ΑΡΓΟΛΙΔΑ.TV  του Άγγελου Δρίτσα

ΤΕΤΑΡΤΗ 30/10/2024
Οι πάγιες διεκδικήσεις του Αυτοδιοικητικού Κινήματος και το τακτικό συνέδριο
της Κ.Ε.Δ.Ε (κεντρική ένωση Δήμων Ελλάδας)
Την Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2024 ξεκίνησε στην Ρόδο το τακτικό συνέδριο της
Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας , εάν δει κανείς το πρόγραμμα των 
συνεδρίου και τις εισηγήσεις των ομιλητών θα αντιληφθεί η Τοπική
Αυτοδιοίκηση είναι ο φτωχός συγγενής της κεντρικής Διοίκησης.
Με μια σειρά από νομοθετήματα τα τελευταία χρόνια έχουν καταστρατηγήσει
σημαντικές κατακτήσεις του  θεσμικού πλαισίου της Αυτοδιοίκησης, έχει
συρρικνωθεί η έννοια της ουσιαστικής και αποτελεσματικής αποκέντρωσης ,
έχει ισχυροποιηθεί ο ρόλος της κεντρικής Διοίκησης, ο ρόλος του Υπουργείου
Εσωτερικών στην χάραξη εκείνων των πολιτικών που επιθυμούν το απόλυτο
έλεγχο του θεσμού της τοπικής αυτοδιοίκησης.
Το αυτοδιοικητικό κίνημα που ξεπερνάει τις κομματικές γραμμές διεκδικεί τα
αυτονόητα που όμως η παρούσα Κυβέρνηση είτε δεν τα αντιλαμβάνεται είτε
συνειδητά δεν τα αποδέχεται.
Επιγραμματικά θα υπενθυμίσω τα εξής διαχρονικές διεκδικήσεις:
 
 – την θέσπιση αυτοτελών Πόρων για την τοπική αυτοδιοίκηση και όχι να
περιμένουν οι Δήμοι τις οικονομικές ενέσεις – χρηματοδοτήσεις του κάθε
Υπουργείου, του κάθε Υπουργού “κατόπιν ενεργειών του” με ειδική μέριμνα
<<δικούς μας Δημάρχους>>.
-την πρόσληψη κατάλληλου μόνιμου  προσωπικού που θα στελεχώσουν τους
Ο.Τ.Α με αντικείμενα κριτήρια επιλογής μέσω του ΑΣΕΠ  σύμφωνα με τον
εσωτερικό Οργανισμό τους.
-Οι χρηματοδοτήσεις για αναπτυξιακά έργα να είναι έγκαιρες ,να τηρούνται
αυστηρά τα χρονοδιαγράμματα  και όχι να εξαγγέλλονται συνεχώς και να
υλοποιούνται με μεγάλες καθυστερήσεις .

  • Να ενισχυθούν οι ρόλοι των εποπτικών μέσων για να διασφαλιστεί η
    διαφάνεια και ουσιαστικός έλεγχος των οικονομικών των Ο.Τ.Α.
  • Να μεταφερθούν αρμοδιότητες στην Τοπική Αυτοδιοίκηση από την κεντρική
    διοίκηση με αντίστοιχους πόρους και ανθρώπινο δυναμικό ,μια πολιτική
    βούληση για μια ουσιαστική αποκέντρωση.
  • Τέλος να ενισχυθεί ο ρόλος του Δημοτικού συμβουλίου ως το κορυφαίο
    θεσμικό συλλογικό όργανο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, στο όνομα της
    “Κυβερνησιμότητας των Δήμων”  αντισυνταγματικά μεταφέρθηκαν
    αρμοδιότητες σε ολιγομελή όργανα περισσότερες αρμοδιότητες από ότι
    προβλεπόταν στο κώδικα Δήμων και κοινοτήτων.

Το αυτοδιοικητικό κίνημα συνεχίζει να διεκδικεί μια ουσιαστική και πραγματική
αποκέντρωση προς όφελος όλων των πολιτών, όλων των δημοτών.
Τάσος Λάμπρου
 
Δημοτικός σύμβουλος 
Δήμου Ερμιονίδας
 
Επικεφαλής ΕΝ.ΔΗ.ΕΡ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Στο Λυγουριό του Δήμου Επιδαύρου τιμούν τη “Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας”

AGGELOS DRITSAS

Αυθαίρετα τέλος: Θα εντοπίζονται με drones και θα κατεδαφίζονται άμεσα

AGGELOS DRITSAS

“Ο Δήμος μας έχει ως σταθερή προτεραιότητα την ποιότητα ζωής των κατοίκων και την όμορφη, λειτουργική εικόνα της πόλης μας.

AGGELOS DRITSAS

Γ. Γαβρήλος: Το Νοσοκομείο Αργολίδας λειτουργεί σε οριακή κατάσταση – Σειρά συναντήσεων με εργαζομένους

AGGELOS DRITSAS

Ενημερωτικές δράσεις της ΓΣΕΕ σε Άργος και Σπάρτη

AGGELOS DRITSAS

Ημέρα Μνήμης Και Τιμής Στο Ιστορικό Χωριό Καρατζάς Σήμερα!!! Αθάνατοι.!!!

AGGELOS DRITSAS

Από την 1η Μαρτίου POS και ταμειακές στις λαϊκές αγορές

AGGELOS DRITSAS

Ευρωπαϊκό Πρωταθλήμα Cheerleading 2025 στη Σλοβενία! ΒΙΝΤΕΟ

AGGELOS DRITSAS

Ακόμα ένα εργατικό δυστύχημα στην Αργολίδα – Νεκρός εργάτης που έπεσε από μεγάλο ύψος

AGGELOS DRITSAS

Γιώργος Φραγκιουδάκης: Αξιοποίηση Καραθώνας, μια άποψη με λογισμό και μ’ όνειρο…

AGGELOS DRITSAS

 Αδιανόητη απόφαση της κυβέρνησης για περικοπή συντάξεων σε συνταξιούχους ελαιοπαραγωγούς

AGGELOS DRITSAS

51 χρόνια ΠΑΣΟΚ, 51 χρόνια αγώνας, 51 χρόνια αρχές και αξίες για την αλλαγή.

AGGELOS DRITSAS