ΑΡΓΟΛΙΔΑ.TV  του Άγγελου Δρίτσα

Ο Δήμος Ναυπλιέων, με υπευθυνότητα και σχεδιασμό, ολοκλήρωσε πρόσφατα την αναβάθμιση του υπαίθριου θεάτρου στο πάρκο ΟΣΕ. Ένα έργο που σχεδιάστηκε και επιβλέφθηκε από την Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου και περιλάμβανε την πλήρη αντικατάσταση καθισμάτων και σκαλοπατιών με ξύλο υψηλής ποιότητας, ενίσχυση της κατασκευής και αισθητική ανανέωση του χώρου. Δημιουργήθηκε ένας πολιτιστικός χώρος υψηλής αισθητικής και χρηστικής αξίας – ένας χώρος που ανήκει σε όλους και χρηματοδοτήθηκε από τους ίδιους τους δημότες.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι κατά την διάρκεια των εργασιών – κατόπιν καταγγελιών και διαρκών απειλών για εισαγγελικές παρεμβάσεις – ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών και ο ανάδοχος του έργου χρειάστηκε να επισκεφτούν την Αστυνομία για να προσκομιστούν οι απαραίτητες άδειες και να ελεγχθεί η νομιμότητα των εργασιών. Η Αστυνομία αφού έλεγξε όλα τα απαιτούμενα έγγραφα αποφάνθηκε ότι οι εργασίες ήταν απολύτως νόμιμες και η ανακαίνιση ολοκληρώθηκε κανονικά.

Κατόπιν της ολοκλήρωσης της ανακαίνισης και μέσα σε ελάχιστες ημέρες, η προσπάθεια αυτή δέχθηκε κατάφωρη προσβολή. Ο χώρος ”βανδαλίστηκε” επανειλημμένα – τρεις φορές. Με σπρέι, μπογιές, καταστροφές και αφαίρεση βιδών που στηρίζουν τα ξύλινα στοιχεία στον μεταλλικό φορέα !! Με πρόθεση και στόχευση. Δεν πρόκειται για τυχαία περιστατικά, αλλά για συνειδητή πράξη φθοράς που αποσκοπεί στη μείωση κάθε συλλογικής προσπάθειας για πρόοδο.

Ας είμαστε σαφείς: τέτοιες ενέργειες δεν είναι ούτε αθώες, ούτε ανώδυνες. Δεν πρόκειται για αντίδρασηή έκφραση Είναι καταστροφή δημόσιας περιουσίας. Είναι επιθετική πράξη

απέναντι στο σύνολο της κοινωνίας. Είναι ασέβεια προς τον πολιτισμό, προς την πόλη, προς το μέλλον της.

Κανείς δεν ωφελείται από αυτόν τον μηδενισμό. Αντίθετα, όλοι ζημιωνόμαστε. Όχι μόνο οικονομικά – αλλά και αξιακά.

Ο Δήμος αποκαθιστά άμεσα τις ζημιές. Θα ενισχυθεί η επιτήρηση και η συνεργασία με τις αρμόδιες αρχές θα είναι διαρκής.

Όμως πρέπει να γίνει σαφές: τέτοια φαινόμενα δεν θα γίνουν ανεκτά. Η απάντηση δεν μπορεί να είναι μόνο τεχνική. Οφείλει να είναι ξεκάθαρη και καθολική: ως κοινωνία δεν θα ανεχτούμε την καταστροφή του κοινού μας χώρου. Δεν θα σιωπήσουμε απέναντι στη βαρβαρότητα. Η προστασία της δημοτικής περιουσίας είναι ευθύνη όλων μας.

Ο πολιτισμός χτίζεται με κόπο και ευθύνη. Όπου αυτός ανθεί, η μιζέρια και η αδιαφορία δεν έχουν θέση. Υ.Γ. Στον χώρο έχουν ήδη τοποθετηθεί προβολείς και σύντομα θα εγκατασταθούν και κάμερες ασφαλείας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

ΕΝΔΗΕΡ: Επίσκεψη σήμερα στην Δημοτική Κοινότητα Φούρνων

AGGELOS DRITSAS

ΝΕΟ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ : Άννα Βίσση – Τρένο ΣΤΟ ΣΤΑΘΜΟ ΤΩΝ ΜΥΛΩΝ ΜΕ ΤΑ ΣΚΟΥΡΙΑΣΜΕΝΑ ΤΡΕΝΑ / AT MYLOI RAILWAY STATION

AGGELOS DRITSAS

“Πράσινο φως” για νέο 5άστερο ξενοδοχείο στην Αργολίδα

AGGELOS DRITSAS

Άργος: Αυτές είναι οι προτεραιότητες της Δημοτικής Αρχής του Γιάννη Μαλτέζου

AGGELOS DRITSAS

Σωματείο Εργαζομένων Τοπικής Αυτοδιοίκησης Αργολίδας: “Ένας ακόμα νεκρός στους Δήμους”

AGGELOS DRITSAS

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Αιγίου

AGGELOS DRITSAS

ΒΙΝΤΕΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Σοβαρό τροχαίο στο Ναύπλιο – Μετωπική σύγκρουση ΙΧ με ημιφορτηγό ΒΙΝΤΕΟ

AGGELOS DRITSAS

Ναυάγιο στην Σάμο με μετανάστες: Ένας νεκρός – 25 διασωθέντες

AGGELOS DRITSAS

Πρόσκληση για γιορτινή βραδιά στην Πολιτιστική Πρόταση

AGGELOS DRITSAS

Επιμόρφωση εκπαιδευτικών της Αργολίδας στη Τεχνητή Νοημοσύνη

AGGELOS DRITSAS

Έκλεψαν και την κάμερα για να εναποθέσουν διάφορα αντικείμενα στο Τολό .

AGGELOS DRITSAS

Μαραθώνιος Ναυπλίου 2025: Μια Γιορτή του Αθλητισμού και της Συμμετοχής! BINTEO

AGGELOS DRITSAS