ΑΡΓΟΛΙΔΑ TV – ΑΓΓΕΛΟΣ ΔΡΙΤΣΑΣ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Στα σκαριά η υποχρεωτική απόσυρση αυτοκινήτων – Στον «αέρα» σχεδόν 3 εκατ. οχήματα στην Ελλάδα

Με μέσο όρο ηλικίας τα 17,3 έτη έναντι των 12 που είναι ο μέσος όρος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, τα ΙΧ των Ελλήνων ιδιοκτητών καταλαμβάνουν την τελευταία θέση στη λίστα με τις χώρες της Ευρώπης που στους δρόμους τους κυκλοφορούν τελευταίας τεχνολογίας αυτοκίνητα.

Χαρακτηριστική είναι η αποκάλυψη ότι σχεδόν 3 εκατομμύρια οχήματα δεν έχουν προσέλθει στα Κέντα Τεχνικού Ελέγχου (ΚΤΕΟ) ώστε να περάσουν από την προβλεπόμενη διαδικασία και να αποκτήσουν τη βεβαίωση που πιστοποιεί την ικανότητά τους να κυκλοφορούν στους δρόμους με απόλυτη ασφάλεια και χωρίς να επιβαρύνουν δυσανάλογα το περιβάλλον.

Με βάση τα παραπάνω δεδομένα, ολοένα και πιο υπαρκτό είναι το σενάριο της της εφαρμογής του μέτρου της υποχρεωτικής απόσυρσης των οχημάτων.

Τι εξετάζει η ΕΕ

Η Ευρωπαϊκή Ένωση εξετάζει το μέτρο της υποχρεωτικής απόσυρσης, η οποία θα εφαρμόζεται υπό αυστηρές προϋποθέσεις, κάνοντας ωστόσο απαγορευτική την κυκλοφορία στους ευρωπαϊκούς δρόμους σε αυτοκίνητα που δεν επιδέχονται επισκευής.

Συγκεκριμένα, η αρχική πρόταση προέβλεπε ότι αν ένα αυτοκίνητο βρίσκεται σε ακινησία για μεγάλο χρονικό διάστημα, τότε θεωρείται απόβλητο.

Παράλληλα, στην ανακύκλωση θα και τα ΙΧ που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ για δύο συνεχή έτη, ή έχουν κοπεί στον τεχνικό έλεγχο και οι ιδιοκτήτες τους δεν φρόντισαν να επιδιορθώσουν τις βλάβες που διαπιστώθηκαν.

Επίσης, αν ένα παλιότερο αυτοκίνητο έχει υποστεί σημαντική ζημιά στον κινητήρα ή το κιβώτιο του και η επισκευή αυτής της ζημιάς ξεπερνά σε κόστος την αξία ολόκληρου του αυτοκινήτου, τότε το αυτοκίνητο θα μπορούσε να χαρακτηριστεί «πέραν επισκευής» από το επίσημο συνεργείο του κατασκευαστεί και να οδηγηθεί υποχρεωτικά στην ανακύκλωση.

Αντιδράσεις

Οι παραπάνω προτάσεις έφεραν σφοδρές αντιδράσεις έφεραν μια κρίσιμη αλλαγή στο προσχέδιο και πλέον η νέα πρόταση να δίνει το δικαίωμα στον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου, και όχι στον κατασκευαστή, να αποφασίζει αν θέλει να επισκευάσει το αυτοκίνητό του ή όχι και να συνεχίσει να το χρησιμοποιεί.

Τέλος, να σημειωθεί πως υπό εξέταση βρίσκεται και η πρόταση που θα «δείχνει» στον ιδιοκτήτη ενός αυτοκινήτου τον δρόμο της ανακύκλωσης ως μοναδική λύση. Αυτό θα γίνεται σε περίπτωση που ένα όχημα δεν μπορεί να επισκευαστεί λόγω εκτεταμένης ζημιάς, αφαιρώντας παράλληλα το δικαίωμα στον ιδιοκτήτη να το πουλήσει σε μια εταιρεία ή σε άλλο ιδιώτη ως ανταλλακτικά ή εξαρτήματα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Σακελλαροπούλου: Ο εορτασμός της Βάπτισης του Χριστού εκφράζει διαχρονικά την ανάγκη για πνευματική αναγέννηση

AGGELOS DRITSAS

Δ. Ορφανός: Προχωρούμε με προσεκτικά βήματα μέχρι την πλήρη ανάληψη των καθηκόντων μας

AGGELOS DRITSAS

Άργος: Παραίτηση του Αντιδημάρχου Δημήτρη Κρίγγου

AGGELOS DRITSAS

4η σερί νίκη για τον Διομήδη Άργους

AGGELOS DRITSAS

Εμπορικός και Επιχειρηματικός Σύλλογος Ναυπλίου

Tv

Αυτοδιοικητικές εκλογές: Λειτουργία ταυτοτήτων και διαβατηρίων στις Αστυνομικές Υπηρεσίες

AGGELOS DRITSAS

Κακοκαιρία Daniel: 372 εκατ. ευρώ οι αποζημιώσεις των ασφαλιστικών σε Θεσσαλία, Φθιώτιδα, Αργολίδα και Αττική

AGGELOS DRITSAS

Πυρκαγιά στην Κουνουπίτσα Τροιζηνίας

Tv

Ναύπλιο: Η Ξύδη καλείται να λύσει το πρόβλημα με τα αδέσποτα ΒΙΝΤΕΟ

AGGELOS DRITSAS

Στην Ερμιόνη γιόρτασαν του Παμμεγίστους Ταξιάρχες

AGGELOS DRITSAS

Λήγουν οι συμβάσεις εργαζόμενων στις ΚΟμΥ του ΕΟΔΥ – 13 άνθρωποι στην Αργολίδα θα βρεθούν στο δρόμο

AGGELOS DRITSAS

Ο Φίλιππος Πλατής υποψήφιος με τον Πέτρο Τατούλη και τη ”Νέα Πελοπόννησο”

AGGELOS DRITSAS