ΑΡΓΟΛΙΔΑ.TV  του Άγγελου Δρίτσα

Ο Δήμος Ναυπλιέων, με υπευθυνότητα και σχεδιασμό, ολοκλήρωσε πρόσφατα την αναβάθμιση του υπαίθριου θεάτρου στο πάρκο ΟΣΕ. Ένα έργο που σχεδιάστηκε και επιβλέφθηκε από την Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου και περιλάμβανε την πλήρη αντικατάσταση καθισμάτων και σκαλοπατιών με ξύλο υψηλής ποιότητας, ενίσχυση της κατασκευής και αισθητική ανανέωση του χώρου. Δημιουργήθηκε ένας πολιτιστικός χώρος υψηλής αισθητικής και χρηστικής αξίας – ένας χώρος που ανήκει σε όλους και χρηματοδοτήθηκε από τους ίδιους τους δημότες.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι κατά την διάρκεια των εργασιών – κατόπιν καταγγελιών και διαρκών απειλών για εισαγγελικές παρεμβάσεις – ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών και ο ανάδοχος του έργου χρειάστηκε να επισκεφτούν την Αστυνομία για να προσκομιστούν οι απαραίτητες άδειες και να ελεγχθεί η νομιμότητα των εργασιών. Η Αστυνομία αφού έλεγξε όλα τα απαιτούμενα έγγραφα αποφάνθηκε ότι οι εργασίες ήταν απολύτως νόμιμες και η ανακαίνιση ολοκληρώθηκε κανονικά.

Κατόπιν της ολοκλήρωσης της ανακαίνισης και μέσα σε ελάχιστες ημέρες, η προσπάθεια αυτή δέχθηκε κατάφωρη προσβολή. Ο χώρος ”βανδαλίστηκε” επανειλημμένα – τρεις φορές. Με σπρέι, μπογιές, καταστροφές και αφαίρεση βιδών που στηρίζουν τα ξύλινα στοιχεία στον μεταλλικό φορέα !! Με πρόθεση και στόχευση. Δεν πρόκειται για τυχαία περιστατικά, αλλά για συνειδητή πράξη φθοράς που αποσκοπεί στη μείωση κάθε συλλογικής προσπάθειας για πρόοδο.

Ας είμαστε σαφείς: τέτοιες ενέργειες δεν είναι ούτε αθώες, ούτε ανώδυνες. Δεν πρόκειται για αντίδρασηή έκφραση Είναι καταστροφή δημόσιας περιουσίας. Είναι επιθετική πράξη

απέναντι στο σύνολο της κοινωνίας. Είναι ασέβεια προς τον πολιτισμό, προς την πόλη, προς το μέλλον της.

Κανείς δεν ωφελείται από αυτόν τον μηδενισμό. Αντίθετα, όλοι ζημιωνόμαστε. Όχι μόνο οικονομικά – αλλά και αξιακά.

Ο Δήμος αποκαθιστά άμεσα τις ζημιές. Θα ενισχυθεί η επιτήρηση και η συνεργασία με τις αρμόδιες αρχές θα είναι διαρκής.

Όμως πρέπει να γίνει σαφές: τέτοια φαινόμενα δεν θα γίνουν ανεκτά. Η απάντηση δεν μπορεί να είναι μόνο τεχνική. Οφείλει να είναι ξεκάθαρη και καθολική: ως κοινωνία δεν θα ανεχτούμε την καταστροφή του κοινού μας χώρου. Δεν θα σιωπήσουμε απέναντι στη βαρβαρότητα. Η προστασία της δημοτικής περιουσίας είναι ευθύνη όλων μας.

Ο πολιτισμός χτίζεται με κόπο και ευθύνη. Όπου αυτός ανθεί, η μιζέρια και η αδιαφορία δεν έχουν θέση. Υ.Γ. Στον χώρο έχουν ήδη τοποθετηθεί προβολείς και σύντομα θα εγκατασταθούν και κάμερες ασφαλείας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Με τι καιρό θα πετάξουμε χαρταετό την Καθαρά Δευτέρα ΒΙΝΤΕΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ

AGGELOS DRITSAS

Εκφράζουμε τον σεβασμό μας προς τον Σεβασμιότατο

AGGELOS DRITSAS

ΑΡΓΟΛΙΔΑ: ΕΦΥΓΕ Η ΜΑΡΙΝΑ ΔΕΜΙΡΟΥ.

AGGELOS DRITSAS

Ετήσιο μνημόσυνο Γεωργίου Ιωα. Χαραλαμπάκη στο Ναύπλιο

AGGELOS DRITSAS

Partizan Admiralbet- Diomidis Argous :26-28

AGGELOS DRITSAS

Β.Σιδέρης: Yποδέχθηκα στην Π.Ε. Αργολίδας τη Νένα Χρονοπούλου, τον Τάσο Μητρόπουλο και τον Χρήστο Μαυράκη

AGGELOS DRITSAS

Άργος διαβούλευση σχετικά με τους κοινόχρηστους χώρους.

AGGELOS DRITSAS

Επίσκεψη μαθητών του 1 ου Γυμνασίου Ναυπλίου στο Δημαρχείο

AGGELOS DRITSAS

Σήμερα στο Καπαρέλλι… μια υπενθύμιση του γιατί επέλεξα να γίνω γιατρός.

AGGELOS DRITSAS

Η ΤΕΚΑΛ προσωρινή ανάδοχος για έργο μεταφοράς νερού από τον Ανάβαλο στην Ερμιονίδα

AGGELOS DRITSAS

Καλό ταξίδι φίλε και συναδελφε Γρηγόρη

AGGELOS DRITSAS

«Στο ίδιο έργο θεατές οι μαθητές του Καλλιτεχνικού Σχολείου Αργολίδας: υποβάθμιση και απαξίωση από την Κυβέρνηση»

AGGELOS DRITSAS