ΑΡΓΟΛΙΔΑ.TV  του Άγγελου Δρίτσα

Σε κλίμα συνεργασίας μεταξύ των δημοτικών παρατάξεων διεξήχθη η πρώτη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Ναυπλιέων, όπως αυτό αναδείχτηκε από τις εκλογές του 2023.

Κατά την έναρξη της συνεδρίασης οι επικεφαλής όλων των δημοτικών παρατάξεων, μετά τις παραδοσιακές ευχές για το νέο έτος, εξέφρασαν την βούλησή τους για την ανάπτυξη του Δήμου.

Κατά την πρώτη ψηφοφορία πρόεδρος του Δημοτικού συμβουλίου αναδείχτηκε ο κ. Ευάγγελος Λαμπρόπουλος, Αντιπρόεδρος ο κ. Δημήτριος Κυριακόπουλος και γραμματέας ο κ Γιώργος Ρετσινάς.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Συνάντηση του Δημάρχου Ναυπλιέων Δημητρίου Ορφανού με τον Γ.Γ του Υπουργείου

AGGELOS DRITSAS

“30 χρόνια κρατάει τούτος ο χορός”,στο τέταρτο δημοτικό σχολείο Άργους

AGGELOS DRITSAS

Τσίκνισμα για όλα τα βαλάντια

AGGELOS DRITSAS

Βουλευτής Αργολίδας Ανδρέας Πουλάς: «8 Μαρτίου: Για τις γυναίκες της ζωής και της δημιουργίας»

AGGELOS DRITSAS

“Πορτρέτα πολιτικών” όλο το 2024 από το Σύνδεσμο Φιλολόγων Αργολίδας

AGGELOS DRITSAS

Αλλάζει η ώρα τα ξημερώματα της Κυριακής

AGGELOS DRITSAS

Θεατρικός Όμιλος Ερμιονίδας ΒΙΝΤΕΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ

AGGELOS DRITSAS

Έκτακτο δελτίο από την ΕΜΥ για το κύμα καύσωνα: Έρχονται 43αρια

AGGELOS DRITSAS

Γ. Γεωργόπουλος : Να ευχηθώ καλή αρχή και καλή συνεργασία προς όφελος των πολιτών, που μας έχουν ανάγκη.

AGGELOS DRITSAS

Ανδριανός στη Βουλή: Στόχος η δυναμική και βιώσιμη ανάπτυξη της τουριστικής μας βιομηχανίας

AGGELOS DRITSAS

Αργολίδα: Σφοδρή χαλαζόπτωση – Μεγάλες ζημιές σε καλλιέργειες

AGGELOS DRITSAS

Δυνατό τεστ στο Άργος του Παναργειακού με τον Ολυμπιακό Β΄

AGGELOS DRITSAS