ΑΡΓΟΛΙΔΑ.TV  του Άγγελου Δρίτσα
ΑΠΟΨΕΙΣ - ΣΧΟΛΙΑΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Δημοτικό Σχολείο έβαλε αυτοσχέδια σπιτάκια με κουβερτούλες για τα αδέσποτα

Ενα από τα μαθήματα που ζητάει εδώ και πολλά χρόνια μια μεγάλη πλειοψηφία σκεπτόμενων ανθρώπων να μπει στα σχολεία της χώρας μας δεν είναι άλλο από το μάθημα οικολογίας-φιλοζωίας. Ένα μάθημα απόλυτα απαραίτητο αν αναλογιστεί κανείς το ρεκόρ που έχει η Ελλάδα στις κακοποιήσεις ζώων. Και αν αναλογιστεί ότι πολλοί από τους κακοποιητές είναι ανήλικα παιδιά.

Και όμως το κράτος έχει γυρίσει την πλάτη σε αυτή την ανάγκη αφήνοντας κάποιους εθελοντές και λίγους εκπαιδευτικούς να κάνουν ό,τι μπορούν, και στον ελάχιστο χρόνο που έχουν, για να διδάξουν τους μαθητές να αγαπάνε τα ζώα και να τα προστατεύουν, μαζί με αυτά και τη φύση.

Και δεν είναι- ευτυχώς- λίγα τα παραδείγματα των παιδιων που έχουν δείξει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για να μάθουν πράγματα για τα ζώα και να βρουν τρόπους να τα φροντίσουν. Τα αδέσποτα, όπως ξέρουμε, είναι τα πρώτα ζωάκια που έχουν την ανάγκη μας καθώς παλεύουν καθημερινά να επιβιώσουν στις πιο δύσκολες συνθήκες αντιμετωπίζοντας αμέτρητους κινδύνους, με πρώτον από όλους τον άνθρωπο.

Ένα τέτοιο παράδειγμα, όπως αναφέρει η κυρία Μαρία Σπυριδάκη, είναι οι μαθητές και οι δάσκαλοι του 3ου ειδικού δημοτικού σχολείου του Ηρακλείου Κρήτης, που μετά τις αυτοσχέδιες ταΐστρες που έβαλαν για τα αδεσποτάκια, συνεχίζουν την προσπάθεια, αυτή τη φορά με το να τους φτιάξουν ζεστά σπιτάκια ώστε να μπαίνουν μέσα και να προστατεύονται από το κρύο και τις άσχημες καιρικές συνθήκες. Μια κίνηση ιδιαίτερη σημαντική.

Και όπως βλέπουμε στις φωτογραφίες τα σπιτάκια αυτά έχουν κουβερτούλες και σεντονάκια μέσα ώστε να παραμένουν ζεστά και άνετα.

Το μέλλον ανήκει στις νέες γενιές, στις οποίες πρέπει να δώσουμε όλα τα εφόδια ώστε να μπορέσουν να αποκτήσουν ενσυναίσθηση και να βοηθήσουν όσους έχουν ανάγκη είτε αυτοί είναι άνθρωποι είτε ζώα.

Από εμάς ένα μεγάλο μπράβο στο 3ο ειδικό δημοτικό σχολείο του Ηρακλείου Κρήτης που με αυτές του τις ενέργειες έγινε για τους άλλους ένα φωτεινό παράδειγμα. Ελπίζουμε να το μιμηθούν και άλλοι.

από τη Μυρτώ Τζώρτζου, myrto1@hotmail.com

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Ξημερώματα Κυριακής των Βαΐων, οι κάδοι στην είσοδο προς τον Λόφο της Ασπίδας

AGGELOS DRITSAS

“Αλλαγή Πορείας”: Η χρήση της πλατείας ως πάρκινγκ είναι πρόταση λαϊκισμού και οπισθοδρόμησης!

AGGELOS DRITSAS

Επειδή ότι ωραίο θέλω να το μοιράζομαι μαζί σου, θα σου μιλήσω για την αιμοδοσία.

AGGELOS DRITSAS

 Γιάννης Μανιάτης:  Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην Ελλάδα.

AGGELOS DRITSAS

Με μεγάλη επιτυχία διεξήχθη εχθές στα πλαίσια του Πόρτο Χελιωτικου καρναβαλιού ο Χρώματοπολεμος

AGGELOS DRITSAS

Κωνσταντίνα Νικολάκου: Μετά τις Ευρωεκλογές θα υπάρξουν, κατά την άποψη μου, ραγδαίες πολιτικές εξελίξεις…

AGGELOS DRITSAS

Σας περιμένουμε τη Καθαρά Δευτέρα στον Προφήτη Ηλία Κουτσοποδίου.

AGGELOS DRITSAS

Κώστας Καράπαυλος: Μετάβαση στην Αθήνα και συνάντηση με την κυρία Ράνια Νταλλη

AGGELOS DRITSAS

ΤΑΣΟΣ ΛΑΜΠΡΟΥ: ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΤΑ ΑΝΤΙΠΛΗΜΜΥΡΙΚΑ ΕΡΓΑ

AGGELOS DRITSAS

Αναπτυξιακό πρόγραμμα Κ14: “σέντρα” στο Τολό

AGGELOS DRITSAS

Με πολύ μεγάλη συμμετοχή ολοκληρώθηκαν στην Αργολίδα τα βιωματικά εργαστήρια “Go 4MINT”

AGGELOS DRITSAS

Ο Δήμος Άργους – Μυκηνών, στο πλαίσιο της συνεχούς μέριμνας για την προστασία των αδέσποτων ζώων,

AGGELOS DRITSAS