ΑΡΓΟΛΙΔΑ.TV  του Άγγελου Δρίτσα

Ποιος θα τα πληρώσει όλα αυτά λοιπόν;
Μία είναι η απάντηση: ο Δήμος και οι Δημότες.

Δέσμευση Μαλτέζου για Διαχειριστικό Έλεγχο στην ΚΕΔΑΜ, αλλά και σε όλα τα καταργούμενα Νομικά Πρόσωπα του Δήμου.

Θα ελεγχθούν όλα με διαχειριστικό έλεγχο.

Τίποτα δε θα μείνει κρυφό από τους πολίτες και τις αρμόδιες ελεγκτικές Αρχές.

Συζητήθηκε χθες 19.12.2024 στο Δημοτικό Συμβούλιο, η έγκριση των οικονομικών καταστάσεων της ΚΕΔΑΜ, με ενημέρωση του Ορκωτού Ελεγκτή κ. Δρόσου, ο οποίος διενήργησε τον έλεγχο.

Από τη συζήτηση προέκυψαν τα κάτωθι πολύ σοβαρά συμπεράσματα:

* Η ΚΕΔΑΜ την 31.12.2023 είχε συνολικές υποχρεώσεις προς τρίτους 1.915.000€.

* Με το τέλος της θητείας της και αφού είχε χάσει τις εκλογές, η δημοτική αρχή Καμπόσου ανέθεσε εσπευσμένα, για όλα τα ξεχασμένα χρόνια (2020, 2021, 2022 και 2023) τον έλεγχο των οικονομικών καταστάσεων, στον ορκωτό ελεγκτή που συνεργάζονταν ο Δήμος και τα νομικά πρόσωπα του επί πολλά χρόνια κ. Δρόσο, κάτι που έπρεπε να είχε κάνει στο τέλος κάθε χρόνου. Μήπως νόμιζαν ότι, εν όψει της καταργήσεως από το νόμο των προσώπων του Δήμου, οι υποχρεώσεις που αφήνουν θα καλύπτονταν από το Δήμο;

* Και ποια τα ευρήματα:

Σύνολο υποχρεώσεων προς τρίτους και δημόσιους φορείς: 1.915.000€, που επιβαρύνουν δυσβάστακτα τον προϋπολογισμό του Δήμου.

528.000€ σε ΔΟΥ (φορολογικές υποχρεώσεις), 547.000 σε προμηθευτές, 122.000€ σε ασφαλιστικές εισφορές και 14.000€ στη δευτεροβάθμια σχολική επιτροπή, 30.000€ στην πρωτοβάθμια σχολική επιτροπή, σε μισθοδοσία 88.442,12€, στη ΔΕΥΑΑΡΜ… 572.800€!

Τι δουλειά είχε η ΔΕΥΑΑΡΜ να δίνει στην ΚΕΔΑΜ λεφτά που εισέπραττε από το πανάκριβο στο Άργος νερό;

Ποιος και πότε πήρε αυτήν την απόφαση να βγάλει αυθαίρετα από το συρτάρι της ΔΕΥΑΑΡΜ 572.000€ και να τα δώσει στην ΚΕΔΑΜ;

Γιατί είχαν πάρει λεφτά που είχε δώσει το Κράτος για συντήρηση των σχολικών κτιρίων και τα είχαν δώσει στην ΚΕΔΑΜ;

Και γιατί χρωστούσαν 528.000€ από φόρους, που είχαν μεν παρακρατήσει, αλλά δεν απέδιδαν;

* Και έρχεται ο Ορκωτός (που οι ίδιοι διόρισαν) και γράφει στον έλεγχο του “Η επιχείρηση δεν διέθετε ολοκληρωμένο σύστημα ορθής παρακολούθησης βεβαίωσης / είσπραξης και πληρωμής των σχετικών εσόδων και εξόδων, αντίστοιχα, παρουσιάζει ελλείψεις, κυρίως στο θέμα της έγκαιρης και έγκυρης βεβαίωσης των εσόδων και της ορθής λογιστικοποίησής τους, όπως και έκδοσης χρηματικών ενταλμάτων των λειτουργικών δαπανών της. Η μη ύπαρξη των ανωτέρω διαδικασιών δεν διευκολύνει τη διαδικασία παραλαβής των υπολοίπων από τον Δήμο Άργους Μυκηνών, σύμφωνα με τον Ν.5056/2023. (2023)”.

