ΑΡΓΟΛΙΔΑ.TV  του Άγγελου Δρίτσα

Το Σωματείο Εργαζόμενων του Νοσοκομείου Ναυπλίου έκοψε την πρωτοχρονιάτικη πίτα του στο Agamemnon Palace.

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν ο κ. Θ.Βασιλόπουλος Αν.Διοικητής του νοσοκομείου και η της Διοικήτρια του Γ.Ν.Αργολίδας κ.Γ.Κασνακτσόγλου.

Μετά από πολλά χρόνια οι εργαζόμενοι της Ν.Μ.Ναυπλίου βρέθηκαν όλοι μαζί για να ανταλλάξουν ευχές και να διασκεδάσουν!!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Σοκ στη Γλυφάδα με 4 νεκρούς: Ένοπλος εισέβαλε σε ναυτιλιακή εταιρεία

AGGELOS DRITSAS

Ο Ερμής νικητής στο ντέρμπι της 5ης αγωνιστικής!

AGGELOS DRITSAS

Εκπαίδευση σε θέματα Υγείας και Ασφάλειας στα μέλη του Συλλόγου Σχολικών Καθαριστριών Αργολίδας

AGGELOS DRITSAS

Άργος: Ο Κώστας Παναγιώτου επέστρεψε στον Παναργειακό

AGGELOS DRITSAS

Ηλεκτροκίνητο mini bus προμηθεύεται ο Δήμος Ναυπλιέων

AGGELOS DRITSAS

Η Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ, με απόφασή της το 1999, ανακήρυξε την 25η Νοεμβρίου

AGGELOS DRITSAS

Τάσος Λάμπρου : Θέλουμε Ουσιαστική Ανακύκλωση

AGGELOS DRITSAS

Ο θάνατος του Νίκου Ανδριανάκου έχει προκαλέσει θλίψη και συγκίνηση στην ελληνική παροικία της Αυστραλίας

AGGELOS DRITSAS

Στρατηγικός Διάλογος ΕΟΤ με Βρετανούς Πράκτορες | Δημήτρης Πτωχός

AGGELOS DRITSAS

Ομαδική έκθεση ζωγραφικής Υδραίων και Φιλυδραίων ζωγράφων 2025.

AGGELOS DRITSAS

176η τακτική εθελοντική αιμοδοσία των “Δεσμών Αίματος” στο Άργος

AGGELOS DRITSAS

Δήμος Ναυπλιέων: H Αξία του χρόνου στην Τρίτη Ηλικία,

AGGELOS DRITSAS