ΑΡΓΟΛΙΔΑ.TV  του Άγγελου Δρίτσα

ΤΕΤΑΡΤΗ 30/10/2024
Οι πάγιες διεκδικήσεις του Αυτοδιοικητικού Κινήματος και το τακτικό συνέδριο
της Κ.Ε.Δ.Ε (κεντρική ένωση Δήμων Ελλάδας)
Την Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2024 ξεκίνησε στην Ρόδο το τακτικό συνέδριο της
Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας , εάν δει κανείς το πρόγραμμα των 
συνεδρίου και τις εισηγήσεις των ομιλητών θα αντιληφθεί η Τοπική
Αυτοδιοίκηση είναι ο φτωχός συγγενής της κεντρικής Διοίκησης.
Με μια σειρά από νομοθετήματα τα τελευταία χρόνια έχουν καταστρατηγήσει
σημαντικές κατακτήσεις του  θεσμικού πλαισίου της Αυτοδιοίκησης, έχει
συρρικνωθεί η έννοια της ουσιαστικής και αποτελεσματικής αποκέντρωσης ,
έχει ισχυροποιηθεί ο ρόλος της κεντρικής Διοίκησης, ο ρόλος του Υπουργείου
Εσωτερικών στην χάραξη εκείνων των πολιτικών που επιθυμούν το απόλυτο
έλεγχο του θεσμού της τοπικής αυτοδιοίκησης.
Το αυτοδιοικητικό κίνημα που ξεπερνάει τις κομματικές γραμμές διεκδικεί τα
αυτονόητα που όμως η παρούσα Κυβέρνηση είτε δεν τα αντιλαμβάνεται είτε
συνειδητά δεν τα αποδέχεται.
Επιγραμματικά θα υπενθυμίσω τα εξής διαχρονικές διεκδικήσεις:
 
 – την θέσπιση αυτοτελών Πόρων για την τοπική αυτοδιοίκηση και όχι να
περιμένουν οι Δήμοι τις οικονομικές ενέσεις – χρηματοδοτήσεις του κάθε
Υπουργείου, του κάθε Υπουργού “κατόπιν ενεργειών του” με ειδική μέριμνα
<<δικούς μας Δημάρχους>>.
-την πρόσληψη κατάλληλου μόνιμου  προσωπικού που θα στελεχώσουν τους
Ο.Τ.Α με αντικείμενα κριτήρια επιλογής μέσω του ΑΣΕΠ  σύμφωνα με τον
εσωτερικό Οργανισμό τους.
-Οι χρηματοδοτήσεις για αναπτυξιακά έργα να είναι έγκαιρες ,να τηρούνται
αυστηρά τα χρονοδιαγράμματα  και όχι να εξαγγέλλονται συνεχώς και να
υλοποιούνται με μεγάλες καθυστερήσεις .

  • Να ενισχυθούν οι ρόλοι των εποπτικών μέσων για να διασφαλιστεί η
    διαφάνεια και ουσιαστικός έλεγχος των οικονομικών των Ο.Τ.Α.
  • Να μεταφερθούν αρμοδιότητες στην Τοπική Αυτοδιοίκηση από την κεντρική
    διοίκηση με αντίστοιχους πόρους και ανθρώπινο δυναμικό ,μια πολιτική
    βούληση για μια ουσιαστική αποκέντρωση.
  • Τέλος να ενισχυθεί ο ρόλος του Δημοτικού συμβουλίου ως το κορυφαίο
    θεσμικό συλλογικό όργανο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, στο όνομα της
    “Κυβερνησιμότητας των Δήμων”  αντισυνταγματικά μεταφέρθηκαν
    αρμοδιότητες σε ολιγομελή όργανα περισσότερες αρμοδιότητες από ότι
    προβλεπόταν στο κώδικα Δήμων και κοινοτήτων.

Το αυτοδιοικητικό κίνημα συνεχίζει να διεκδικεί μια ουσιαστική και πραγματική
αποκέντρωση προς όφελος όλων των πολιτών, όλων των δημοτών.
Τάσος Λάμπρου
 
Δημοτικός σύμβουλος 
Δήμου Ερμιονίδας
 
Επικεφαλής ΕΝ.ΔΗ.ΕΡ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Καλό του ταξίδι στην Αιωνιότητα,θα τον θυμόμαστε πάντα ως ένα κορυφαίο Ιεράρχη της Ορθόδοξης εκκλησίας.

AGGELOS DRITSAS

Παγκόσμια Ημέρα Braille

AGGELOS DRITSAS

ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΥΓΕΙΑΣ- ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 5 ΑΠΡΙΛΙΟΥ -ΤΟΜΥ ΝΑΥΠΛΙΟΥ

AGGELOS DRITSAS

Η ΔΩΡΑ ΓΚΙΩΝΗ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΚΡΑΝΙΔΙΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΔΗΕΡ

AGGELOS DRITSAS

Tο πρόγραμμα της 20ής Διεθνολογικής Συνάντησης Ναυπλίου «Απέναντι στο αύριο του κόσμου»

AGGELOS DRITSAS

Οι εκλογές του Επιμελητηρίου Αργολίδας

AGGELOS DRITSAS

Στο κτίριο της Περιφερειακής Ενότητας Αργολίδας πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας 

AGGELOS DRITSAS

ΚΟΠΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΗΣ ΠΙΤΑΣ ΣΤΟ HELLAS LIBERTY

AGGELOS DRITSAS

Το πρώτο αποτέλεσμα των Δημοτικών Εκλογών από το Δήμο Επιδαύρου

AGGELOS DRITSAS

Ιερά αγρυπνία και περιφορά της ιερής εικόνας με τη συνοδεία της Φιλαρμονικής του Δήμου Ερμιονίδας

AGGELOS DRITSAS

Η Αποκριά είναι γιορτή χαράς, δημιουργικότητας και παράδοσης, και στον Δήμο μας

AGGELOS DRITSAS

Ένας Δεσμός Αγάπης στο Ναύπλιο – 181η εθελοντική αιμοδοσία

AGGELOS DRITSAS