ΑΡΓΟΛΙΔΑ.TV  του Άγγελου Δρίτσα

Η επίσκεψη του Άδωνη Γεωργιάδη στην Αργολίδα και ο διάλογος για το μέλλον της Υγείας. Από το Νοσοκομείο Άργους και το Δημαρχείο Άργους Μυκηνών, έως την κοπή της πίτας της ΔΕΕΠ Αργολίδας.

Η ομιλία του Δημάρχου Άργους – Μυκηνών Γιάννη Μαλτέζου:

“Φίλες και φίλοι, είναι ιδιαίτερη χαρά που σήμερα βρισκόμαστε εδώ, σε μια κομματική συνάντηση της Νέας Δημοκρατίας, της παράταξης που ιστορικά δεν φοβήθηκε τις δύσκολες αποφάσεις και δεν δίστασε να ανοίξει συζητήσεις που άλλοι απέφευγαν.

Θέλω να ευχαριστήσω τη ΔΕΕΠ Αργολίδας για τη διοργάνωση και να καλωσορίσω τον Υπουργό Υγείας, Άδωνη Γεωργιάδη, έναν πολιτικό που έχει αποδείξει ότι μιλά καθαρά και αντιμετωπίζει τα προβλήματα με ρεαλισμό και τόλμη.

Και αυτό είναι κάτι που, ειδικά στον χώρο της υγείας, έχει τεράστια σημασία.

Ως Δήμαρχος Άργους – Μυκηνών, αλλά και ως άνθρωπος που ανήκει πολιτικά στη Νέα Δημοκρατία, θεωρώ ότι έχουμε χρέος να λέμε την αλήθεια στους πολίτες.

Και η αλήθεια είναι ότι το ζήτημα της δημόσιας υγείας στην Αργολίδα χρειάζεται μια γενναία, σύγχρονη και συνολική προσέγγιση.

Τα δεδομένα έχουν αλλάξει.

Οι ανάγκες του πληθυσμού έχουν αυξηθεί.

Οι απαιτήσεις για ποιοτικές και ασφαλείς υπηρεσίες υγείας είναι πλέον διαφορετικές.

Και μέσα σε αυτή την πραγματικότητα, ήρθε η ώρα να ανοίξουμε σοβαρά και χωρίς φοβικά σύνδρομα τον διάλογο για ένα ενιαίο, σύγχρονο και ισχυρό νοσοκομείο για όλη την Αργολίδα.

Όχι με όρους τοπικισμών.

Όχι με λογικές του «μην αγγίζετε τίποτα».

Αλλά με όρους ουσίας, βιωσιμότητας και πραγματικής εξυπηρέτησης του πολίτη.

Η Νέα Δημοκρατία έχει αποδείξει ότι μπορεί να σχεδιάζει και να υλοποιεί μεγάλες μεταρρυθμίσεις, όταν υπάρχει πολιτική βούληση και ειλικρίνεια.

Και πιστεύω ότι ο διάλογος αυτός πρέπει να γίνει τώρα, οργανωμένα, τεκμηριωμένα και με καθαρό στόχο: ένα ισχυρό δημόσιο σύστημα υγείας που να ανταποκρίνεται στις πραγματικές ανάγκες της κοινωνίας μας.

Είμαι βέβαιος ότι ο Υπουργός Υγείας μπορεί και θέλει να ακούσει, να συζητήσει και να συμβάλει σε αυτή την κατεύθυνση, με γνώση και αποφασιστικότητα.

Με αυτές τις σκέψεις, θέλω να ευχηθώ καλή χρονιά στη ΔΕΕΠ Αργολίδας .

Σας ευχαριστώ”.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Ευχαριστήριο προς την αστυνομία της Αργολίδας

AGGELOS DRITSAS

Σεμινάριο στο 1ο Λύκειο Άργους: «Πρώτες Βοήθειες για Γονείς & Εκπαιδευτικούς»

AGGELOS DRITSAS

Αργολίδα: Η ανακοίνωση της Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων για το δυστύχημα στη Στέρνα

AGGELOS DRITSAS

Acanto Restaurant – Wine Bar 

AGGELOS DRITSAS

Θεατρικός Όμιλος Ερμιονίδας 

AGGELOS DRITSAS

ΒΙΝΤΕΟ : 1ο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (ΕΠΑΛ) ΝΑΥΠΛΙΟΥ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ

AGGELOS DRITSAS

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΑΚΡΟΝΑΥΠΛΙΑΣ BINTEO REPORTAZ

AGGELOS DRITSAS

Κυριακή 11 Μαίου 2025 <<ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ>>

AGGELOS DRITSAS

Ορκίζεται η νέα Περιφερειακή Αρχή Πελοποννήσου

AGGELOS DRITSAS

Γιάννης Μαλτέζος: Τα επόμενα πέντε χρόνια, θα είναι χρόνια προοπτικής και ανάπτυξης για τον τόπο μας

AGGELOS DRITSAS

Γέμισε με παιδικές φωνές και χαμόγελα το γραφείο του Δημάρχου Άργους – Μυκηνών

AGGELOS DRITSAS

«Υγιεινή της Εμμήνου Ρύσεως» στις μαθήτριες της Στ’ τάξης του 1ου Δημοτικού Σχολείου Άργους

AGGELOS DRITSAS