματολογία:
1) ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΚΡΙΤΙΚΩΝ
Σκοπός : H υιοθέτηση ορθών πρακτικών για τη διαχείριση των διαδικτυακών κριτικών (reviews).
Μέσα από μια σειρά ασκήσεων, παραδειγμάτων και case studies, οι συμμετέχοντες θα μάθουν πώς να
απαντούν σε μία κριτική, ώστε να ενισχύσουν την εταιρική φήμη και εν τέλει να διευρύνουν την
πελατεία τους.
Απευθύνεται: Σε ιδιοκτήτες και στελέχη που εργάζονται σε ξενοδοχεία, επισιτιστικές επιχειρήσεις,
καταστήματα και e-shops και σε όποιους διαχειρίζονται τις κριτικές.
Τρόπος Υλοποίησης: Δια ζώσης διδασκαλία
Μέγιστος Αριθμός Συμμετεχόντων: έως 30 εκπαιδευόμενοι
Κόστος Συμμετοχής: 30€
Συνολική Διάρκεια Προγράμματος: 4 ώρες
Ημερομηνία και ώρα Διεξαγωγής: Νοέμβριος 2024
 Τετάρτη 20 Νοεμβρίου και ώρα 17:00 – 21:00
Εισηγητής : Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης
Ο Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι ειδικός στον τομέα του Μάρκετινγκ, της Ποιοτικής
Εξυπηρέτησης Πελατών και της Διαχείρισης Παραπόνων. Απέκτησε το Μεταπτυχιακό του στη Διοίκηση
Επιχειρήσεων (MBA in Marketing) από το Cleveland State University στην Αμερική και είναι πτυχιούχος
του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιά. Διαχειριστής του
ιστότοπου marketing-tips.gr, ο κ. Πρωτοπαπαδάκης έχει εργαστεί στο τμήμα Μάρκετινγκ της Misko-
Barilla. Από το 2000 έως σήμερα, διδάσκει ως καθηγητής σε θέματα Μάρκετινγκ, Ποιοτικής
Εξυπηρέτησης, καθώς και Διαχείρισης Παραπόνων και Κριτικών. Είναι συγγραφέας 21 βιβλίων,
αρθρογραφεί στο epixeiro.gr, και έχει διατελέσει σύμβουλος Μάρκετινγκ

Άργος, 07 Οκτωβρίου 2024
Αρ. Πρωτ:3097/Φ.134

ΠΡΟΣ:Μ.Μ.Ε. Ν. ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ

και Προώθησης για ξενοδοχεία και εστιατόρια. Τέλος, έχει εκπαιδεύσει το προσωπικό διαφόρων
ξενοδοχείων στη διαχείριση παραπόνων και την εξυπηρέτηση πελατών.
Πληροφορίες και Φόρμα Εγγραφής: https://forms.gle/7p5oYi5kgCnzaRAF7
2) ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ
Σκοπός : Η απόκτηση απαραίτητων δεξιοτήτων, τεχνικών και μεθόδων που θα βοηθήσουν στην παροχή
μιας αξιομνημόνευτης εμπειρίας του πελάτη, η οποία θα προέλθει μέσα από την άριστη εξυπηρέτησή του
και την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας. Οι συμμετέχοντες θα εξοπλιστούν με τα κατάλληλα εφόδια
για την αποτελεσματική διαχείριση παραπόνων ακόμη και των πιο δύσκολων πελατών, μετατρέποντάς τα
σε κέρδος για την επιχείρησή τους.
Απευθύνεται: Σε όσους έρχονται άμεσα ή έμμεσα σε επαφή με τον πελάτη, σε ιδιοκτήτες καταστημάτων,
ξενοδοχείων και εστιατορίων που θέλουν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους σε θέματα εξυπηρέτησης
πελατών και διαχείρισης παραπόνων.
Τρόπος Υλοποίησης: Δια ζώσης διδασκαλία
Μέγιστος Αριθμός Συμμετεχόντων: έως 30 εκπαιδευόμενοι
Κόστος Συμμετοχής: 50€
Συνολική Διάρκεια Προγράμματος: 8 ώρες (2 εκπαιδευτικές συναντήσεις των 4 ωρών)
Ημερομηνίες και ώρες Διεξαγωγής: Νοέμβριος 2024
 Τετάρτη 6 Νοεμβρίου και ώρα 17:30 – 21:30
 Τετάρτη 13 Νοεμβρίου και ώρα 17:30 – 21:30
Εισηγητής : Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης
Ο Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι ειδικός στον τομέα του Μάρκετινγκ, της Ποιοτικής
Εξυπηρέτησης Πελατών και της Διαχείρισης Παραπόνων. Απέκτησε το Μεταπτυχιακό του στη Διοίκηση
Επιχειρήσεων (MBA in Marketing) από το Cleveland State University στην Αμερική και είναι πτυχιούχος
του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιά. Διαχειριστής του
ιστότοπου marketing-tips.gr, ο κ. Πρωτοπαπαδάκης έχει εργαστεί στο τμήμα Μάρκετινγκ της Misko-
Barilla. Από το 2000 έως σήμερα, διδάσκει ως καθηγητής σε θέματα Μάρκετινγκ, Ποιοτικής
Εξυπηρέτησης, καθώς και Διαχείρισης Παραπόνων και Κριτικών. Είναι συγγραφέας 21 βιβλίων,
αρθρογραφεί στο epixeiro.gr, και έχει διατελέσει σύμβουλος Μάρκετινγκ και Προώθησης για
ξενοδοχεία και εστιατόρια. Τέλος, έχει εκπαιδεύσει το προσωπικό διαφόρων ξενοδοχείων στη
διαχείριση παραπόνων και την εξυπηρέτηση πελατών.
Πληροφορίες και Φόρμα Εγγραφής: https://forms.gle/Q3xvqgHyTnf2JE1A7

ΛΟΙΠΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Μετά το πέρας της εκπαιδευτικής διαδικασίας θα δοθεί Βεβαίωση Παρακολούθησης στους
συμμετέχοντες.
Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνείτε όλες τις εργάσιμες ημέρες και ώρες στο
τηλέφωνο του Επιμελητηρίου Αργολίδας 27510 – 67216 (εσωτερική γραμμή 2).

Ο Πρόεδρος
Φώτιος Δαμούλος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Γλέντι με γνήσιες μικρασιάτικες μελωδίες στη Νέα Κίο – Συνεχίζεται το πρόγραμμα των Κιανών 2023

AGGELOS DRITSAS

Περνάει από Ναύπλιο και Επίδαυρο το 11ο Tour du Péloponnèse με συμμετέχοντες από 20 χώρες!

AGGELOS DRITSAS

Γ. Γαβρήλος σε συνάντηση με εργαζομένους της ΔΕΥΑ Ναυπλίου: Σκοπός της Κυβέρνησης η ιδιωτικοποίηση του νερού

AGGELOS DRITSAS

ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ ΚΕΦΑΛΑΡΙ ΔΗΜΟΥ ΑΡΓΟΥΣ-ΜΥΚΗΝΩΝ # ΜΑΡΤΙΟΣ 2024

AGGELOS DRITSAS

28η Οκτωβρίου: Υψηλή επισκεψιμότητα αναμένουν τα καταστήματα εστίασης στο Ναύπλιο (βίντεο)

AGGELOS DRITSAS

Πανελλαδικές εξετάσεις / Ανοίγει η πλατφόρμα για την εγγραφή των επιτυχόντων στα ΑΕΙ

AGGELOS DRITSAS

Αποκαταστάθηκε το παλαιωμένο δίκτυο ύδρευσης στην Άκοβα

AGGELOS DRITSAS

Πανναυπλιακός πρωταθλητής στην Α1 κατηγορία Αργολίδας ΦΩΤΟ-ΒΙΝΤΕΟ

AGGELOS DRITSAS

Πρόγραμμα εκδηλώσεων Αναπλιώτικου Καρναβαλιού 2024

AGGELOS DRITSAS

Συνάντηση Δημάρχου Ναυπλιέων Δημήτρη Ορφανού με το προεδρείο της Περιφερειακής Ένωσης Τυφλών Ανατολικής Πελοποννήσου

AGGELOS DRITSAS

Judo, Sambo – ΕΟΣ Αχαρνών

AGGELOS DRITSAS

Έκτακτο: Πτώση εργάτη από οικοδομή στην περιοχή Μανδράκια Ερμιονίδας

AGGELOS DRITSAS