ΑΡΓΟΛΙΔΑ.TV  του Άγγελου Δρίτσα

Η αγάπη εκφράζεται με πράξεις.

Με αυτό το πνεύμα, ο Αντιπεριφερειάρχης Αργολίδας κ. Βασίλειος Σιδέρης βρέθηκε κοντά στο συσσίτιο του Ιερού Ναού Ευαγγελίστριας Ναυπλίου, προσφέροντας τρόφιμα και γλυκίσματα για το γεύμα αγάπης των αναξιοπαθούντων αδελφών μας.

Η παρουσία και η προσφορά του αποτελούν έμπρακτη μαρτυρία κοινωνικής ευαισθησίας και ανθρωπιάς.

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ιερού Ναού εκφράζει τις θερμές του ευχαριστίες, ευχόμενο ο Κύριος να τον ενισχύει πάντοτε στο έργο και στη διακονία του προς τον συνάνθρωπο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Πέθανε η γνωστή ηθοποιός Άννα Παναγιωτοπούλου σε ηλικία 76 ετών

AGGELOS DRITSAS

LIVE ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΝΑΥΠΛΙΟΥ

AGGELOS DRITSAS

«Αλλάζω Συσκευή 2»: Έρχεται νέο πρόγραμμα – Ποιες συσκευές καλύπτει

AGGELOS DRITSAS

Από την έναρξη της θητείας της η νέα Δημοτική Αρχή του Ναυπλίου υπό τον Δήμαρχο κ. Ορφανό,

AGGELOS DRITSAS

Αυτοκίνητο έπεσε σε γκρεμό στο δρόμο Τρίπολης – Άστρους 

AGGELOS DRITSAS

Έκλεψαν καντήλια και σταυρούς από νεκροταφείο

AGGELOS DRITSAS

ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΔΗΜ.ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

AGGELOS DRITSAS

Στο νοσοκομείο κυνηγός που δέχτηκε σφαίρα στο πόδι

AGGELOS DRITSAS

ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΔΗΜΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ

AGGELOS DRITSAS

Πέθανε ο «στρατηγός» του ελληνικού ποδοσφαίρου Μίμης Δομάζος

AGGELOS DRITSAS

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2025

AGGELOS DRITSAS

Κύπελλο Αργολίδας: Πεντάσφαιρος ο Παναργειακός προκρίθηκε στην επόμενη φάση

AGGELOS DRITSAS