* Και έρχονται όλοι αυτοί, στους οποίους χρωστάει η ΚΕΔΑΜ εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ και ζητάνε τα λεφτά τους.

Και δικαίως! Έτσι όμως όπως τα έχει κάνει η δημοτική αρχή Καμπόσου, δεν μπορούν να πληρωθούν, παρά μόνο αν πάνε στα Δικαστήρια και δικαιωθούν.

Είναι λογικό να τους στέλνουμε στα Δικαστήρια; Ναι, γιατί η πρώην ΚΕΔΑΜ Καμπόσου – Σκούφη δεν είχε τηρήσει καμία νόμιμη διαδικασία.

* Οι δημότες του Άργους πρέπει να καταλάβουν ότι, εκτός από τα 3.400.000€ απλήρωτες υποχρεώσεις προς τρίτους του Δήμου, έρχονται να προστεθούν και 1.915.000€, που χρωστάει η ΚΕΔΑΜ.

* Και ποιος θα τα πληρώσει αυτά; ΟΛΟΙ ΜΑΣ!

Τα 1.200.000€, που έβγαινε και έλεγε ο απελθών Δήμαρχος ότι θα παίρναμε από την επιστροφή ΦΠΑ από τη ΔΟΥ, χθες παραδέχθηκε ο Ορκωτός ότι ήταν μηδέν και μάλιστα πληρώσαμε και πρόστιμο.

* Δεν κάνουμε πίσω. Πλήρης και σε βάθος Διαχειριστικός Έλεγχος για όλα τα νομικά πρόσωπα του Δήμου για τα έτη 2019 έως 2023, όπως σας έχουμε υποσχεθεί!

Ο έλεγχος αυτός είναι όχι μόνο δικαιολογημένος, είναι επιβεβλημένος.

* Τα δε μέλη της παράταξης της προηγούμενης Δημοτικής Αρχής, αφού ισχυρίζονται ότι δεν υπάρχει καμία παρατυπία και καμία σκιά, τα καλούμε και τα προκαλούμε να ψηφίσουν και αυτά τον διαχειριστικό έλεγχο.

Ελπίζουμε ειλικρινά να νιώσουν δικαιωμένοι από την επιλογή τους αυτή και να μην ταυτιστούν με την εικόνα του Καμπόσου, που έσπευσε να αποχωρήσει από το Δημοτικό Συμβούλιο, για να αποφύγει να αντιμετωπίσει τα αμείλικτα ερωτήματα, κρυπτόμενος. Προτιμά ως φαίνεται την ασφάλεια των διαγγελμάτων χωρίς αντίλογο…

Ο Δήμαρχος Άργους – Μυκηνών
Γιάννης Μαλτέζος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Καλό τριήμερο και Καλή Σαρακοστή!

AGGELOS DRITSAS

Ο Ερμής νικητής στο ντέρμπι της 5ης αγωνιστικής!

AGGELOS DRITSAS

Κατ αρχας θα ήθελα να συγχαρω τους συντελεστες της εσπερίδας

AGGELOS DRITSAS

Πρόστιμα – φωτιά για όσους δεν διασυνδέσουν εγκαίρως τις ταμειακές μηχανές με τα POS

AGGELOS DRITSAS

11 ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΥΣΕΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ ΕΡΜΙΟΝΗΣ

AGGELOS DRITSAS

Πλημμύρισε χρώματα, χαμόγελα και αλληλεγγύη το Ναύπλιο ΒΙΝΤΕΟ

AGGELOS DRITSAS

 Διαμαρτυρήθηκαν για την απόσπαση του Πρωτοδικείου

AGGELOS DRITSAS

Δελφίνι βγήκε στα ρηχά στην παραλία των Ιρίων ΦΩΤΟ-ΒΙΝΤΕΟ

AGGELOS DRITSAS

ΔΗΜΟΣ ΝΑΥΠΛΙΟΥ : Ορισμός Αντιδημάρχων

AGGELOS DRITSAS

Στο Δημοτικό Συμβούλιο Ναυπλίου  Tα {{ Μεγάλα Έργα }} … !!

AGGELOS DRITSAS

Σε ποια σημεία και ποιες ώρες θα γίνονται rapid tests στην Αργολίδα από 30/10 έως 3/11

AGGELOS DRITSAS

Δραστηριότητες Προέδρου και Υποψηφίων Ευρωβουλευτών ΛΑ.Ο.Σ.

AGGELOS DRITSAS