ΑΡΓΟΛΙΔΑ.TV  του Άγγελου Δρίτσα

Όπως λέει το σχολείο: Το Δημοτικό Σχολείο Δαλαμανάρας είναι σαν όλα τα άλλα σχολεία.

Νοιάζεται και φροντίζει τους μαθητές του ώστε να φοιτούν με συνέπεια και τακτικότητα.

Προωθεί το γνωσιακό και πολιτιστικό τους αλφαβητισμό με δημοκρατικές μεθόδους.

Δημιουργεί θετικό κλίμα αλληλεγγύης και αλληλοσεβασμού σαν διαδικασία πρόληψης ακραίων φαινομένων της σχολικής ζωής.

Εντάσσει στο πρόγραμμά του εκδηλώσεις και δράσεις με σκοπό τη χρηστικότητα της γνώσης.

Έχει ρυθμό, στόχο και όραμα στις συνεργατικές πρακτικές με το οικογενειακό περιβάλλον των μαθητών, το Σύλλογο Γονέων, τη Δ/νση Α/θμιας Αργολίδας, τη Σύμβουλο της εκπαιδευτικής μας περιφέρειας και την τοπική κοινότητα.

Προβάλλει το χώρο του σαν αξιακό σύστημα ευθύνης.

Προτρέπει μαθητές, εκπαιδευτικό προσωπικό, διοίκηση και λοιπό προσωπικό στην αυτοδιάθεση, την ενεργητική ακρόαση, το χαμόγελο, την ευγένεια και την ψυχική ανάταση.

Έχει και ιδιαιτερότητες, σε σύνολο 95 μαθητών: παρέχει σχολική και πρακτική γνώση σε 30 ΡΟΜΑ, οι δε μισοί του μαθητές μετακινούνται με μισθωμένα οχήματα.

Το Δημοτικό Σχολείο Δαλαμανάρας εξυπηρετεί εκπαιδευτικά μια ευρύτερη περιοχή.

Για το σχολικό έτος 2023-2024 η συνύπαρξη, η συνεργασία, η εξέλιξη των εργασιών, η ευελιξία των λειτουργιών, η μάθηση καθορίζουν τις βασικές μας ιδέες.

Δεν τα ξέρουμε όλα, κάνουμε όμως αρκετά!

Εκτός από τα προγράμματα τυπικής παιδείας (ημερήσιο-ολοήμερο) στο σχολείο μας λειτουργούν:

-Τμήμα Ένταξης ( δασκάλα ειδικής αγωγής),

-Παράλληλη στήριξη ( δασκάλα ειδικής αγωγής),

-Σχολική Βιβλιοθήκη(δασκάλα) ,

-ΖΕΠ 1(δασκάλα) ,

-ΖΕΠ 2 (δάσκαλος)

όπου ΖΕΠ : Ζώνη Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας για μαθητές διαφόρων επιπέδων και ποιοτήτων που μαθαίνουν την ελληνική γλώσσα,

ΕΔΥ (Επιτροπή Διεπιστημονικής Υποστήριξης: δ/ντής, δάσκαλος Τμήματος ένταξης , Ψυχολόγος και Κοιν. Λειτουργός).

Η σχολική ζωή δεν μετριέται όμως μόνο με αυτά που έχει.

Στο σχολείο μας δίνουμε επιπλέον ορμή και δύναμη με τις δράσεις μας:

δράση 1: «το σχολείο που καταλαβαίνω –

καινοτόμες διδακτικές πρακτικές για την κατανόηση» και

δράση 2: «ο χορός ενώνει – δίκτυο σχολείων».

Τα σχολεία παράγουν δεν είναι εξουσιαστικές δομές.

Τα σχολεία είναι για όλους.

Τα σχολεία έχουν αξία όταν τα νοιαζόμαστε.

Μέχρι την άλλη φορά να είστε καλά, παιδιά!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Ναύπλιο: Δεν έπεισε τον εισαγγελέα – Προφυλακιστέος ο 34χρονος που χτύπησε άγρια την σύζυγό του

AGGELOS DRITSAS

Χωρίς αγρότες δεν υπάρχει ζωή.

AGGELOS DRITSAS

«Ανακυκλώνω – Αλλάζω Θερμοσίφωνα»

AGGELOS DRITSAS

Αριστείωνας Α.Ο. Λυγουρίου

AGGELOS DRITSAS

Ξεκινά ο εμβολιασμός για χιλιαδες καρκινοπαθείς

AGGELOS DRITSAS

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΓΣΕΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ

AGGELOS DRITSAS

Νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Συνδέσμου Φιλολόγων Αργολίδας

AGGELOS DRITSAS

“Μια απέραντη αγάπη”: Η ιστορία του Ιταλού στρατιώτη που αγάπησε την μοδιστρούλα από το Άργος

AGGELOS DRITSAS

Συντάξεις Οκτωβρίου: Μπαίνει «ζεστό» χρήμα στα ταμεία – Αναλυτικά οι ημερομηνίες

AGGELOS DRITSAS

Χαμός στο twitter με την ατάκα του Δ.Κουτσούμπα για φοιτήτριες και «sugar daddies» – αντέδρασαν ΝΔ και ΠΑΣΟΚ

AGGELOS DRITSAS

Θερμησία Τοπική Κοινότητα

AGGELOS DRITSAS

«Μαμά δεν θέλω να έρθει ο παππούς» – Τι λέει η μητέρα της ανήλικης

AGGELOS DRITSAS