ΑΡΓΟΛΙΔΑ.TV  του Άγγελου Δρίτσα

Έχουν περάσει κιόλας 10 χρόνια από τις 28 Δεκεμβρίου 2014, όταν καταγράφηκε η τραγωδία του Norman Atlantic. Το πλοίο έπιασε φωτιά στο στενό του Οτράντο, στην Αδριατική Θάλασσα. Η φωτιά προκάλεσε τον θάνατο 11 ανθρώπων, ενώ άλλοι 16 είναι αγνοούμενοι ενώ αγνοούμενοι θεωρούνται και 6 λαθροεπιβάτες.

Εννέα από τα θύματα (τρεις επιβάτες Έλληνες, δύο Ιταλοί, δύο Γερμανοί, ένας Τούρκος και ένας Γεωργιανός) περισυλλέγησαν από τη θάλασσα και αναγνωρίστηκαν, στο πλοίο Norman Atlantic βρέθηκαν δύο απανθρακωμένα σώματα, ενώ 19 άλλοι επιβάτες (συμπεριλαμβάνονται εννέα Έλληνες, τέσσερις Τούρκοι, δύο Ιταλοί, ένας Γερμανός και τρεις λαθρεπιβάτες, δύο Σύριοι και ένας Ιρακινός) θεωρούνται αγνοούμενοι. Δύο ναύτες του ρυμουλκού Iliria πέθαναν στις 30 Δεκεμβρίου κατά τη διάρκεια της ρυμούλκησης του ναυαγίου. Στις 31 Δεκεμβρίου ο υπεύθυνος διάσωσης υπολόγισε ότι στο πλοίο επέβαιναν 499 άτομα, σε σύγκριση με την αρχική λίστα 487 επιβαινόντων, από τα οποία τα 55 ήταν μέλη του πληρώματος. Στον αριθμό αυτό δεν περιλαμβάνονται λαθρεπιβάτες που, πιθανόν, επέβαιναν στο πλοίο.

Η τραγωδία του Norman Atlantic
Το πλοίο κατασκευάστηκε το 2009. Έχει μήκος 186 μέτρα, πλάτος 25,6 μέτρα και βύθισμα 6,71 μέτρα. Διαθέτει δύο κινητήρες ντίζελ ΜΑΝ Β & W 9L48 / 60Β που του προσδίδουν τελική ταχύτητα 24 κόμβων (44 km/h). Το πλοίο ναυπηγήθηκε το 2009 από την Cantiere Navale Visentini, Πόρτο Βίρο, Ιταλία ως Akeman Street για την Ermine Street Shipping Co Ltd, Λονδίνο, Ηνωμένο Βασίλειο. Τα αδελφά της πλοία είναι τα Étretat, Scottish Viking και Stena Flavia. Είχε χώρο για 850 επιβάτες και 2.286 μέτρα διαδρόμων για οχήματα. Μεταξύ Φεβρουαρίου και Απριλίου 2010, ναυλώθηκε στην T-Link. Μετά από μια ανακαίνιση τον Μάιο του 2011 στη Βαλέτα της Μάλτας, ναυλώθηκε στη Saremar και μετονομάστηκε σε Scintu τον Ιούνιο του 2011. Τον Ιανουάριο του 2013, ναυλώθηκε στην Grande Navi Veloci και ακολούθησε ναύλωση στη Moby Lines τον Απρίλιο του 2013. Τον Οκτώβριο του 2013, η Scintu ναυλώθηκε στην LD Lines. Μετονομάστηκε σε Norman Atlantic τον Ιανουάριο του 2014. Στις 29 Αυγούστου 2014, έκανε το τελευταίο της ταξίδι με την LD Lines, από το Ρόσλερ, στην κομητεία Ουέξφορντ, στην Ιρλανδία στο Σαιν-Ναζαίρ, στη Γαλλία και στη Χιχόν, στην Αστουρία, στην Ισπανία. Τον Σεπτέμβριο του 2014 ναυλώθηκε στην Caronte & Tourist και ακολούθησε ναύλωση στην ANEK Lines τον Δεκέμβριο του 2014. Μετά την πυρκαγιά του 2014, το πλοίο ελλιμενίστηκε στο Μπάρι της Ιταλίας κατά τη διάρκεια των ερευνών και των νομικών ενεργειών. Τον Ιούλιο του 2019 το πλοίο ρυμουλκήθηκε στην Αλιάγα της Τουρκίας και διαλύθηκε.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

ΕΙΔΙΚΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ

AGGELOS DRITSAS

Γνωρίζει ο ΣΕΓΑΣ την κατάσταση των γραφείων στο Ναύπλιο;

AGGELOS DRITSAS

Στήριξη της Δημόσιας Υγείας από την Περιφέρεια Πελοποννήσου | Νέες Παραδόσεις Ιατρικού Εξοπλισμού

AGGELOS DRITSAS

Κατατακτήριες εξετάσεις και Αγιασμός στην Σχολή Βυζαντινής Μουσικής της Μητροπόλεως Αργολίδας

AGGELOS DRITSAS

Διακρίσεις Μαθητών της Πελοποννήσου σε Ευρωπαϊκές Δράσεις

AGGELOS DRITSAS

Ο Σύλλογος Καρκινοπαθών και Φίλων Ν. Αργολίδας ΣΥ.ΚΑ.ΦΙ.ΑΡ. “Η ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ”

AGGELOS DRITSAS

Κατώτατος μισθός: Η πρόταση της ΓΣΕΕ για 908 ευρώ, η απάντηση του Υφυπουργού Εργασίας

AGGELOS DRITSAS

Γ.Ανδριανός – Εξασφαλίσαμε λύση στην εμπλοκή με το έργο της σύνδεσης της Αργολίδας με τον αυτοκινητόδρομο στα Δερβενάκια.

AGGELOS DRITSAS

8ο Panionios cup judo που γινε στο Κλειστό Γυμναστήριο Πανιωνίου Γ.Σ.Σ. «Ανδρέας Βαρίκας»

AGGELOS DRITSAS

Ναύπλιο: Υποδοχή των ιερών λειψάνων των Αγίων Ραφαήλ, Νικολάου και Ειρήνης από τη Λέσβο

AGGELOS DRITSAS

AUTO-EXPERTS TSIODRAS

AGGELOS DRITSAS

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ

AGGELOS DRITSAS