ΑΡΓΟΛΙΔΑ.TV  του Άγγελου Δρίτσα
ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΝΕΑΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Το Μητρώο των Αγροτών θα αναλάβουν τα Επιμελητήρια;

Πρόταση στα Επιμελητήρια της χώρας να αναλάβουν τη διαχείριση του Μητρώου των Αγροτών, στο οποίο θα εγγράφονται όλοι επαγγελματίες αγρότες, απηύθυνε το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων.

Η πρόταση συζητήθηκε στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι του Σαββάτου (13/1) στην Καρδίτσα, υπό τον υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Λευτέρη Αυγενάκη με εκπροσώπους των Επιμελητηρίων της Θεσσαλίας και άλλων περιοχών της χώρας.

Η πρόταση αυτή σύμφωνα με τον αρμόδιο υπουργό έχει ως στόχο τη δημιουργία ενός σύγχρονου και λειτουργικού Μητρώου Αγροτών.

Μάλιστα, όπως αποκάλυψε, η συνδρομή του κάθε αγρότη θα πληρώνεται άμεσα από τον ΟΠΕΚΕΠΕ, μέσω των ενισχύσεων που αντιστοιχεί στον καθέναν.

Όπως τονίζουν, με τον τρόπο αυτό, θα λυθεί το μεγάλο πρόβλημα της έλλειψης μιας βάσης δεδομένων για τον αριθμό των αγροτών που αναδείχθηκε και κατά τις πρόσφατες καταστροφικές πλημμύρες και τη διαδικασία αποζημιώσεων.

Όπως έχει αναφερθεί κατά το πρόσφατο παρελθόν, στα Αγροτικά Τμήματα των Επιμελητηρίων, θα μπορούν να εγγράφονται ως Μέλη οι παραγωγοί που είναι εγγεγραμμένοι στο ΓΕΜΗ, δηλαδή έχουν αναπτύξει μεταποιητική-επιχειρηματική δραστηριότητα, ώστε να θεωρούνται και ενεργά μέλη των Επιμελητηρίων.

Θετικά αξιολογούν αυτή την πρόταση του ΥΠΑΑΤ τα Επιμελητήρια, καθώς, μεταξύ άλλων, θα εισρεύσει στα ταμεία τους ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό, το οποίο φυσικά και θα βγει από την τσέπη των αγροτών.

Τέλος, σημειώνουν ότι υπάρχουν ορισμένα ζητήματα που πρέπει να διευκρινιστούν, όπως το ύψος της συνδρομής, αλλά και ο τρόπος λειτουργίας του Μητρώου. Οι οριστικές αποφάσεις για το θέμα αναμένεται να ληφθούν το αμέσως προσεχές διάστημα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Λόγω καύσωνα θα παραμείνει κλειστό σήμερα το Κολυμβητήριο Ναυπλίου

AGGELOS DRITSAS

Street music στο Ναύπλιο.

AGGELOS DRITSAS

“Καμπάνα” 10,5 εκ. ευρώ στο ΦΟΔΣΑ Πελοποννήσου για τα “σπιτάκια ανακύκλωσης”

AGGELOS DRITSAS

Γιορτή της Μητέρας – Υπαπαντή του Χριστού

AGGELOS DRITSAS

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το τουρνουά πινγκ πονγκ στο Ναύπλιο

AGGELOS DRITSAS

Το ΚΑΠΗ του Δήμου Ναυπλιέων προσκαλεί τα μέλη του στην εκδήλωση για την κοπή της Πρωτοχρονιάτικης Πίτας

AGGELOS DRITSAS

Ορκίστηκαν οι νέοι υπουργοί και υφυπουργοί

AGGELOS DRITSAS

ΔΗΜΟΣ ΝΑΥΠΛΙΕΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΉ ΦΙΛΑΡΜΟΝΙΚΗ ΝΑΥΠΛΙΟΥ

AGGELOS DRITSAS

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ …ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΟ ΝΑΥΠΛΙΟ ΔΕΥΤΕΡΗ ΑΙΓΙΟΥ .

AGGELOS DRITSAS

Λόγω βλάβης του ΔΕΔΔΗΕ (Μετασχηματιστής) σε κεντρική γεώτρηση του Κρανιδίου

AGGELOS DRITSAS

Στο Κουτσοπόδι Άργους ανάβουν το Χριστουγεννιάτικο δέντρο με bazzar και με πολλές εκπλήξεις

AGGELOS DRITSAS

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΑΣΟΥ ΛΑΜΠΡΟΥ Δ.Σ 31-7-2024 ΒΙΝΤΕΟ

AGGELOS DRITSAS