Με ιδιαίτερη ικανοποίηση ενημερώνω ότι το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Ερμιονίδας ενέκρινε ομόφωνα το ψήφισμα με τις προτάσεις μας για την αντιμετώπιση της συνεχώς αυξανόμενης εξάπλωσης των αγριόχοιρων και των λαγοκέφαλων, ενός ζητήματος που προκαλεί σοβαρές επιπτώσεις τόσο στην ασφάλεια των πολιτών όσο και στην αγροτική παραγωγή και το φυσικό περιβάλλον.

Πριν από λίγες ημέρες κατέθεσα αίτημα προς την Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου για την ένταξη του θέματος στην ημερήσια διάταξη. Στη σημερινή συνεδρίαση πραγματοποιήθηκε μια ουσιαστική και εποικοδομητική συζήτηση, κατά την οποία αναδείχθηκε η ανάγκη άμεσης λήψης μέτρων. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης επισημάνθηκε επίσης ότι ο Δήμαρχος, διαχρονικά και εδώ και πολλά χρόνια, έχει αποστείλει επανειλημμένες επιστολές προς τα αρμόδια Υπουργεία και τις αρμόδιες υπηρεσίες, αναδεικνύοντας το πρόβλημα και ζητώντας την άμεση παρέμβαση της Πολιτείας. Η ομόφωνη έγκριση του ψηφίσματος έρχεται να ενισχύσει αυτή τη διαρκή προσπάθεια του Δήμου, εκφράζοντας με ενιαία φωνή την αγωνία και το αίτημα της τοπικής κοινωνίας.
Συνεχίζουμε με συνέπεια να αναδεικνύουμε τα ζητήματα που απασχολούν την τοπική κοινωνία και να προτείνουμε ρεαλιστικές λύσεις προς όφελος των δημοτών


